Некомпетентность сотрудников
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Брала кредит в цьому банку. Прийшов черговий платіж і я поїхала внести на рахунок. Прийшовши до відділення, я дала квитанцію і паспорт, і попросила внести гроші на той же рахунок і суму. Співробітник сказав, що на рахунку є певний залишок і я можу внести меншу суму. Я поїхала додому і не підозрювала що можуть бути проблеми. Через пару днів мені дзвонять і кажуть щоб я внесла частину суми за кредит за минулий місяць. Але ж я їхала до них і мені сказали що необхідна сума вже є і я тільки доплатила частину. Поїхала в відділення розбиратися. Виявляється працівник не на той рахунок вніс суму. Так це не мої проблеми!!! Мені потім потрібно було відпрошуватися з роботи, щоб поїхати і написати заяву. Дуже незадоволена роботою банку!!!
Ответ банка
17 ноября 2016, 11:08
Приносимо свої вибачення. Давайте разом розберемося в ситуації. Для цього напишіть нам, будь ласка, в особистому повідомленні, будь ласка, своє ПІБ, ІПН, контактний номер телефону та відділення банку де ви проводили платіжну операцію.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий