перерахунок кредиту
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Ми зайшли з дружиною запитатись щоб нам зробили перерахунок кредиту і по виплаті щоб його закрити. У відповідь ми почули від працівника (кредитора ) PlatinumBANK у цьому мебельному магазині «Ясен » жахливі вимовляння слів у нашу з дружиною сторону. Вона сказала що я нехочю з вами розмовляти і надати інформацію про кридит на якому основані ми незнаємо. Сказала що потрібно ще сплатити ще 500грн. Встала бігати навколо нас з дружиною кричати несвоїм голосом! Дружина моя дуже злякалась розболілось серце. Одним словом ми такого ще за своє життя не бачили щоб працівник представник банку так себе поводив перед пенсіонерами Я вас дуже прошу передивіться будь-ласка мій кридит номер договору №607/2199SFDSP7 від14.12.2010рік і повідомте мене тел 0970530415 будь-ласка про те чи я вам винен якщо я переплатив верніть мені. Я пенсіонер і жінка моя також! З повагою до ВАС Володимир Йосипович
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- 0
- platinumbank
- 11 мая 2011, 11:22
- #
Шановний Володимир Йосипович!
Дякуємо Вам за звернення і приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася.
Ваша інформація буде передана у відповідний структурний підрозділ банку для з'ясування всіх обставин та прийняття мір стосовно поведінки нашого співробітника.
Дізнатися актуальну інформацію по Вашому договору і за будь-якими іншими питаннями Ви можете за телефоном Контакт — центру 0 800 308 308.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів на території України БЕЗКОШТОВНІ.
Або вкажіть Ваш контактний номер телефону. Наш співробітник зв’яжеться з Вами і проконсультує.
Дякуємо Вам за звернення і приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася.
Ваша інформація буде передана у відповідний структурний підрозділ банку для з'ясування всіх обставин та прийняття мір стосовно поведінки нашого співробітника.
Дізнатися актуальну інформацію по Вашому договору і за будь-якими іншими питаннями Ви можете за телефоном Контакт — центру 0 800 308 308.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів на території України БЕЗКОШТОВНІ.
Або вкажіть Ваш контактний номер телефону. Наш співробітник зв’яжеться з Вами і проконсультує.
Так вроде бы клиент уже указал Вам свой телефон или это у вас шаблон такой :)
А вообще Володимир Йосипович правильным решением для Вас было бы обраться в отделение банка и взять справку о полном погашении кредита и отсуствии каких либо обязательств перед банком, также необходимо закрыть все счета (карточные или текущие), которые могли быть использованы банкном для выдачи кредита.
А вообще Володимир Йосипович правильным решением для Вас было бы обраться в отделение банка и взять справку о полном погашении кредита и отсуствии каких либо обязательств перед банком, также необходимо закрыть все счета (карточные или текущие), которые могли быть использованы банкном для выдачи кредита.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться