Цей банк чхав на своїх клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Маю картку з тарифним планом «„Стартовий“ для отримання виплат». Сьогодні переглянув виписку та помітив, що кожного разу, коли я отримував готівковку в банкоматах Приватбанку, з мене стягували комісію 5 грн, при чому не відразу, а через декілька днів, чому і не помітив цього. В день підписання договору ця комісія становила 0%. Зателефонувавши до гарячої лінії мені повідомили, що в червні сталися зміни в тарифі і відтепер комісія становить 1.5 %, мінімум 5 грн і що це є на сайті в розділі «Документи» документ «Тарифи банку з обслуговування поточних рахунків…». Мене не повідомили про ці зміни, взагалі ні як!!! Ходити на сайт щодня і перечитувати все я не можу, я не божевільний. Національний банк України на своєму сайті зазначив: «Мало хто з клієнтів має звичку щодня моніторити новини свого банку на його вебсайті. Тому ми рекомендуємо банкам повідомляти про зміну тарифів не лише на вебсайті, а й у месенджерах, мобільних додатках чи по телефону. Таким чином фінансова установа продемонструє свою орієнтованість на клієнта і відповідно отримає навзаєм його лояльність.»
Написать комментарий