Найгірший банк у світі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Для отримання детальної інформації стосовно нарахувань комісій та подальших дій з рахунком рекомендуємо звернутися до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні) або надіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.