Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ужасний банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Iryna987 21 мая 2018, 19:51
Отримую у цьому банку зп і це просто жесть. Гроші не переводять по декілька днів. Ніяку інформацію про те, чому так ніхто надати не може. Банкоматів мало і не у всіх містах. Приходиться знімати в ін.банкоматах і платити за це комісію. Але комісія це пів біди, максимально зараз можна зняти лиш 1000 грн з ін.банкомату і то в кращому випадку. Це знущання над людьми. Надіюся скоро забуду про цей банк як про страшний сон. Адже не хочу щоб банк користувався моїми коштами без дозволу. Не порекомендую вибирати цей банк навіть ворогу. Надіюся їхнє керівництво зверне на це увагу і щось змінить, хоч і дуже сумніваюся
Пивденный
Ответ банка
23 мая 2018, 10:10
Доброго дня!
Згідно договору банківського обслуговування зарплатних проектів у Банку «Південний» зараховувати виплати на рахунки працівників Банк може не пізніше наступного робочого дня у разі, якщо Клієнт передав усі необхідні належним чином оформлені документи щодо ідентифікації, відомості та здійснив перерахування виплат та комісії відповідно до умов вказаного Договору.
Отже, затримка у зарахуванні зарплатних коштів тривалістю у декілька днів не є можливою.

Що стосується існуючого обмеження знімати кошти у банкоматах інших банків України, то такі обмеження для карток сторонніх Банків встановлюються безпосередньо тією банківською установою, яка обслуговує конкретний банкомат. Зі свого боку можемо рекомендувати знайти у переліку запропонованих функцій стороннього банкомату розділ «Інші операції», далі обрати пункт «Видача готівки» та «Інша сума», після чого спробувати ввести необхідну суму, проте, повторимося, можливі обмеження на зняття готівки також можуть бути встановлені і це є зоною впливу даного конкретного Банку, чиїм банкоматом користується Клієнт.

У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти Вам! Телефон для зв’язку з контакт-центром Банку «Південний» 0-800-30-70-30 (цілодобово, дзвінки з мобільного безкоштовно).

Комментарии - 2

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 мая 2018, 20:39
#
А через кассу банка тоже с комиссией?
+
+6
7889
7889
21 мая 2018, 23:06
#
«Отримую у цьому банку зп і це просто жесть. Гроші не переводять по декілька днів.»

ЗП Вам платить предприятие, если Вы конечно не сотрудник этого банка)Уточнять когда будет выплата нужно не в банке.А то что руководство обратит внимание — по хорошему посмеялся :)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться