Отделение Банка Пивденный: Белгород-Днестровский, ул. Первомайская, 63-А
Адрес:
Одесская область, Белгород-Днестровский, ул. Первомайская, 63-А
Телефон:
0 800 307-030
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс:выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
есть кредитная карта банка пивденный, 17.05.2020 пришла смс о смене лимита на карте в меньшую сторону, положив средства 18.05.2020 их списали и снова пришла смс о снижении лимита по карте, предупреждения о том что карта перешла на погашение небыло от банка, в отделении уверяют что я сделала просрочку и потому теперь и идут штрафы, куда мне обратиться в данной ситуации?
Комментарии (2)
Ответ банка
19 июня 2020, 14:46
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!
Згідно з умовами встановлення ліміту кредитної лінії Банк має право переглядати ліміт.
Про факт перегляду ліміту кредитної лінії та встановлення нового зменшеного ліміту кредитної лінії Банк повідомляє
клієнтів, надіславши SMS-повідомлення від Банку.
Для отримання детальної інформації стосовно Вашого ліміту просимо звернутись до зручного Вам відділення Банку, або зателефонувати до
Центру клієнтської підтримки за телефоном 0 800 30 70 30 безкоштовно по Україні,
Дякуємо за звернення!
Згідно з умовами встановлення ліміту кредитної лінії Банк має право переглядати ліміт.
Про факт перегляду ліміту кредитної лінії та встановлення нового зменшеного ліміту кредитної лінії Банк повідомляє
клієнтів, надіславши SMS-повідомлення від Банку.
Для отримання детальної інформації стосовно Вашого ліміту просимо звернутись до зручного Вам відділення Банку, або зателефонувати до
Центру клієнтської підтримки за телефоном 0 800 30 70 30 безкоштовно по Україні,
Не выдают валюту со счета, хотя заказывали заблаговременно. 300 в месяц и в гривне эквивалент. Это беспредел!!!
Написать комментарий
Ответ банка
18 марта 2020, 13:14
Дякуємо за звернення! Банк Південний приносить вибачення за незручності в обслуговуванні. Насамперед зазначимо, що обмеження мають тимчасовий характер та пов’язані із непередбачуваними обставинами. Усі українські банки здійснюють доставку іноземної валюти шляхом авіаперевезень з європейських країн. У зв’язку із закриттям кордонів виникли перебої з постачанням іноземної готівкової валюти в Україну.
Ви маєте можливість отримати виплати з валютних рахунків в гривнях без додаткових комісій.
Банк Південний разом із Національним банком шукає шляхи вирішення ситуації та одразу повідомить клієнтів про поновлення виплат в іноземній валюті. Також, разом із Національним банком України радимо вам надавати перевагу безготівковим розрахункам під час карантину
Ви маєте можливість отримати виплати з валютних рахунків в гривнях без додаткових комісій.
Банк Південний разом із Національним банком шукає шляхи вирішення ситуації та одразу повідомить клієнтів про поновлення виплат в іноземній валюті. Також, разом із Національним банком України радимо вам надавати перевагу безготівковим розрахункам під час карантину
Снимала деньги банкомат деньги не выдал пришла смс что выдал.Обратилась в банк написала заявление реакции ноль.Сегодня опять тоже самое.Когда вернут мне мои деньги.Или надо по другому решать вопрос?
Комментарии (2)
Ответ банка
10 марта 2020, 17:50
Дякуємо Вам за звернення!
Терміни розгляду Заяви про спірну транзакцію передбачені п. 6.28.3. Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб Акціонерного банку «Південний» та становлять 30 днів з моменту фактичного списання коштів з рахунку, в разі якщо операція відбулася в банкоматі Акціонерного банку «Південний».
Такі терміни встановлені у зв'язку з технічними особливостями, які включають в себе необхідність розвантаження банкомату, яка може становити до 30 днів. До моменту розвантаження банкомату відсутня можливість однозначного визначення успішності / неуспішності операції.
Після розвантаження АТМ проводиться службове розслідування, за результатами якого можливі такі ситуації: 1) Операція пройшла з помилкою. В такому випадку Вам зараховують грошові коштів назад на поточний рахунок. 2) Операція пройшла успішно. У такому випадку, за адресою, вказаною в Договорі, укладеному між Вами та Банком, за направлено лист, що повідомляє про успішну видачі грошових коштів.
Додатково зазначимо, що Акціонерний банк «Південний» здійснює заходи для прискорення термінів вирішення запитів клієнтів.
Гарного дня!
Терміни розгляду Заяви про спірну транзакцію передбачені п. 6.28.3. Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб Акціонерного банку «Південний» та становлять 30 днів з моменту фактичного списання коштів з рахунку, в разі якщо операція відбулася в банкоматі Акціонерного банку «Південний».
Такі терміни встановлені у зв'язку з технічними особливостями, які включають в себе необхідність розвантаження банкомату, яка може становити до 30 днів. До моменту розвантаження банкомату відсутня можливість однозначного визначення успішності / неуспішності операції.
Після розвантаження АТМ проводиться службове розслідування, за результатами якого можливі такі ситуації: 1) Операція пройшла з помилкою. В такому випадку Вам зараховують грошові коштів назад на поточний рахунок. 2) Операція пройшла успішно. У такому випадку, за адресою, вказаною в Договорі, укладеному між Вами та Банком, за направлено лист, що повідомляє про успішну видачі грошових коштів.
Додатково зазначимо, що Акціонерний банк «Південний» здійснює заходи для прискорення термінів вирішення запитів клієнтів.
Гарного дня!
из-за чего закрыт счет, вопросы без ответов. Но вывод здесь однозначный, ни в коем случае не держите свои деньги в этом «банке», так как в любой момент ваш счет может быть закрыт, а часть денег присвоенна банком, и доказать что-либо или вернуть деньги возможности не будет. Не теряйте свои деньги, как я потерял свои 33000грн.