Курс валютв Банке Пивденный |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.5 |
USD | 41.2 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение Банка Пивденный: Кременчуг, ул. Победы, 22
Адрес:
Полтавская область, Кременчуг, ул. Победы, 22
Телефон:
0 800 307-030
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса 09:00-17:30), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Андрій Мельник
22 февраля 2021, 18:37
Добрий день. На Укртатнафта, де я працюю, кілька разів змінювався банк для отримання заробітної плати. До квітня 2020 року у нас був банк Південний. Потім нас перевили на інший банк. В багатьох, в тому числі й у мене залишилися зарплатні карти банку Південний. Коли ми намагалися їх здати в відділення банку, яке розташоване на теритирії підприємства, нам сказали, що здавати непотрібно, що можуть знову повернути виплату заробітної плати на цей банк і що не буде ніяких прихованих комісій за обслуговування карток. До цього місяця ніяких комісій дійсно не було. А в цьому місяці, лютий 2021року, без будь яких попереджень з карток зняли по 25 грн. за обслуговування карток. Так як у всіх на картах грошей не було, то загнали в мінуса. При цьому ніхто нас ні про що не інформував. Ні по телефону ні по почті. Хоча мені на почту регулярно надходить реклама з цього банку то про страховку, то про депозити, то про кредити. Про зняття коштів не прийшло і смс повідомлення. Дізнався випадково від колег. А якби не дізнався, то заганяли б в мінуса доки б накопичилася досить пристойна сума і подали б на мене до суду чи нацькували б колекторів??? Крім того є люди, які вже давно звільнилися з Укртатнафти і у них можуть бути активні картки, і вони навіть не підозрюють, що з них знімають кошти??? На гарячій лінії посилаються на те, що на сайті інформація про зміну тарифів за обслуговування карток розміщена, але ми майже рік не користувалися послугами цього банку, то чому б ми заходили на їх сайт…
Комментарии (3)
Ответ банка
26 февраля 2021, 13:35
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн