з таким свинством до Європи нам точно далеко

clientolya clientolya
27 февраля 2015, 8:28
без оценки
Я вже котрий раз дивуюся, на скільки цей банк може бути цинічним і непрофесіональним! Останній мій досвід такий — банк без особливого відома клієнтів закривається в нашому місті (Ковель), і переїздить в Луцьк. На питання «як виплачувати депозити» відповіді немає, проблеми клієнтів одним словом, приїздять до нас як хочете. Так як наш кредит в доларах, і курс злітає до небес, то ми позичаємо все що можемо і де можемо, щоб закрити скоріше кредит. Підтримки від банку — нуль. В той щасливий момент, коли ми закриваємо депозит і просимо документ- підтвердження, що ми їм вже нічого не винні, вони нам кажуть — 300 гр!!! Свинство, згідна, здирають останнє, але просто хочеться вже від них відкараскатись. Тут на днях отримуємо дзвінок, що т.я. вони вже не в Ковелі, а нотаріус з яким укладався контракт і оформлялася власність під заставу, в Ковелі, то вони просять нас умовити нотаріуса підписати документи без присутності їх представника, на що нотаріус нам відповідає — це незаконно! Після цього вони нам сповіщають, що їх представник може приїхати, ця послуга коштує 600 гр!!! (Квиток на автобус в дві сторони — 50гр). Немає коментарів! Ми знаходимо ще одного клієнта в Ковелі, з аналогічною ситуацією, щоб хоч поділити тв витрати, а тут нам кажуть, що навіть якщо той самий нотаріус для двох, ф агент приїде в один день для нас двох — кожен має платити по 600 гр. Скажіть, ви — люди? Це ви таке вичворяєте після того, яке ми закрили кредит по курсу «30», а брали по «8»? Всьому мають бути межі, свинству теж…
Ответ банка
OTP Bank
27 февраля 2015, 16:56
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк!
Водночас, маємо дещо уточнити.
Відповідно до тарифів «Підготовка пакета документів для Державної реєстраційної служби чи нотаріуса для зняття обтяжень» коштує 300 грн (250 грн + ПДВ).
«Підготовка пакета документів для Державної реєстраційної служби з виїздом співробітника банку для зняття обтяжень» коштує 600 грн (500 грн + ПДВ) (мова йде не про квиток на автобус, а про трудові затрати).
Ми завжди намагаємося домовитися з нотаріусом, від якого залежить місце і порядок проведення угоди. З більшістю вдається досягнути взаємно прийнятний варіант. Але, на жаль, бувають і винятки.
Детальніше з описаного Вами випадку ми нічого повідомити не можемо, оскільки не можемо ідентифікувати Вас у системах.
Якщо у Вас є зауваження щодо якості сервісу, будь ласка, повідомте їх у зверненні за адресою quality@otpbank.com.ua.
Дуже сподіваємося на позитивне вирішення Ваших питань!

Комментарии (2)

+
+3
clientolya
clientolya
1 марта 2015, 21:35
#
Доброго дня.
Раз ви вважаєте, що заготовлені лихо-відповіді зміцнять якимось чином репутація Вашого Банку, то буду більш конструктивна.

1. Мушу виправитися — кредит ми взяли ще коли долар був по 5 гривень, тобто нам поталанило пережити дві валютні кризи.
2. Розрахунки сум амортизаційних відрахувань були наступні — спочатку клієт вмплачує СІ відсотки на термін кредиту (10 років), і тільки потім йде погашення тіла. Буречи до уваги тільки два вищезгадані пункти і особливо не заглиблюючись в детальні обчислення (т.я. це може призвести до нервового зриву), номінальна вартість кредиту була виплачена дуже багато раз!
3. Тим не менше, впродовж довгих семи років по оплаті у нас не було жодної затримки а ні на день!
4. Впродовж цих же семи років Банк не вважав запотрібне нам допомгти ніяким чином — ні певними перерахуваннями, ні частковою реструктиризацією.
+
+3
clientolya
clientolya
1 марта 2015, 21:47
#
5. В момент тотального економічного колапсу в країні, коли рухнула вся фінансова, і в тому числі банківська, системи, і можливість уникнення дефолту вже здається чудом, в той час коли частка непрацюючих кредитiв в країні злітає до небес, т.я. люди на межі зубожіння, ми закриваємо кредит.
6. Замість того, щоб нас хоч якось підтримати, висловити розуміння та заохотити до подальшої співпраці, Банк повідомляє про цинічній прейскурант цін, і переконаний, що цим він демонструє професійний підхід до клієнтів.
7. Після всього вищесказаного, вважаю, свій «емоційний» коментар про свинство досить доречним.

Гарного Вам дня і «відданих» клієнтів!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться