Найгірший банк, з яким колись мав справу.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- fejhoa4123
- 18 июля 2025, 20:18
- #
Зафіксуйте Ваше звернення до служби підтримки їх Банку, саме як скаргою, в такому разі вже вирішення буде швидшим, ніж просто фіксування цих ситуацій
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ОТП Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.75 | 49.75 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Обіцяла трохи кращі умови ніж в інших банках для юр. осіб по деяким продуктам, надіслала на пошту комерційну пропозицію з тими ж умовами.
Також була обіцяна умова безкоштовного обслуговування рахунку на протязі трьох місяців.
Після відкриття рахунку та перерерахунку туди грошей, на слідуючий день приходить сповіщення, що умови змінені, звичайно ж не в кращу сторону.
Також з першого місяця знімають плату за користування рахунком (де мало бути 3 міс. без оплати).
Будь-які дзвінки до менеджера не принесли жодних результатів — спочатку розказувала що відбулись якісь збої, все вияснить і гроші повернуть, потім на тиждень взагалі пропала і не відповідала ні на дзвінки ні на смс.
В цей період я звертався на гарячу лінію (більше 10 раз. Але вони тільки «начебто» фіксують звернення і передають відповідальному менеджеру щоб той зв’язався з клієнтом), але і це призвело лиш до того, що через тиждень зі мною звязалась менеджер і знову пообіцяла все вирішити. Після останніх обіцянок пройшов ще 1 місяць — нічого не змінилось.
Взагалі не розумію куди дивиться керівництво цієї «шарашкіної контори» — по іншому назвати їх не можу, коли:
1. Менеджер Черкаського відділення — Лукашенко Ніна (з її слів вона ж Керівник напрямку обслуговування юр. осіб) дозволяє собі цілеспрямовано брехати, розповідаючи про неїснуючі умови та надсилати документи від імені «банку» з неіснуючими умовами, після чого просто пропадає, не відповідає на дзвінки та смс.
2. Керівник Черкаського відділення — Гібало Інна Ігорівна жодного разу не відповіла на телефонний дзвінок (номер її телефону дав менеджер гарячої лінії) — дзвонив більше десяти раз в різні дні напротязі тижня.
Також на гарячій лінії мені дали номер телефону відділення (сказали, це загальний номер відділення — дзвоніть), і там теж жодного разу не відповіли.
Ця «контора» знаходиться на 5-му місці рейтингу Мінфіна!!! — ЯК?
Такого відношення до роботи, співпраці, клієнтів, не тещо в інших банках, взагалі ніде не зустрічав!
Категорично не рекомендую ОТП Банк до будь-якої співпраці!
Мінфін, чим ви керуєтесь, коли визначаєте місця в ваших рейтингах? — тут мають місце або корупція, або така ж некомпетентність, як і в Черкаському відділенні ОТП у вищеперерахованих осіб, або цілеспрямоване *** під вашим прикриттям.