Банк сильно ускладнює поповнення картки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Зв’язок через месенджери не працює, бо вони поставили всюди кнопку Надати номер, але із зрозумілих причин мій фінансовий номер відрізняється від публічного.
Лише через сайт зміг додзвонитися, дуже поганий зв’язок з банком, і лише після декількох спроб менеджер сказав, що поповнити через додаток неможливо, бо була прострочена попередня оплата. Чули десь про такий нонсенс в інших банках? 🤦
Також прийшла якась дивна смс, де місцем оплати вказано Сергій Плісков. А це як зрозуміти?
Погане обслуговування, банк добре постарався, щоб ускладнити життя своїм клієнтам