Банк заволодів моїми власними коштами
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Считайте вам выписали электронную повестку. Вообще на портале дия можно подписать заяву электронной подписью, она равнозначна письменной
У меня есть Дия и я знаю про электроную подпись. Более того в договоре указано что я могу дистанционно закрыть счёт, но этому otp плевать на это. Да и они это делают не из-за того чтобы я вернулся, венгерскому банку безналична война в Украине. А из-за того,что знают что я не вернусь, и специально оставляют только такой способ.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ОТП Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.55 | 44.35 |
USD | 41.35 | 41.75 |
Все курсы банка |
Для уточнення можливості розблокування вам необхідно звернутись до відділення банку з документами що підтверджують походження коштів»
Я знаходжусь не в Україні і найближчим роки не планую повернутися. Про що я повідомив співробітика банку. Але він спеціально мені пропонує тільки один варіант. На моє прохання закрити мої рахунки співробітник також відповів що треба звертитися до відділення. Хоча у договорі прописано
«Клієнт може закрити Картковий рахунок, подавши до Банку відповідну заяву про закриття Карткового
рахунку зі свого Фінансового номеру мобільного телефону через Довідковий центр та/або за допомогою
облікового запису Клієнта в месенджерах Viber та/або Telegram, що зв’язаний із Фінансовим номером
мобільного телефону Клієнта, шляхом надсилання такого повідомлення/доручення на офіційний обліковий
запис Банку в месенджері Viber та/або Telegram (посилання на відповідні облікові записи розміщені на Офіційному сайті Банку)». Про відділення банку тут навіть і не сказано.
Моє прохання, пред’явити мені інформацію з договору що я повинен вирішувати це питання саме у відділенні, проігнорували. Тобто банк знає що я не повернуся в Україну, вирішив заволодіти моїми коштами і довгостроково користуватися ними ігноруючи договір