Не банк, а ***
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ОТП Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.55 | 44.35 |
USD | 41.35 | 41.75 |
Все курсы банка |
По телефону в вас нічьогісько не вийде… бо їм треба щоб ви назвали дівочу фамілію кота вашого сусіда. я якщо в нього собака то треба їхати в банк. Треба також знати де і коли ви розраховувались карткою причому 3 останні операції з точною сумою до копійок і точним часом до секунд коротше кажучи треба 3 останніх чека… а як нема то як не дивно треба їхати в банк. В моєму місті (Вишневе Київська обл.) нема ні відділення ні банкомату.
Але це все дрібнички через такі недоліки яб не став витрачати свій час та писати відгук Я просто відкрив пащу і все зробили. Але упирі вони ще ті!!!
Я працюю Системним адміністратором і моя компанія використовує (нажаль) це непорозуміння як свій банк.
Нещодавно ми підключили 2 канал інтернету щоб збільшити швидкість (балансування) та забезпечити безперебійність.
І після цього перестав працювати ОТП (точніше він працює але лише секунд 30 після чого викидає платіжку набрати не вистачає часу)… попрошу звернути увагу що перестав працювати тільки ОТП. Приват працює так само добре як і всі інші сервіси та сайти.
Очевидно раз перестав працювати повноціно тільки 1 сайт то проблема не в мене, а в них. Пишу на технічну підримку бо працювати то якось треба. і тут почалось :-)
Як не дивно дівочу фамілію кота сусідньої фірим не треба було…
Вистачило логін користувача
Але і толку від технічної підтримки дуже і дуже мало. Вони майже не читають те що я їм пишу задають ті самі тупі питання або повторюють те що я ім писав в попередньому листі.
Проаналізувавши ситуацію я зрозумів що вони мені не допоможуть бо їм начхати на клієнта іншої причини я не бачу.
Я поросив їх надати не секретну інформацію про їхні зовнішні ІП адреси щоб я міг якось виправити ситуацію на своїй стороні. А у відповідь ми не можемо надати вам цю інформацію, а на запитання як пацювати? через 2 години вони мене запитали яка інформація мені побрібна від банку? це капець…