Зняття коштів за конвертацію валюти через 3 дні після операції без повідомлення про це
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- MDonchenko
- 23 мая 2022, 13:41
- #
Поточний курс євро на сайті на сьогоднішній день — купівля:31,2; продаж: 33,3
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ОТП Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.15 | 45 |
USD | 41 | 41.7 |
Все курсы банка |
Текст листа:
«Доброго дня!
Хочу повідомити про неприємну ситуацію, яка сталася зі мною при знятті власних коштів за кордоном. Я знайшла філіал банку ОТР за адресою: Koroska Cesta 5, Slovenia.
Перед зняттям готівки я зв«язалася з оператором вашого банку, о 19:00, за номером телефону +380444900526, для зняття ліміту та уточнення даних про курс валют, ліміт. На що мені надали відповідь, що місячний ліміт — 100 000грн, кошти знімуться по поточному курсу (приблизно 32грн за 1€) і ніяких уточнень щодо конвертаційних додаткових списань не було. Також в банкоматі при підтвердженні суми, не було вказано жодної комісії, як це відбувається з банкоматами інших банків.
Я зняла необхідну готівку, залишивши необхідну суму на рахунку. Сьогодні, 23.05.2022, при спробі використати картку для розрахунку я виявила, що у мене не вистачає необхідної суми на рахунку. Коли я зайшла в свій клієнт банк то виявила, що гроші (у сумі 8938,68 грн) з рахунку зникли, без будь-якого попередження. Ніяких смс-повідомлень, зазначень у виписці.
Після спілкування з операторами банку мені повідомили, що списання з мого рахунку відбулося не в день зняття мною готівки, а сьогодні. І списання відбулося по курсу сьогоднішньому.
В зв»язку з тим, що мене було некоректно поінформовано та з нелояльною поведінкою банку до клієнта, прошу розібратися з ситуацією та повернути мені кошти, а саме 8938,68 грн.
Прикріплюю підтвердження про дзвінок та залишок на кінець дня, коли було зняття готівки.
З повагою, Донченко Марина»
Прошу перевірити банк на правову компетентність та допомогти у врегулюванні даної ситуації.