Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Категорично не раджу!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Oksnochka 5 октября 2021, 20:42
Відкрито рахунок на заробітну плату. Через тиждень приходить смс, що знято кошти 500 грн. Телефоную на гарячу лінію, з’ясувалось, що це мені банк відкрив депозит. Я юрист, дуже уважна до документів. Пам’ятаю, що при відкритті зарплатного рахунку не давала згоди банку на відкриття будь-яких інших рахунків. Залишаю заявку на закриття рахунку, кажуть обробиться на протязі дня. Через 3 дні заходжу в додаток-депозит не закритий. Дзвоню на гарячу лінію, оператор каже депозит закрито. Довіряю оператору. Сьогодні приходить смс банк списав 15 грн. Дзвоню знову, питаю куди списано. Кажуть страхування підключено. Хочу залишити заявку на закриття, оператор просить кодове слово. Кодове слово змінила в системі. Називаю кодове слово, на мій подив оператор говорить, що вказано якесь інше слово, дивуюсь, але погоджуюсь узяти паспортні дані і перетелефонувати. Дзвоню знову,
оператор Євген зауважує, що закрити страхування в телефонному режимі неможливо, відправляє до банку. Також Євген повідомив, що депозит теж не закрито!!! Хоча попередній оператор повідомив про закриття. Я категорично не раджу іншим споживачам користуватись послугами банку, який на власний розсуд відкриває користувачам рахунки! До цього банку, зарплату отримувала в іншому і ніяких проблем не було, в телефонному режимі так навіть не проблем закрила картку. Такого введення в оману споживачів як тут ще не бачила!
Полезный комментарий
Oksnochka 7 октября 2021, 10:36
Всім Дякую за увагу! Після звернення до відділення банку проблему було вирішено.

Комментарии - 2

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 октября 2021, 20:57
#
Каждый банк зарабатывает, как умеет.
+
0
Oksnochka
Oksnochka
7 октября 2021, 10:36
#
Полезный комментарий
Всім Дякую за увагу! Після звернення до відділення банку проблему було вирішено.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться