Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк та керівництво мають цілком формальний підхід до вирішення спірних питань.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Андрій Годун 31 октября 2019, 16:55
Отделение по адресу: Киев, ул. Раиси Окипной, 4
Мав проблему відкрити карту в даному банку. Мало того що нормально карткою користатись не можна почати допоки не зареєструєшся в ОТПсмарт ( їх інтернет банкінг). Так з мене за те що буцімто не проявляв активність в роботі з продуктом поставили в мінус списавши комісію за Червень. Хоча картку отримав, я на руки після 15-го червня, а користуватись зміг лише після 28-го бо ОТПсмарт невчасно прислав СМС для первинного входу і мені довелося йти у відділення для розблокування цієї чудо онлайн опції. Лиш після розблокування я зміг встановити пін на картку і почати нею користуватися. Коли відкривав картку разів 5-ть мене питали чи це буде основна картка? Щоразу повідомляв, що це резервка. Тобто прямо вказував, що активно користуватись не буду. І при цьому перепитував чи не буде комісії за неактивність, казали «ні» (перша брехня). А по факту взяли і списали. Хоча навіть повного місяця від відкриття картки не пройшло.
До того ж в ОТПсмарт дуже явно мене позиціонував поповнити рахунок картки на 100грн. до 10-го Липня, це буцімто буде проявом лояльності до банку і мені за те знизять відсоткову ставку по картці (не знизили — друга брехня).
Зате ця чудо система ніде ( навіть дрібним шрифтом) не попереджала мене про потребу зробити певну кількість дебитових операцій, щоб я не влетів на комісію за неактивність. Однобоке налаштування системи, це явно неповага до власного клієнта!..
Така предісторія.
Далі було два оскарження даної комісії. Перше майже було успішне. Погодили що потрібно сторнувати дану комісію, але виконавець що вам це зробити зіслався на якийсь пункт і не зробив сторно.
Друге оскарження закінчилось офіційним листом, у якому мені розписали, що я невмію читати договори. Але найфееричніше це ствердження що не важливо коли я отримав картку головне коли відкрився рахунок. І от за неактивність рахунку з мене буцімто коректно списана комісія.
Маю заперечення цій тезі. Важливо дуже важливо!( шановне керівництво ОТПбанк) коли отримано і активовано картку, оскільки це единий інструмент користування рахунком. Покажіть но як без активованої картки провести навіть онлайн розрахунок ( чезер CV2) не можливо ж правда?! Система не пропустить операцію по рахунку, якщо картка мертва.
Тож виходячи з вище викладеного. По факту потенційну можливість проводити операції покупки я отримав лише 28-го Червня. 6-го Липня вніс 100грн. про які мене попереджали, як працівники так і система ОТПсмарт.
Отже виконував озвучені і описані вимоги банку.
А покупки не робив бо не мав потреби і НЕ знав що маю зробити певний оборот у торгових точках, щоб зайве не переплачувати.
А вже в Липні я дізнаюсь що в мене списали 30грн. комісії ( причому як завжди тихо списаної, бо СМС сповіщення на списання комісій відсутні). Тобто за два дні простою картки після активації. Чи не чудово!? 15грн. за день!
Тож після отримання листа в якому просліджувався чисто формальний підхід до розгляду ситуації. Без аналізу хрології подій дат і всього іншого, що є в клієнторієнтованому підході.
Просто є пункт, ви тупак не зрозуміли його, ідіть платіть далі.

Мною принято рішення закрити все від гріха подалі. І піти з банку.
Нікому не раджу туди навіть і заходити.
Бо дадуть вам картку 30 чи 31 -го числа і якщо ви скоро її не активуєте і не побіжете скуплятись нею зломивши голову. То першого числа вам вкатають комісію за неактивність.

Так би мовити: привіт! клієнте, ти вже нас порадував першими доходами продовжуй! А чи ми тебе порадуємо то ми ще подивимось.

Мій тел.093 490 09 85 на всяк вибадок. Можливо не всі в банку не поважають клієнтів.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ОТП Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.5
USD 41.2 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ОТП Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.5
USD 41.2 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / OTP Bank 💰 / Отзывы о ОТП Банке 📝 / Банк та керівництво мають цілком формальний підхід до вирішення спірних питань.