Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Длительное ожидание и безразличность сотрудников

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Imbirnoye 29 октября 2019, 13:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Шота Руставели, 16
7.10.2019 прийшла на відділення, щоб оформити карту. В черзі з талончиком я чекала близько 50 хвилин!!! (Що вже вважаю абсурдно). Викликала мене дівчина на касі і відпустила, в результаті, доволі швидко, за що їй щиро дякую. Але! В той час, поки я чекала, інші менеджери в‘яло розгулювали по залу, на одному робочому місці, обслуговуючи одного клієнта — було два менеджера!!! Мені не зрозуміло, чому я очікувала нереально довго, заради однії карти.

Сьогодні, 29.10 я вирішила забрати карту. На цей раз я не чекала і хвилини, але як виявилось, в отп краще чекати довго і отримати якісну консультацію, аніж швидко і так, як було у мене.
Дівчина, що мене викликала, спитала тільки що мені треба, навіть, не привітавшись!!! Коли я привіталась із акцентом до неї, я почула… тишу:)).
Це у Вас така корпоративна етика? Чи я якийсь не такий клієнт?!
Видавши карту, вона запитала чи є додаток Ваш ( він у мене був), потім сказала, що активувати я можу через банкомат.
Питання треба озвучувати, чи воно вже і так зрозуміле?? Для чого мені банкомат, якщо я сиджу перед Вами з вашим же додатком і можу там активувати карту? І в буклеті прописано те ж.
Ні пояснити по умовах повторно, ні на мої питання про поповнення карти дівчина не відповіла розгорнуто. Все витягувала, ніби я щось їй винна. В результаті відчуття лишилось, що хотіли поскоріше здихатись мене.

Мені не зрозуміле зовсім подібне обслуговування.

Надіюсь, в подальшому отп на Шота буде більш лояльним до клієнтів. Тому що те, що є на сьогодні — це не рівень банку, який позиціонує себе висококваліфікованим.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / OTP Bank 💰 / Отзывы о ОТП Банке 📝 / Длительное ожидание и безразличность сотрудников