Банк що видає дебетові карти з певними послугами, які ви ніколи не отримаєте
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ОТП Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.15 | 44 |
USD | 41.75 | 42.25 |
Все курсы банка |
Протягом 2 років я особливо не звертав увагу на цей кешбек, однак там (на сервісі tikets.ua) накопичилось біля 2000 грв.
Вирішив їх витратити:
— спробував замовити ЖД квитки. Результат: сервіс tikets.ua не давав змогу придбати ЖД квитки з 05.04.19 по 08.04.19. Сервіс «висів» і не був доступний. Як результат — втрачена вигода і час. Квитки купуються за власний кошт;
— замовив готель в м. Кременчуг з 12.04.19 — по 13.04.19. В готелі по прибуттю відмовили в поселенні. Кошти які накопичені з кешбеку зняли. Суппорт tikets.ua взагалі нічого не вирішує, просто просить чекати і кладе слухавку. Пробуємо вибратись з Кременчуга: замовити білети на автобус через tikets.ua неможливо. База висить. Результат: всі плани шкереберть, їдемо за власний кошт з м. Кременчуг.
— відкрили у tikets.ua спір — просимо повернути списані кошти за відсутність поселення. Сервіс кошти не повертає — мотивуючи це тим, що власниця готелю відмовилась повертати суму, вказуючи на те, що ми самі відмовились засилятись. Надалі support tikets.ua просто морозиться і не реагує на звернення.
— звертаємось в OTP Bank: описуємо ситуацію. На що отримуємо відповідь: банк не займається якістю роботи партнерів банку і не несе відповідальності за те, що нам не надали послуги і ми понесли збитки порядку 1000 грв. користуючись сервісом підвязаним до карти OTP Travel.
Моя позиція стосовно того, що банк повинен відслідковувати надання послуг в повному обсязі партнерами не зустрічає ентузіазм у банка — спасіння потопаючих справа рук самих потопаючих.
Переговори с суппорт ОТП результатів не дає.
Резюме: коли Вам навязують карту OTP travel що має кешбек в сервіс tikets.ua то банк запевняє що це буде супер вигідно і ви не пожалкуєте. Що більша сумма, яку ви будете сплачувати за обслуговування данної карти того варта — і ви зможете купувати квитки і послуги на данному сервісі.
Але коли ви не зможете зробити все те що наобіцяв вам банк і ви вже придбали цю трикляту карту яка підвязана під tikets.ua — Ви до біса нікому не потрібні. Вирішуєте свої справи самі. Банк отримав вигоду, впарив Вам карту — а ви вже там якось самі…
Для себе прийняв рішення: мене і до цього багато чого бісило в цьому банку, але ця ситуація була останньою краплею. В найближчий час закриваю ФЛП рахунок, закриваю карту і змінюю банк. Якщо ви не можете контролювати якість партнерів до яких вимушені звертатись Ваші клієнти — то кому ви такі як банк потрібні? За що ви взагалі відповідаєте?