обман у рекламі банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Volodymyr Dozirtsiv
- 1 апреля 2019, 12:34
- #
Проблему вирішили
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ОТП Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 41 | 41.5 |
Все курсы банка |
Банк рекламував його як суперновий прекрасний пакет з підключеними всіма лаунж-зонами Мастеркарда.
https://www.facebook.com/126923170694341/posts/2002025023184137/ — пост довго рекламувався в фейсбуці. На сайті і в тарифах вже виправили інформацію про ВСІ лаунжі.
В реальності виявилось що лаунж-зона на 2 поверсі терміналу Д в Борисполі (зона внутрішніх рейсів) не включена.
Банк сказав шо це прикра помилка рекламного відділу і гроші повертати не будуть за обслуговування (350 грн в міс або 4000 грн в рік).
Банк у офіційній відповіді зобовязав мене детальніше уточнювати правила та умови у персонального менеджера, проте вона ось що указувала:
Так як в мастеркард постійно змінюються правила користування — я Вам рекомендую на сайті подивитись правила. Все це залежить від правил Мастеркард. На всіх картах, які дають можливість доступу до Фаст Лайну або Лаунж зон
Окрім цього персональний менеджер звільнилась, а керівник відділення відмовляється надавати інформацію в телефонному режимі «оскільки ви любите писати офіційні звернення в Банк щодо некомпетентності співробітників».
Тепер без поняття за яке саме обслуговування були заплачені гроші
Тобто менеджер сама не знає, які саме послуги Мастеркард підключені до картки.
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.