Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Заблокували екаунт OTPSmart і не хочуть розблоковувати

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
mickle 29 июля 2018, 12:58
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 128/2
У мене закінчувався строк дії генератора паролів (токена) для доступу до інтернет-банкінгу. 26.07.2018 я прибув у Святошинське м.Києва відділення для заміни токена. У відділенні мені повідомили, що банк відмовляється від токенів з березня наступного року, тому довелося перейти на аутентифікацію по СМС. Оператор відділення перевела мене на СМС і сказала, що все в порядку. Увечері я спробував увійти в OTPSmart, але після вводу пароля система написала «Підключення до системи неможливе, ваш обліковий запис заблоковано. Для відновлення доступу зв'яжіться, будь ласка, з Контакт-центром».
Я подзвонив у контакт-центр для відновлення доступу. Оператор 447 Уляна (здається) запитала у мене ПІБ, кодове слово, 8 останніх цифр карти, цю інформацію я їй надав. А далі вона почала вимагати місце і точні суми двох останніх операцій по моїй карті. Зрозуміло, що таку інформацію я не зміг надати, і вона сказала мені звернутися у відділення банку.
Навіщо вимагати цифри картки? Що, якщо клієнт телефонує, не маючи при собі картки? Банк про це не подумав. Але головне, навіщо вимагати точні суми і місця операцій? Банк типу не розуміє, що таку інформацію їм не надасть по телефону ніхто? Хто з клієнтів зберігає чеки? Хто пам'ятає, де і коли він платив карточкою? Може, один із ста. Інакше як троллінг і знущання над клієнтом я не можу це розцінювати. Невже через помилку оператора, яку банк повинен (зобов'язаний!!!) виправити за півхвилини у телефонному режимі, мені треба ще раз їхати у відділення?
Я написав листа у підтримку, мені відповіли:
«Дійсно, для проведення ідентифікації в телефонному режимі оператор має запитувати дані по карті. Ці заходи спричинені підвищеною загрозою шахрайства. Для урегулювання данного питання був направлений запит в Ваше обслуговування, очікуйте дзвінок співробітника.»
Пройшло 2 доби, і, абсолютно очікувано (!), ніхто не подзвонив.
Я клієнт цього банку вже майже десять років. І на очах банк скочується в гуано.

Комментарии - 2

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
29 июля 2018, 16:55
#
Ну а исходя из информации о дырявости смс-информирования и возможности перехватывания всех смс-сообщений оборудованием ценой всего за каких-то тысячу евро банк действительно скатывается в том направлении что вы описали…
+
0
mickle
mickle
30 июля 2018, 10:58
#
Плюнув на телефонний і письмовий сервіс, поїхав у відділення, розблокували екаунт за 1 хвилину. Висновок: телефонна підтримка у банка, можна вважати, відсутня. Власні помилки не виправляють.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ОТП Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.5 42.05
EUR 43.05 44
Все курсы банка

Курс валют в ОТП Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.5 42.05
EUR 43.05 44
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / OTP Bank 💰 / Отзывы о ОТП Банке 📝 / Заблокували екаунт OTPSmart і не хочуть розблоковувати