Таких огидних «спеціалістів» ще треба пошукати!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ОТП Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.99 |
| USD | 42.15 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Такоі огидноі, нахабноі поведінки від т.зв. спеціаліста я ще ніколи не стрічав! Ця, з дозволу сказати, жінка, хамила (де ввічливість?), обговорювала наші відповіді на анкетні запитання із представницею ін.банку (де ж конфіденційність?!). Іі улюблена фрази: «я тут уже 6 років роблю», мені рішати, а не вам", «сі жебраки без грошей уже надоіли». Звати іі марина, прізвище не пам'ятю, та щось схоже на «мара».
Я більше 20 р. працюю в міськвиконкомі, та ніколи не дозволяю собі так розмовляти з людьми. Тим більше, кожен кредит — це іі зар.плата, іі бонуси!
Якщо цій жінці так набридло відсиджувати собі задню точку, хай іде попрацює фізично. У хлів, наприклад, свині до хамства звикли так само як і ця жінка.
Банку б порадив підбирати працівників, які б були його гідними представниками і не позорив би цілий банк на всю краіну.
Від кредиту ми відмовились, бо було огидно навіть знаходитись поруч таких представників.
Від імені Банку, ми приносимо вибачення за неприпустимий стиль спілкування нашого співробітника.
Запевняємо, що Ваше зауваження щодо дій співробітника Банку було направлено до керівництва відповідного підрозділу Банку для подальшої перевірки та аналізу зазначеної Вами ситуації. У разі необхідності, до співробітника, який мав відношення до ситуації, будуть вжиті відповідні заходи і проведена бесіда, під час якої буде наголошено на важливості дотримання корпоративних стандартів обслуговування. Додатково ми обов'язково вживемо заходів щодо недопущення подібних випадків в майбутньому.
Сподіваємося на Ваше розуміння.