Ни кому не рекомендую.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ОТП Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.5 | 42.05 |
EUR | 43.05 | 44 |
Все курсы банка |
Дальше — больше.
В першу чергу, дозвольте запевнити Вас, що ми дійсно цінуємо Вас, як клієнта нашого Банку, а також нашу з Вами співпрацю, що триває вже не один рік.
Повідомляємо, що одразу після отримання Вашого листа і керівництво Дніпропетровської Регіональної дирекції, і керівництво Головного офісу нашого Банку було поставлено до відома про ситуацію, яка склалася, після чого відповідальними співробітниками Банку було проведено ретельну перевірку та аналіз зазначеного Вами у зверненні випадку.
В першу чергу, ми приносимо Вам наші щирі вибачення за незручності, які виникли під час Вашого відвідування відділень нашого Банку у місті Дніпро.
Додатково повідомляємо, що наш Банк докладає максимум зусиль задля того, щоб рівень обслуговування завжди відповідав тим високим стандартам, які задають клієнти сучасному банківському ринку. Так, надання послуг найвищої якості – є одним з пріоритетних напрямків в діяльності нашого Банку.
Разом з тим, ми усвідомлюємо, що ситуація, яка сталася та викликала значні незручності для Вас, саме тому відразу запевняємо, що з боку керівництва Банку було вжито необхідні заходи з метою уникнення подібних випадків у майбутньому, увагу співробітників було ще раз звернено на важливості індивідуального підходу та пошуку нестандартних рішень в роботі з кожним без винятку клієнтом.
Ми щиро сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю. Також сподіваємось на Ваше розуміння.