Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
iziz
iziz
11 августа 2016, 9:25
Юрій
Перш за все подякую за чудову підтримку через скайп otpbank-inf, дуже зручно, отримав всю інформацію що очікував!

Але все ще маю одне складне невирішене питання.
Вже більше трьох років не користуюсь картковими рахунками OTP банку. За цей час кошти з рахунків було використано банком на сплату підтримки рахунків, а відповідні картки перевипускались. Нажаль не маю змоги особисто звернутись до відділення банку і закрити рахунок, бо перебуваю за кордоном. Нещодавно довелось витратити $45 щоб терміново перерахувати кошти на рахунок щоб погасити «кредитну заборгованість» менше $11 яку банк сам і створив продовжуючи стягувати оплату за рахунок яким я не користуюсь. Це звісно все згідно договору, але з іншого боку банк міг би просто припинити дію договору. Натомість банк користується моєю безпорадністю й надалі планує стягувати з мене кошти. Крім того єдиною комунікацією з боку банку були два послідовні листи (надіслані на мою стару адресу в Україні) з відділу збору кредитів. Перший про заборгованість і що я начебто злісно ухиляюсь від сплати кредиту і наміри стягнути кошти через суд. І другий лист з обурливим текстом «Попереджаємо, що судове провадження не тільки ганьбить Вас та Ваших рідних але і призводить до судових витрат!». Ясна річ що я одразу перерахував кошти ще після першого листа. Сьогодні дізнався що рахунок має вже позитивний баланс, але стосунки з банком тепер вкрай зіпсовані. І я все ще не можу закрити рахунок.

Дуже незручно і прикро що банк продовжує стягувати кошти небажаючи поставитись з розумінням до мого становища та закрити рахунок. А ті кошти могли б стати в нагоді людям що зараз боронять суверенітет України. На мою думку, така «кредитна пастка» — дуже негарне ставлення до клієнтів. Сподіватимусь що є якийсь мирний спосіб врегулювати це питання. Дякую.
OTP Bank
Ответ банка
11 августа 2016, 10:42
Доброго дня, Юрій.
Для аналізу ситуації і подальшого надання інформації по Вашому рахунку, чи можу я попросити Вас направити свої контактні дані та опис ситуації (просто скопіюйте) на адресу Call.Operator@otpbank.com.ua
Будьте впевнені, що ми не залишимо дане питання без уваги.

Завчасно дякую і вдалого Вам дня.

Комментарии - 1

+
0
iziz
iziz
22 августа 2016, 21:34
#
Доброго дня.

Із задоволенням додам що досвід спілкування з працівниками OTP Bank за адресою Call.Operator@otpbank.com.ua виявився дуже позитивний.
Мені допомогли порадами, та підготували потрібні документи, все досить швидко і дуже зручно.
Рідко зустрічав такий високий рівень підтримки. Дякую Вам!

Юрій.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться