×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
Доброго дня.
Із задоволенням додам що досвід спілкування з працівниками OTP Bank за адресою Call.Operator@otpbank.com.ua виявився дуже позитивний.
Мені допомогли порадами, та підготували потрібні документи, все досить швидко і дуже зручно.
Рідко зустрічав такий високий рівень підтримки. Дякую Вам!
Юрій.
Із задоволенням додам що досвід спілкування з працівниками OTP Bank за адресою Call.Operator@otpbank.com.ua виявився дуже позитивний.
Мені допомогли порадами, та підготували потрібні документи, все досить швидко і дуже зручно.
Рідко зустрічав такий високий рівень підтримки. Дякую Вам!
Юрій.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Але все ще маю одне складне невирішене питання.
Вже більше трьох років не користуюсь картковими рахунками OTP банку. За цей час кошти з рахунків було використано банком на сплату підтримки рахунків, а відповідні картки перевипускались. Нажаль не маю змоги особисто звернутись до відділення банку і закрити рахунок, бо перебуваю за кордоном. Нещодавно довелось витратити $45 щоб терміново перерахувати кошти на рахунок щоб погасити «кредитну заборгованість» менше $11 яку банк сам і створив продовжуючи стягувати оплату за рахунок яким я не користуюсь. Це звісно все згідно договору, але з іншого боку банк міг би просто припинити дію договору. Натомість банк користується моєю безпорадністю й надалі планує стягувати з мене кошти. Крім того єдиною комунікацією з боку банку були два послідовні листи (надіслані на мою стару адресу в Україні) з відділу збору кредитів. Перший про заборгованість і що я начебто злісно ухиляюсь від сплати кредиту і наміри стягнути кошти через суд. І другий лист з обурливим текстом «Попереджаємо, що судове провадження не тільки ганьбить Вас та Ваших рідних але і призводить до судових витрат!». Ясна річ що я одразу перерахував кошти ще після першого листа. Сьогодні дізнався що рахунок має вже позитивний баланс, але стосунки з банком тепер вкрай зіпсовані. І я все ще не можу закрити рахунок.
Дуже незручно і прикро що банк продовжує стягувати кошти небажаючи поставитись з розумінням до мого становища та закрити рахунок. А ті кошти могли б стати в нагоді людям що зараз боронять суверенітет України. На мою думку, така «кредитна пастка» — дуже негарне ставлення до клієнтів. Сподіватимусь що є якийсь мирний спосіб врегулювати це питання. Дякую.
Для аналізу ситуації і подальшого надання інформації по Вашому рахунку, чи можу я попросити Вас направити свої контактні дані та опис ситуації (просто скопіюйте) на адресу Call.Operator@otpbank.com.ua
Будьте впевнені, що ми не залишимо дане питання без уваги.
Завчасно дякую і вдалого Вам дня.