×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 3
На даний момент, на 18:50 год, до мене телефонували близько 80 разів, теоефонували також на роботу, до батьків та на домашній номер тел. Коли я зателефонувала в банк, вже адекватний співробітник банку був здивований вчинком свого колеги, оскільки моя прострочка по платежу складає один день, тому жоден працівник не мав жодного права мені телефонувати цілий день. І, взагалі, як мені повідомили, відділ заборгованості починає телефонувати у тому випадку, якщо у клієнта є заборгованість більше, ніж 7 днів…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
-Ало.
-Ало, — відповідаю я. — Це банк?
-ОТП, слухаю, — чую я у відповідь.
Після чого я намагаюсь пояснити, чому я телефону. У відповідь чую хамське відношення працівника, який говорить зі мною зверхньо та насміхаючись, не даючи мені відповіді на запитання, та не представляючись, з ким на даний момент я веду бесіду, тобто, не називаючи свого імені, аргументуючи тим, що він не повинен цього робити, бо він працює в відділі заборгованості. Назвавши мені суму заборгованості, мені сказали: «Все, щасливо, йдіть платіть заборгованість!», після чого кинули слухавку. Я зателефонувала знову на цей самий номер і намагалась залишити скаргу, відповів мені на дзвінок цей самий працівник. І сказав, що ніякої скарги я залишити не можу, і що ніхто мені не хамив, бо, цитую слова Вашого працівника: «Я що, вам погрожував, чи обзивав? Якщо хочете лишати скаргу, то йдіть купляйте квиток зі Львова, їдьте в Київ, я тут сижу, тут і зустрінемось....» Коли я запиталась, звідки працівник знає, де я знахожусь, мені відповіли, що про мене знають усе… Після цих слів наша розмова закінчилась.
Згодом, я залишила скаргу на працівника, зателефонувавши за номером: 0445900500.
За декілька хвилин, після розмови з працівником відділу заборгованості, на мій моб.номер: 0937756701, почали поступати дзвінки з номерів:0635301713, 0635301702, 0635301701, 0635301709, 0635301807, 0635301817, 0635301870, 0635301741, 0635301712, 0635301709, 0635301732, 0635301774, 0635301724, 0635301866. Загальна кількість дзвінків, які отримала-32 дзвіноки, це протягом відрізку часу з 13:34по 14:00.