Написать в чат невозможно, нужно только звонить на платную горячую линию и выслушивать операторов. Оператор Леся не знает определение понятия «заблокированные средства» и несёт какую-то чушь!
Банк списывает платежи без подтверждения владельца карты и не может предоставить никакой информации о транзакциях по карте!
PS. При открытии карты без ведома подключили депозит и страховку и только после скандала отключили!
Отделение ОТП Банка: Киев, ул. Софиевская, 12
Адрес:
Киев, ул. Софиевская, 12
Телефон:
+38 (044) 492-34-68
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:15-17:30), перерыв: 12:30-13:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
У моєї подруги зняли 20 тис. грн. вночі, десь в росії, це все система показує, зранку, як побачила вона смс, заблокувала картку, звернулись відразу в банк і написала заяву і в поліцію і сб банку. Через 3 місяці їй сказали — нічого не знаємо, може це ви прокатались швиденько у волгоград (ага, вночі з Києва, не перетинаючи кордон України) і там в магазині по терміналу щось купили на цю суму (а це на хвилиночку, не інтернет платіж, а ніби то реальною карткою в пос-терміналі розплатились і це все в їх системі видно)… Так кошти і не повернули. А друга колега, заблокувала картку, і коли вже картка була заблокована!!! з неї зняли 3 тис. грн і банк тепер вимагає їх повернути, аргументуючи ну а що, помотались по Києву за 30 хв в протилежні кінці і зняли кошти, могли, хоч картка і була заблокованою.
І на додачу, люблять відкривати іменні!!! кредитні картки, а щоб їх закрити, потрібно їхати безпосередньо в банк і писати заяву про закриття рахунку. На моє питання — як можна просити закрити те, що не просив відкрити, відповіді я так і не почула… І знову на минулому тижні намагались «ощасливити» кредитною карткою на 20 тис. грн., на що були послані.
Ось такий банк, нікому не рекомендую.