Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Qwerty1999 4 апреля 2025, 18:06
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 22
У Ощадбанка повышенные требования к клиентам, которые проживают
на прифронтовых территориях, по сравнению с клиентами из западных
областей или Киева, и поэтому через шесть месяцев Ощад заблокировал
мои БПК, желая лицезреть меня с документами на одном из своих отделений.
Из-за нескольких сотен гривен, что оказались заблокированы на БПК Ощада
у меня не было желания искать действующее отделение да ещё и стоять
в очереди, поэтому я нашёл брешь в ощадовской блокировке и обнулил
карты, пополнив мобильную связь через сайт мобильного оператора.

Оказывается, что блокировка средств не распространяется на оплату
мобильной связи, если оплачивать на сайте оператора, а вот при оплате
в торговой сети или при снятии денег в банкомате — блокировка
успешно срабатывает…
Месяц назад банк заблокировал мою карту, потребовав подтвердить доходы. Все переводы были с моих карт в других банках и от друзей, которые регулярно отправляли мне деньги. Я сразу предоставил все объяснения, документы еще не просили (предоставить могу что скажут), но уже прошел месяц — никакого ответа, карта до сих пор заблокирована, а на ней лежит хорошая сумма! При этом банк продолжает каждый месяц списывать деньги за обслуживание, хотя пользоваться картой я не могу. Сервис отвратительный, поддержки никакой!
Мала необережність стати клієнтом цього банку! Обслуговування клієнтів і клієнтоорієнтовність на нульовому рівні! Після того як мені оформили рахунок виявилось, що зарплатних карток в наявності немає, натомість є кредитні. Зарплатну карту мені сказали треба чекати два тижні, а кредитну (яка мені взагалі не потрібна) мені видали одразу. Повідомлення про відкритий кредитний ліміт мені прийшло на телефон, а про те, що моя карта доставлені у відділення -ні. Після двох тижнів очікування я прийшла у відділення, щоб запитати чи є моя карта, натомість мені відповіли, що інкасація приїздить лише раз на тиждень (про це можна було сказати одразу при оформленні) і карта, можливо буде після обіду. Я прийшла о 16:50 і мені повідомили, що карта вже є але отримати її я не можу, бо каса працює до 16:45! При цьому на дверях відділення цієї інформації немає! Отже, висновок зарплата на рахунку є, а зняти я її не можу (за словами консультанта з рахунку гроші не знімають, тільки при наявності картки). Такого обслуговування я ще не бачила і не рекомендую нікому!
оооо оооо 1 апреля 2025, 11:47
обходіть стороною, ніяких роз’яснень отримати неможливо,
картою НЕ користуюсь 1 місяць, коштів на ній немає, прийшло смс, щоб оплатити комісію за те, що на ній немає коштів
Irenkoshka 31 марта 2025, 17:17
Отделение по адресу: Винница, пр-т Юности, 59
Сьогодні 31.03.2025 р. хотіла зняти кошти з картки. Скористалась терміналом ощадбанку.
І що ви думаєте, мені вдалось зняти кошти 😡😡😡😡? кошти з картки зняло, але не видало. І одразу приходить повідомлення смс, що на вашому рахунку 55 грн. Дзвоню на гарячу лінію, там то взагалі треш… Короче, у відділені ощадбанку заяву вже писала.
— в мене одне питання коли ж мені кошти на рахунок вернуться,
-ну можливо через 2 дні, а можливо через 10 днів!!!
— а за що мені жити???
Ingor72 27 марта 2025, 19:09
25.03.2025 року.Вирішив, я на своє нещастя скростатися чат-ботом «Ощадбанку» у телеграм, щеб зменьшити нав’язаний банком кредитний ліміт.До, прикладу у «Приват банку«це можливо зробити, з додатку Приват24, без проблем.А, той виявися, підробним, точнією копією орігинально! Що, свідчить, про те, що їх робила одна людина! Після, відкриття цього чат боту, мені з цього чат-боту затефонував чоловік який представився працівником «Ощадбанку», та сказав, що мені треба для авторізації особи прейти по ссилці.Я, балван, його послухав, та і перейшов, а то виявилась ссилка на програму віддаленго доступу TeamViewer QuikSupport.І, цей чоловік, сказав що, буцім то, за допомогою ціеї программи банк индефікує кліентів у телеграмм.Та, почали приходти СМС, с кодами.СМС, були з офіційним логотипом «Ощадбаку».Через, ці коди він отримав доспуп до додатку «Ощад24», якоби з метою індефікації особи.Через, декілька хвелин я зрозумів, що це щахрай, але було за пізно! Було, дві транзакції, на сумму 29,000 та 15700 грн.Та, що саме дивне без відсотків за перказ! Декілька фактів, кажуть що «ноги» ростуть від, або діючих, або бувших працівників «Ощадбанку».Які, знайомі з кібер структурою банку! Це, одним побічним доказом, що тут не без знайомих з кібер структурою банку необійшлось, що після ціеї події повідомленя, справжне прийшло в цей чат-бот! Можливо, хто токож, постраждав прохання написати мені на пошту :koton72@ukr.net
Space35aba 27 марта 2025, 17:20
Десь в середині листопада заблокували мої кошти, намагався відправити собі на другу карту по ібану, платіж був в обробці близько 5 днів, іншу частину зняв готівкою, а ці 10000 що відправив повернулись на карту але карта на той момент вже була заблокована, гроші не віддають кормлять завтраками, і у відділені взагалі не розуміють що треба робити, гроші на карті карта в блоці, я 5 місяців ходжу до них у відділення щоб почути що мені перетелефонують і скажіть коли наступний раз прийти завтраки послухати, останній раз ходив сказали ще мінімум 1.5 місяці чекати бо служба безпеки сказала так, співробітники не знають абсолютно нічого, зі службою підтримки звʼязку немає, гроші я свої забрати не можу! зробіть з цим щось ось мій номер — 380991987075, дайте відповідь або я буду звертатись до НБУ! це брєд якийсь. закрийте карту і поверніть кошти
Svitlana26 27 марта 2025, 14:42
Отделение по адресу: Полтава, ул. Европейская, 63
Чекала в черзі 30 хв. Касир Олена парі, які оплачували за 1000 «Зеленського» платіж, спочатку сказала, що не оплатить цей платіж, потім вирішила спробувати, люди були розгублені і вона сказала криком: «Де ви такі потєрєні беретися» і ще якісь слова від яких у мене був шок, приїхала жінка на таксі дуже старенька і не чує і не баче, її пропустила без черги, то касир сказала, що не баче залишок по рахунку, не знає що їй знімати, чому ви відкриваєте таким людям рахунки, якщо ваш банк не має нормального програмного забезпечення і хамовитих касирів. З горем пополам видали жінці гроші. Даю платіж в казначейство на податок! Державний банк його не зміг провести! Вдумайтесь!!! Не змогла, лист від податкової був. Пішла до керівника, розказала як спілкується із касир з клієнтами, сказала, що Лєна так не може спілкуватися, тобто я прийшла і брешу. Відкрила Приват банкінг, внесла всю інфу з листа і заплатила сама. Ніколи в житті не зайду в ощадбанк, банк хоча виглядає краще ніж 10 років, персонал дуже не кваліфікований. Я так зрозуміла, що єдине що там можуть, так це видати пенсію з карти, якщо знає клієнт точну суму і пін код, все інше — це треба шукати банк, де більш кваліфікований персонал.
liza552 27 марта 2025, 13:34
В один чудовий момент, банк вирішив встановити обмеження…і на карті залишилися 12 тис грн, робити ніякі операції не можу. Гаряча лінія не зрозуміло для чого там сидить, направили у відділення.
У відділенні сказали, що фін моніторинг встановили ліміт і поки не надам підтверджуючі документи ніякі операції робити не можу. Отримую на карту тільки зп. Написала заяву щоб розірвати з ними договір і зняти кошти. Вже більше двох неділь мені не можуть надати можливість. За ці кошти маю платити квартиру, кредит, який вже протермінувала і повинна сплатити відсотки. Дякую за чудовий сервіс Ощадбанку! Щоб людина не могла користуватися власними коштами!
Добрий день. Не рекомендую ОшадБанк до користування. Встановили обмеження без поважної причини та заблокували кошти. Дзвонила до кол центру, відповіли що потрібно звертатись до відділення банку. Я знаходжусь за кордоном і маю двох маленьких діток. Не маю змоги приїхати до відділення. Нотаріальну довіреність приймати не хочуть. Це самий жахливий банк який я тільки бачила
Cash228 27 марта 2025, 1:14
В мене, Стерніцький Богдан Анатолійович обмежили всі видаткові операції в ощад 24, на карті залишилося 45 тис грн, які з січня місяця я ніяк не можу забрати, після блокування телефонував в контакт-центр на що мені відповіли звертатися в відділення!
Звернувся, мені відповіли що обмеження встановив фінансовий моніторинг банка і запросив підтвердити походження коштів, ситуація така що я на крипто біржі продавав usdt, а мені скидували різні люди грн, згодом я в відділення банка надав всю документацію по поводу цих транзакцій і в довільній формі написав заяву до фінансового моніторингу на імя директора нашого місцевого відділення в якій також розписав що за операції, заявку відправили і сказали очікувати!
Пройшло майже 3 місяця, відповіді ніякої так і немає, конкретного регламента скільки це буде тривати немає!
Повний ігнор!
Я клієнт банка, я на карті тримаю власні кошти, все надав що потрібно для підтвердження! Банк навмисно їх утримує! Це вже якесь неподобство! А співробітники банка в м.Ямпіль (Вінницької області) не сильно впливають на дану ситуацію! Не компетентність банка і його співробітників відчувається, я вже не знаю куди звертатися і що робити.
Нікому не рекомендую користуватися даним банком, самий найгірший ‼️
Інновацій в банку не бачили і ще давно не побачимо! Також йдучи в відділення всім потрібно з собою мати кучу документів, це лише для того щоб щось розпочали робити, тут даже не знають що існую державний портал «Дія» як в більшості сучасних банках!
Я хочу щоб мені попросту закрили рахунок, розірвати відносини і забрати остаток коштів через касу або по реквізитам на карту іншого банку, де зазвичай в других сучасний банках так і працює, а тут заставляють очікувати місяцями рішення їхнього внутрішнього фінансового моніторингу! Скарги потрібно писати, писати і ще раз писати! Може тоді хоть дойде — що гнилій системі банку потрібно змінюватись!
Володимир Гладун 25 марта 2025, 23:10
Я війсвослужбовець перебуваючи у зоні бойових дій, відповідно за межами покриття мобільного зв’язку, обурений останніми примусовими змінами стосовно правил переказу грошей, які потребують підтвердження через смс. Ніяк неможливо ні сплатити кумуналку, ні навіть перерахувати кошти для утримання дитини. Я вже не кажу про переказ інших коштів. Все для людей!!!
liliya1967 24 марта 2025, 11:45
Отделение по адресу: Житомир, ул. Ивана Франко, 3
24.03.25 у відділенні на І.Франка відкривав картку для отримання пенсії. Менеджер разом з пенсійною карткою без моєї згоди відкрила ще й кредитну картку. На моє прохання дати бланк заяви на закриття кредитної картки тут же, відмовила, мотивуючи тим, що це можливо зробити лише через місяць. Завтра знов піду в банк, вже буду вимагати закриття і кредитної і пенсійної карток разом. Не хочу бути клієнтом такого банку. Таке ставлення до клієнтів, коли менеджеру необхідно виконувати план по кредитних картках.
Мовчанюк Олександр.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IN16 22 марта 2025, 6:16
Дякую працівникам ощадбанку за якісне та комфортне обслуговування.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DLK1NG 21 марта 2025, 14:24
Хотів би написати позитивний відгук про відділення Ощадбанку 32−38, велике дякую Оксані Павлівні, вона єдина змогла вирішити моє питання, яке потребувало моєї уваги, в інших відділеннях просто казали та нічого ми зробити не можемо, а ось вона зразу почала шукати вирішення моєї проблеми, всім рекомендую її. Дякую, ще раз.
Минфин
Ответ администратора
5 апреля 2025, 9:31
Відгук не зарахований (на 05.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Melamorie 18 марта 2025, 17:42
Другий по дохідності банк «Ощадбанк» не може гарантувати безпеку, як інші українські банки, тому вирішив позбавити пенсіонерів на ТОТ, військових на «0», та людей за кордоном їх коштів, роблячи неможливими перекази більше 100 грн без смс-підтвердження, не надавши альтернативних способів підтверження.

Ощадбанк видаляє обурені коментарі на офіційній сторінці, блокує невдоволених клієнтів, і виставляє хвастливі пости зі своїми регаліями. Ви заробляєте мільони, схаменіться!
Минфин
Ответ администратора
1 мая 2025, 12:06
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/04/30/149888350/
LitvinOlga 17 марта 2025, 21:34
Настільки зла, що навіть втомлена і немає сил описувати ще раз.
Спочатку банк на власний розсуд блокує рахунок, бо по ньому не було витратних операцій 6+ місяців. Не цікавить, що я в окупації і просто не можу використовувати його. Хочу хоча б скинути ці гроші донці — не можу, іду на відеодзвінок, де мені влаштовують допит, для чого мені це, міняють номер телефону (за моїм проханням), питають де я, хто я, піднесіть паспорт ближче-далі, та най би, все, що попросите. Щасливу мене відпускають, кажуть пробуте через добу. Пробую — у мене якесь ще обмеження, яке можна зняти при дзвінку на гарячу лінію. Дзвоню туди, вже переводячи на 3 оператора мені повідомляють, що і так зняти обмеження ми не можемо, ідіть у відділення. А я не можу у відділення, я на окупованій території. Кажу ну то давайте ще раз відеодзвінок, ми ж щойно номер міняли, ви бачили мене, паспорт, ні, у відділення. Після ще кількох спроб дописатись/додзвонитись, що б знайти компроміс все ж таки погодили відеодзвінок, на який я чекала більше місяця (так, просто в черзі). Сьогодні за технічних причин я не змогла вчасно до нього підключитись і знаєте що, спочатку в чаті підтримки мені кажуть: «По технічним причинам ми не можемо призначити проходження відеоіндефікації приносимо вибачення, спеціалісти вже вирішують дане питання», але після десятитисячного звернення з проханням допомогти мені все ж змогли сформувати посилання на відеодзвінок, на 12 ЧЕРВНЯ!!!, СЛАВА БОГУ ХОЧ ЦЬОГО РОКУ. Дякую за безмежну підтримку пенсіонерів в цей нелегкий час і за обмеження, які ви самі встановили і самі ж не в змозі забезпечити достатню кількість персоналу, що б їх зняти. Організація роботи на вищому рівні. Чи так має репрезентувати себе державний банк? Просто опускаються руки. більше 40 років страхового стажу, що б назбирати на ту мізерну пенсію, яку ти ще й не можеш отримати, хоча згоден на всі умови, ідентифікуйте голосом, з паспортом, на відео, фото, як хочете. А, так для цього ж треба, що б хтось це робив, комусь треба ще організовувати це, людей наймати, вчити, то ж вже не про банк. Ми можемо вам блокування вліпити, о, а ще, списуватимемо з вас регулярно по 15 грн за смс інформування. Плювати, що ти його не просив, плювати, що ти його відключити!!! не можеш навіть сам в застосунку!!! навіть при наявності такої кнопки. А коли просиш підтримку це зробити — тобі кажуть добре, виключили, а через пару тижнів ці кляті 15 гривень списуються знову. Маємо:
1. Некомпетентні фахівці підтримки, які надають інформацію, що відрізняється, з 1 і того ж питання в 1 і тому ж діалозі.
2. Відверто погані умови обслуговування, оскільки черга 3 місяці на відеодзвінок — це ж просто сказ, в умовах війни можна померти 3 рази за цей час.
3. Дезінформація з подальшими фінансовими втратами. Оскільки коли мені кажуть, що послугу відключили — я очікую, що за неї не братимуть кошти.
4. Вишенька на торті: відверто знецінюче і байдуже ставлення менеджменту у прийнятті рішень про запровадження певних обмежень. При всьому розумінні ситуації з «мінялами» в окупації і т.д., моя пенсія — все ще моя, я вимагаю надати мені моє законне право не її використання!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Markova1971 17 марта 2025, 11:55
З 12.03.2025 Ощадбанк запровадив ганебне рішення щодо ліміту на перерахування коштів у розмірі 100 грн. Навіть військові ЗСУ не можуть своїм рідним переразувати кошти, бо обмеження становлять 500 грн. на добу!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Shock12 16 марта 2025, 1:45
Банк, порушуючи закон і всі моральні та етичні норми. ввів усім пенсіонерам переселенцям ліміт у 100 грн за переказ на добу замість чинного раніше 2000грн. Мій батько проживає в Слов’янську і у нас поки йдуть бойові діі не завжди є світло і зв’язок, щоб отримати СМС. з 14.03.2025р банк встановив усім ліміт у 100 грн і НЕМОЖЛИВОСТІ його зняттям, хоча раніше ця функція працювала і користувач сам міг встановити за кодом доступу або смс. Проте банк вирішив самостійно запровадити ліміт БЕЗ МОЖЛИВОСТь його відключення навіть із особистим присутністю у банку. Що то за бандитизм коется? нікому не рекомендую цей банк. ті пенсіонери, які обслуговуються в інших банках, таких проблем не мають.
Ufo82 15 марта 2025, 22:27
Нажаль в ваших теплих кабінетах усе скінчилося і тепло та комфорт вдарили вам в голову. Ви кажете що дуже турбуєтесь за нашу фінансову безпеку?, тому ми не можемо перевести більше 100 грн. без смс підтвердження, так це ваш банк і ваші правила. Я вже забрав майже усі кошти, а знаете скільки я залишив на рахунку?.. 101 грн. А знаете для чого, щоб зробити шаблон і намагатися перевести їх на інший рахунок, я отримую смс, а код не вписую, та повертаюсь і роблю так само, тобто за одну добу я отримую від вас до 500 смс, я вважаю що це не безкоштовно для вас. Тож я дуже турбуся за вашу фінансову безпеку, тож прошу людей підтримати цей челендж

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝