×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Все курсы банка |
Квест на отримання спадщини в Ощадбанку
Комментарии (3)
Переказ коштів з Дружківки
Маючи картку Ощадбанку та підключення до Інтернету можна самостійно переказати кошти на будь-яку картку через додаток Ощад 24/7. Відео-інструкція: https://youtu.be/32g3mZvSzrg
Якщо потрібно допомогти зареєструватися в Ощад 24/7 — пишіть нам або зателефонуйте до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Комментарии (3)
Картки
В відділенні обслуговування було ввічливе.
Ця комісія передбачена тарифами і списується, якщо протягом року і більше по рахунку не було жодного руху коштів і становить 100 грн/місяць. У випадку, коли залишок коштів на рахунку менше встановленого тарифу, комісія списується в межах залишку на рахунку («в мінус» не зараховується).
Для того, аби уникнути списання комісії достатньо один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.
З тарифами банку можна ознайомитися на сайті: https://oschadbank.ua/cards?category=kreditni (файл з тарифами знаходиться в кінці сторінки).
Комментарии (1)
Обман
Комментарии (2)
Знімаються гроші
Приблизна сумма, яка вже поділась, незрозуміло куди 3000 грн
Комментарии (2)
Не приходят смс при добавлении карты в МастекардБольше
Написать комментарий
Снятие лимита для расчетов по коммуналке в интернете
Когда раньше звонила с просьбой снять лимит через Call-центр, озвучивалось следующее: «Ліміт знято до кінця поточної доби», и, действительно, функция «лимит» возвращалась. Почему такая разная реакция?
Получается, что мне нужно потом возвращать лимит «на место»?
Звичайно, ми рекомендуємо встановити ліміти в цілях безпеки. Проте кожен клієнт сам вирішує як розпоряджатись даними обмеженнями.
Комментарии (4)
В квитанции нет сведений об отправителе
В Ощад 24/7 для формування виписки потрібно обрати ваш рахунок (наприклад, «Зарплатний») — далі розділ «Сервіси» і пункт «Сформувати виписку», потім обираєте «За довільний період».
Написать комментарий
Похід за карткою киянина в 10 епізодах і з матюками
Далі всі розмови та події викладаю максимально стисло.
Епізод 1.
На початку вересня телефоную в «своє» відділення Ощадбанку на Харківському шосе:
— Вам потрібно прийти у відділення з документами і замовити перевипуск.
— На цю суботу можна записатись?
— Ні, найближча дата — 29 вересня (майже через 3 тижні). Можете прийти в суботу і зайняти живу чергу.
— Замовляти потрібно у вашому відділенні, чи можна в будь-якому по Києву?
— Подати заявку можете в іншому, а отримати тільки в нашому.
Епізод 2.
В суботу приходжу в «не своє» відділення на пр-ті Перемоги:
— В суботу ми документи на перевипуск карток не приймаємо. Тільки з понеділка.
— Але мені сказали, що можна прийти і подати документи в суботу.
— Нічого не знаю, у нас програма не працює.
— Не працює саме сьогодні саме у вашому відділенні, чи взагалі?
— Приходьте з понеділка.
Вийшов на вулицю, телефоную у «своє» відділення:
— Так, в суботу подати заявку на перевипуск картки не можна.
— Але ви мені сказали, що можна прийти в суботу?
— Я вам такого не говорив.
Телефоную на гарячу лінію, заходжу здалеку:
— Можна в суботу замовити перевипуск картки киянина?
— Можна.
— А у відділенні сказали що не можна.
— Значить не можна.
Видихнув, подивився навколо чи немає жінок чи дітей, висловив свої емоції. Місцеві алкаші на лавочці заплодували та запропонували сто грам. Такого вони ще не чули.
Епізод 3.
Наступного тижня в будній день прийшов в інше «не своє» відділення. Заявку на перевипуск картки прийняли. Хоча не без моментів, але від матюків я утримався. Сказали, що протягом 2 робочих тижнів картка буде у відділенні, про що мені прийде смс.
Епізод 4.
Наприкінці другого робочого тижня телефоную у відділення. Картки ще немає. Дали телефон карткового відділу:
— Ви коли поміняли паспорт і отримали id-картку не подали копії в соцзахист, тому картку ще не випустили. Надайте їм копії і потім нам зателефонуйте.
Добре, мій косяк. Коли отримав id-картку, про те, що потрібно надати копії в соцзахист, навіть не подумав. Приємна несподіванка — в соцзахист можна подати копії через електронну пошту.
Повідомив у картковий відділ, що копії у соцзахисті прийняли електронною поштою. Здивувались — у вас там що, родичі працюють? Попросили зателефонувати наступного тижня.
Епізод 5.
Телефоную наступного тижня:
— Я подивилась, картку ще не випустили, я їм нагадаю щоб пришвидшили випуск, а ви зателефонуйте через тиждень.
Епізод 6.
Ще через тиждень:
— Картку випустили, але оскільки ви не користувались карткою три роки, то рахунок закрито. Вам потрібно прийти у будь-яке відділення з паспортом та кодом і відкрити новий рахнок та карту.
Оскільки в мене відібрало мову, я не зміг уточнити, як вони збирались випускати карту при закритому рахунку.
Епізод 7.
Знову приходжу у відділення на пр-ті Перемоги. Поки діставав документи, запитав у менеджера, чи можна подати документи на перевипуск карти у суботу.
— Так, можна.
— Тоді чому мені сказали що не можна?
— У якому відділенні?
— У вашому.
— ???
Не було в мене ні сил ні бажання розбиратись. Хотілось лише подати документи і втікти.
Але Ощадбанк так просто не здається:
— У вас є фото 3×4?
— ???
— Для перевипуску картки потрібно фото 3×4. Але зараз я подивлюсь, може воно у вас є.
— Чому я дізнаюсь про це тільки зараз?
— Я не знаю.
Поки шукала, завис комп’ютер чи система. Хвилин через 10 фото знайшлось.
Поки підписував документи, менеджер «просвітила» мене з приводу нових правил:
— Якщо ви не будете користуватись карткою понад три місяці, її заблокують і вона може піти в мінус.
— Як може піти в мінус безкоштовна соціальна дебетова картка, якщо я не буду користуватись нею як платіжною, і на ній не буде жодної копійки нічиїх коштів і жодної операції?
— Такі правила, вони є на сайті.
— Знайдіть будь ласка.
Хвилин через 10:
— Ой, я помилилась, це стосується зарплатних і пенсійних карток, а не картки киянина.
Прийняли документи, сказали чекати 2−3 тижні. Картка прийде у їхнє відділення на пр-ті Перемоги і мені надішлють смс.
Епізод 8.
Через тиждень приходить смс: Ваша картка у відділенні на Харківському шосе. Підозра, що щось не так, виникла відразу. Але оскільки все одно планував бути в тих краях, вирішив не телефонувати, а заїхати у відділення.
Епізод 9.
Відділення на Харківському шосе.
Підозри не були марними. Вони доставили картку, яку я замовив першою. За цей час вийшла постанова НБУ про блокування рахунків, неактивних понад 3 місяці.
Тобто.
Я замовив перевипуск картки. Оскільки вийшла постанова НБУ то банк заблокував рахунок. Але оскільки я замовив перевипуск картки, то банк картку випустив. Але оскільки рахунок заблоковано, то і картка теж відразу була заблокована. Але оскільки картку випустили, то її доставили у відділення і надіслали мені смс. І тепер я можу її отримати. Але оскільки і рахунок і картка заблоковані, то все що я можу — отримати заблоковану картку і використовувати її для проїзду у громадському транспорті до кінця місяця (аж цілих 6 днів!).
Принаймі так я зрозумів пояснення менеджера.
Як так сталось, що банк заблокував рахунок і при цьому випустив картку, яку відразу заблокував, і запропонував її отримати, при тому що я вже написва заяву на відкриття нового рахунку і нової картки, і чому про це все я дізнаюсь лише зараз — адекватної відповіді я не отримав.
На цей раз я заматюкався просто у відділенні.
Епізод 10.
Прийшло смс, що картку доставлено у відділення на пр-ті Перемоги, де я відкривав новий рахунок. Зібрався з духом, прийшов.
— Я прийшов отримати картку киянина. Вона вже у відділенні.
Рецепшіоністка (та ж сама, яка сказала, що в суботу КК замовити не можна):
— Зачекайте, менеджери зайняті.
Через 10 хвилин з’явилась менеджер (та ж сама, яка сказала, що в суботу КК замовити можна). Розказую, за чим прийшов.
— Так вам не до мене, вам в першу касу, там видають картки.
Ще хвилин 10 стою в черзі до першої каси. Черга утворилась, поки я чекав менеджера.
Отримавши картку, через пару годин заходжу в метро. Картка не спрацьовує. Працівниця метро біля турнікетів не в курсі, але вказала на номер телефону, на який в такому випадку потрібно телефонувати.
З другої спроби вдалось вияснити, що транспортна функція активується протягом 5 днів:
— Вам же в банку повинні були це пояснити!!!
Всього на заміну картки киянина пішло 2 місяці. Зате тепер в мене є кілька років життя без відвідування відділень Ощадбанку. Принаймі я так сподіваюсь.
Смс-повідомлення про доставку картки до відділення відправляється автоматично, навіть якщо рахунок було обмежено. У разі виникнення будь-яких питань, ми рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 або безпосередньо до відділення.
Активація транспортного додатку відбувається, як правило, впродовж від одного до трьох робочих днів.
Комментарии (2)
Карта Киянина
Тепер я не працюю, живу на вул. М. Ушакова. Щоб отримати карту за місцем проживання банк хоче здерти з мене 40₴ за пересилку. А що означає перевипуск карти за 80₴. Я в шоці, де, в якому ще банку такі жлобські умови. Коли вони наїдяться. Я інвалід по зору з пенсією 1700₴, на сьогодні для мене це значна сума.
Дякую за увагу.
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Комментарии (3)
Халатное отношение
В общем, перепутала «Утримання будинків і прибудинкових територій» с «борг попередніх періодів житлові орг-ії (жбк, осбб та інші м. київ)». Якобы, банковская программа не отображает первое, и она провела деньги по второй.
Пришел с этим вопросом через пару дней к тому же кассиру — говорит, что все нормально, и в следующей платежке сумма отобразится где нужно, т. к это одна и та же услуга.
Платежку за ноябрь получил — оплаты за октябрь в ней в нужной графе, разумеется, нет.
Прихожу опять к тому же кассиру через 10 дней. В этот раз ошибку признали, и даже взяли номер телефона, но никто так и не звонит.
Писал о проблеме и руководству банка — письмо проигнорировали.
В общем, я не буду устраивать войну за 300 грн, но больше с оплатой коммуналки в этот банк я обращаться не буду.
Все происходящее было в отделении по адресу Петра Григоренка 22/20, но в раскрывающемся списке его почему-то нет.
Комментарии (9)
Банк снимает неправомерную плату
При оформлении карты мне и другу сказали, что необходимо заплатить по 70 гривен «за выпуск пластика, так как он поменялся».
70 гривен я оплатил в кассу и мне дали квитанцию, в которой стоит получатель «МетЛайф», который не имеет никакого отношения к производству пластика.
Мной был задан вопрос на Минфине по поводу данного непонятного платежа, на что представители Банка взяли мои данные и пообещали провести возврат денежных средств за псевдо услугу «Выпуск модного пластика» под видом аферистичной страховки.
Сегодня, 19.11.2021, мне перезвонили с отделения банка на Ивана Пулюя, 5 и сообщили следующее:
«При открытии Муниципальной карты идёт услуга обязательного страхования на 1 месяц, которое и стоит 70 гривен. Ваша карта в производстве и по готовности сможете прийти за ней в банк».
Итог: на сайте Банка этой информации нет, я и мой друг заплатили по 70 гривен какой-то шарашкиной конторе «МетЛайф» за «выпуск модного пластика».
Естественно, толку что здесь написал мне представитель «Мы организуем возврат денег» — полный ноль.
На официальном сайте Банка и в разделе «Тарифы» нет ни единого упоминания про обязательную страховку в 70 грн. при открытии карты.
ПОЗОР ГОСУДАРСТВЕННОМУ БАНКУ с его аферизмом.
Не связывайтесь с Ощадом и обходите его стороной! Не дайте на себе набивать отделениям план по впариваниям непонятных страховок.
Комментарии (4)
Первый у мире государственный банк которому плевать на указы правительства
Отримати картку у відділенні вже можна за допомогою додатку «Дія», за умови, документи, за якими клієнт раніше був ідентифікований банком відповідає документам, що завантажені в мобільний додаток «Дія».
Комментарии (3)
банк супер
Нету времени разглагольствовать и хвалить надо искать денег мама в больнице
Комментарии (1)
советская система обслуживания
Пришел на Алмазова. Из 4 столов работает только один. Ну это ладно. Очереди большой не было. Ждал минут 15−20.
Сверили паспорт и все! Сказали прийти через две недели, забрать. Задал риторический вопрос: а нельзя было сверить паспорт во время получения, чтобы два раза не ходить, а заказать услугу по телефону? Ответ: нельзя)
Да и еще. Поскольку пришел не в свое (!) отделение Ощадбанка (хотя оператор, когда узнавал логистику действий, об этом не сказал), придется за доставку уплатить 30 грн.)
Короче, за что там топ-менеджеры получают такие деньги? При этом со слов рядовых сотрудников — их зарплаты (рядовых сотрудников) просто нищенские. И жалко, и стыдно, и некому руку подать…)))
Отримання картки у відділенні банку, де відкрито рахунок, не тарифікується. Водночас, згідно тарифів, переадресація картки в інше відділення в межах області буде вартувати 30 грн., поза межами області — 75 грн.
Написать комментарий
Пропонують те, що потрібно банку, а не обсуговують клієнтів.
Комментарии (3)
Робота банкомантів
Написать комментарий
Не банк, а ганьба!!!
Комментарии (1)
ужасно
17.11.2021 счета не оплачены
Комментарии (1)
Не банк, а сплошная проблема
Я коммуналку собирался платить этими деньгами! Кто пеню теперь будет платить за поздние платежи???
Тут одно из двух опций; либо непрофессионализм персонала, либо отсутствие четкого регламента. Лишь бы отфутболить клиента!
Другой случай. Месяц назад в этом же отделении открывал депозит и новую карту под него. Супер специалист уверял меня, что перевод между своими картами без комисии.
Перебросил деньги с карты на карту — 100грн списывается. Спрашиваю этого горе-банкира, Как же так? Руки разводит: Вибачайте…
Махровый непрофессионализм персонала и постоянные технические сбои мобильного приложения, ну и как выше описано, работы терминалов.
Закончится депозит и прощай ущербный банк навеки!!!
Перед будь-яким переказом в Ощад 24/7 відображається інформація про комісію.
Написать комментарий