Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
sonick4 6 декабря 2021, 21:16
03.12 з банкомата (карта ощаду, банкомат привату) знімав готівку, банкомат видав помилку і написав, що сума не буде списана, але її все ж таки списало. Зателефонував до гарячої лінії, там повідомили, що потрібно йти до відділення для написання заяви-претензії для повернення коштів. 04.12 був у відділенні, менеджер повідомив, що не бачить в системі операцій по картці (на гарячій лінії все бачать), і сказав, щоб я прийшов 06.12 до відділення — інформація вже буде. 06.12 те саме. Немає інформації в системі про операції. Якщо відділення не бачить ніякої інформації, як можна вирішити проблеми? На гарячій лінії мені кажуть, що мене неправильно інформують (брешуть). І яка процедура по поверненю коштів? В першому відділенні мені повідомили, що частина коштів заморожується на час повернення коштів, в другому — частина коштів буде списана з повернутої суми! Чому у всіх різна інформація щодо одного питання, і узагалі відсутня інформація з приводу операцій?!
Ощадбанк
Ответ банка
7 декабря 2021, 10:33
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення питання для уточнення. Будемо вдячні за відповіді та можливість розібратись в ситуації.
Проблема решена
Sofohka 6 декабря 2021, 20:08
Отделение по адресу: Львов, ул. Сечевых Стрельцов, 9
Доброго вечора. В мене склалась неприємна ситуаціа. Маю соціальну картку Ощадбанку на яку отримаю допомогу по догляду за дитиною до 3-х років, багатодітна сім'я, та соціальну виплати на дитину інвалід. На даний час я в дикреті, іншого доходу немаю. Відкривши ошад 24/7 бачу наступну картину, на рахунку -28836 грн. перше шо прийшло на думку якісь шахрайські дії. Звоню одразу на гарячу лінію мені відповідають накладено арешт і більше інформації ніякої вони не надають, відправляють у відділення банку. Наступного дня я обходила 5 відділень банків у Львові, жоден посянити що сталося і чому на соціальній карточці мінус якщо навіть кредитний ліміт на такі карточки не дають. Всіма правдами неправдами дізналась що маю виконавче впровадження приватного виконавця. Контакти виконавця мені банк не надав! Перепискою і довідкою пояснила виконавцю що це соціальні виплати і на них арешт накрадати не можна. Приватний виконавець направив лист
у банк про зняття арешту з мого рахунку, на гарячій лінії мені повідомляють що банк може знімати арешт протягом 30 днів. У мене питання, чому коли накладати арешт на дитячі кошти то це робиться за пару хвилин, а коли зняти то місяць. В мене іншого доходу немає, за що купляти дітям харчі? Замість того щоб присвячувати час новонародженій дитині я бігаю по відділеннях банку і щось намагаюсь доказати, зі сторони банку жодної консультації, пояснень, тільки один на одного пальцями показують. З вище написаного я так розумію що дитячі кошти ніяким чином не захищені!!! Прошу надати мені інформацію що я маю робити щоб мені розблокувати рахунок на який я отримаю лише соціальну допомогу?
Ощадбанк
Ответ банка
7 декабря 2021, 9:35
Доброго дня! Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли банк отримує постанову від виконавця про зняття арешту. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні.
Ig18851885 6 декабря 2021, 19:06
У Львові станом на 19 00 06.12.2012 не прийшла пенсія по інвалідності! В пенсійному фонді сказали що кошти нарахували та відправили ще 03.12.2021р чому я військовий пенсіонер в віці 70 років повинен очікувати на свої гроші!!!
Ощадбанк
Ответ банка
7 декабря 2021, 9:31
Доброго дня! Банк не затримує виплати. Після перерахунку коштів відповідною організацією, вони відображаються на балансі рахунку.
PavelKharchenko 6 декабря 2021, 18:11
Когда вы уже почините сайт? Техподдержка онлайн в принципе отсутствует. Вечно загружающийся чат, в телеграм бот не работает, кроме как /start ничего и не нажать. Я молчу о том, что каждый раз, как сворачиваешь окно, нужно заново вводить пин.
Жаль, что нельзя поставить 0. По сравнению с конкурентами — это худшее, чем я когда-либо пользовался.
Ощадбанк
Ответ банка
7 декабря 2021, 9:29
Доброго дня! Введення паролю щоразу після згортання додатку — обов'язковий захід безпеки, оскільки він надає доступ до керування вашими коштами.

Чи могли б ви уточнити, яке питання необхідно було вирішити?

Рекомендуємо скористатися нашим новим додатком — мобільний Ощад. Ми випустили його нещодавно. Впевнені, вам сподобається.

Посилання для завантаження:

Apple Store: https://apps.apple.com/ua/app/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4/id1571479928?l=uk&fbclid=IwAR051hJS5JGP4Wn6a0_sO495aHLh2UDpPb8Iyn1h8YJZ3uJF722DxNdD_qI

Play Market: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo&fbclid=IwAR2le6smEnWQFTEsFv8UNq4ce9wDzjBBOT3Tja2jdyMWFqEqLWjCq-se_Ss
Проблема решена
Svetakonfeta222 6 декабря 2021, 17:41
Добрый вечер. Пришла в отделение банка по ул. Закревского 75/2 с целью заказать карточку киевлянина. Предоставила копии документов (паспорт, код), но договор не подписала, так как нужно было подписать безоговорочно Договор на 120 страницах, который находится на сайте Ощадбанка. Работница банка Перевязко Людмила, так представилась девушка, сказала что вышесказанный договор находится на сайте и ознакомиться можно только через интернет, распечатаного экземпляра нет и не будет печатать. 120 страниц!!! Вы серьезно уважаемый Ощадбанк, прочитать 120 страниц!!! Естественно я не захотела подписывать договор иначе говоря кота в мешке. Хотела дома прочитать, но через 2 дня мне на Вайбер пришло сообщение о подключении смс банкинга. Как такое возможно, без подписания вообще какого-либо договора с банком. Клиентом банка я до этого не была. Хотелось услышать официальный ответ на подобного рода безобразие!!!
Ощадбанк
Ответ банка
7 декабря 2021, 9:24
Доброго дня! Вже перевіряємо всі деталі ситуації. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kotomtseva1967 6 декабря 2021, 13:19
Отделение по адресу: Киев, пр-т Минский, 4
Широ вдячна співробітникові відділення цього банку — пані Ірині Ковальській за високу компетентність, толерантність і підкреслену ввічливість у роботі з клієнтом, абсолютно зрозумілі пояснення, небайдуже ставлення до своєї роботи і клієнтів (принаймні — в моїй особі). Справу (ОФОРМЛЕННЯ КАРТКИ КИЯНИНА) було вирішено за лічені хвилини!!!
Окрема подяка пані завідуючій — Мотрич В. Ю. (вибачте, якщо переплутала прізвище або ініціали) — за «виховування» (:)) таких бездоганних, сумлінних працівників/співробітників. Завжди приходжу до ВАС з упевненістю, що мої питання будуть вирішені.
ЩИРО ДЯКУЮ.
Ощадбанк
Ответ банка
6 декабря 2021, 13:58
Доброго дня! Дуже вдячні вам за відгук.
sergiychorniy 6 декабря 2021, 9:56
Отделение по адресу: Днепр, ул. Титова, 29
У відділені відмовили дати пояснення по нарахуванню коштів на рахунок. Вимагали оригінал паспорту. Я запропонував додаток Дія, працівниця банку, дивлячись на мене звіриними очима почала розповідати, що в них немає пристрою для зчитування. Згідно прийнятого законодавства додаток Дія, З 1 вересня державні органи не матимуть права вимагати паперові документи для надання послуг. То б то, в відділені проти мене було порушено законодавство, та мої права, по наданню інформації, та вирішенню винекших проблем по рахунку.
Ощадбанк
Ответ банка
6 декабря 2021, 10:07
Доброго дня! Перепрошуємо за
можливі незручності. На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Як тільки це стане можливим, одразу проінформуємо наших клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zzz9090zzz9090 4 декабря 2021, 22:22
Звонят по 1−2 раза в неделю, если не дозваниваються в течение дня то звонят до тех пор пока не дозвоняться и интересуются почему не использую их кредитную карту. Потому что не хочу, дайте мне кредитный лимит 5 млрд. евро я конечно сразу начну им пользоваться, а так мелуху конять по карманам не интересно
Ощадбанк
Ответ банка
6 декабря 2021, 10:06
Доброго дня!
Ви можете подати заявку на збільшення кредитного ліміту.
5 млрд не гарантуємо, але заявку розглянемо ;)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mokan 4 декабря 2021, 18:46
Не советую… банкинг не работает, переводы не работают, снятие денег проблема… короче 👎👎👎
Ощадбанк
Ответ банка
6 декабря 2021, 10:03
Доброго дня! Чи могли б ви уточнити, які складнощі виникли при переказі коштів та знятті?
Будемо вдячні за можливість проаналізувати ситуацію.
Минфин
Ответ администратора
7 декабря 2021, 9:57
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 07.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
Eva2021 4 декабря 2021, 15:36
Спілкувалася з двома пані, котрі не надали інформацію, не знають що таке клієнтоорієнтованість та банальна ввічливість, одна з них навіть кинула трубку. Яким чином я можу отримати відповіді на свої запитання, якщо розумію, що втретє буде така ж сама розмова з консультантом?
Ощадбанк
Ответ банка
6 декабря 2021, 10:01
Доброго дня! Вже перевіряємо ситуацію з наданням консультації. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
Проблема решена
Annathibi 3 декабря 2021, 18:43
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 7/11
Пришла оформлять карточку киевлянина. Сотрудница банка уверила меня, что я не смогу её открыть без открытия кредитной карты, мол, это пакетная услуга. Я несколько раз сказала: она мне не нужна, имея в виду кредитную карту. Но сотрудница и дальше продолжила гнуть линию про обязательность кредитной карты. В итоге пришлось согласиться. Теперь названивают мне, чтоб я её активировала. Я говорю, что не собираюсь её пользоваться. Они говорят: проведите хотя бы 1 операцию, иначе вы не сможете её закрыть. У меня просто шок, я будто не в государственный банк сходила, а в шарашкину контору, которая всячески пытается тебя нагнуть.
Очень разочарована поведением сотрудницы банка, которая вынудила меня открыть кредитную карту. Обман клиентов это явно не добавляет баллов репутации вашего банка
Ощадбанк
Ответ банка
6 декабря 2021, 9:56
Доброго дня! Перепрошуємо за цю ситуацію. Відкриття кредитної картки справді не є обов'язковим. Зробимо все необхідне, щоб не допустити повторення подібного випадку. Вдячні вам за відгук.
Александр Бабак 3 декабря 2021, 17:39
Отделение по адресу: Киев, ул. Ивана Пулюя, 5-А
Добрый день!

Я заказывал муниципальную карту. Мне её изготовили. Карту не забирал.
Так слаживаются обстоятельства, что мне возможно нужно будет уехать с Киева на месяц — второй, а возможно и вовсе переехать в другой город, тоисть карта мне и не понадобиться. Оператор на горячей линии сказала, что карта будет лежать на отделении 6 месяцев после чего сотрудники банка её уничтожат, но при этом 120 грн за обслуживание мне нужно будет оплатить не важно забрал я её или нет.
Вопрос состоит в том зачем я платил 70 грн за выпуск «нового пластика» как объяснили сотрудники отделения и + 120 грн за обслуживание карты которую я не буду забирать и активировать?
Ощадбанк
Ответ банка
6 декабря 2021, 9:49
Доброго дня! Банк виготовив картку на ваше замовлення. В цей момент і списується комісія відповідно до умов обслуговування, оскільки банк надає можливість користуватись карткою та забезпечує її обслуговування.
Проблема решена
Олексій Лев 3 декабря 2021, 13:50
Маю таку претензію до банка і вважаю це шахрайством. В банку маю один рахунок і активну банківську картку і не активну. З держустанови приходила сума грошей на активну картку, бо в держустанову, Я приносив реквізити банку, за це я заплатив гроші. На початку 2021 році була замовлена картка, но на данний час не можу забрати картку. Неактивна картка з’явилась в додатку банка і на неї зараховуються гроші, зняти або перевести я не маю функції. На активну картку нараховується негативний рахунок, зараз в межах 10 грн.
Щоб владнати це питання мені треба взяти в банку, картку, заплатити податок, щоб роздрукували реквізити банку (це гроші), поїхати в держустанову, там витратити свій час в черзі або по запису.
в Call-центре мене запевнили, що я повинен нести реквізити банку в держустанову.
В держустанові вважають що винен банк.
Питання, косяки банка чому, Я повинен їв вирішувати за свій рахунок і свій час, витрачаючи на цю «проблему», якої по факту в мене, як кліента банка немає. а ось в банка до клієнта чомусь є.
Ощадбанк
Ответ банка
3 декабря 2021, 15:55
Доброго дня! При заміні карток сам рахунок не змінюється. Якщо раніше державна установа вам проводила виплату за номером рахунку, нічого не зміниться. Вам лише потрібно забрати у відділенні нову картку.

Реквізити рахунку можна переглянути в Ощад 24/7 або чат-боті безкоштовно та в будь-який час: https://www.oschadbank.ua/chat
Проблема решена
Юрій Рожовецький 3 декабря 2021, 12:10
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Независимости, 7
При попытке открыть карточный счет для получения пенсии по нотариальной доверенности, сначала говорят, что это сделать нельзя, потом оказывается, что в принципе можно, но активировать карту, установив пин-код нельзя, несмотря, на то, что в доверенности явно указаны эти действия. При этом, сотрудники банка ссылаются на внутреннюю инструкцию, которую сфотографировать я не могу, хотя грифа секретности на ней я не увидел.
То есть, какой-то почтальон Печкин, который работает в режиме бешенного принтера в правлении банка, придумал новую инструкцию, которая отменяет Закон Украины Про нотариат. Карту мы вам выпустить и выдать можем, но пользоваться вы ею не сможете.
Причем, сами сотрудники банка признают, что не понимают формулировку своей же инструкции и действую по принципу «лучше запретить, чем разбираться».
Ощадбанк, вы там звісно совсем здравый смысл потеряли?
Ощадбанк
Ответ банка
3 декабря 2021, 15:34
Доброго дня!

Пін-код до картки встановлює власник рахунку. Це регламентовано не просто внутрішнім документом, а ДКБО — договором, що визначає умови взаємодії між банком та клієнтом.

Зокрема, у пункті 1.22 зазначено:
«Клієнт має право уповноважити Довірену особу отримати Платіжну картку, випущену на його ім’я, на підставі нотаріально посвідченої довіреності або довіреності, посвідченою іншою уповноваженою на це особою (в разі якщо використання такої довіреності передбачено нормами Законодавства). В цьому випадку Клієнт самостійно отримує ПІН-конверт до Картки (при наявності)/встановлює ПІН-код до Картки в установі Банку або через IVR або через ІПТ/АТМ.»

Посилання на Договір комплексного банківського обслуговування: https://old.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olga230379 3 декабря 2021, 11:53
Здравствуйте! Хочу пожаловаться о мошенничестве интернет магазина на карту вашего банка была переведена оплата за товар. Товар не получен, деньги не вернули, внесли в чёрный список. Номер карты 5167 8031 1455 9300 Николаева Ирина Викторовна

Ответ
Ощадбанк
Ответ банка
3 декабря 2021, 12:05
Доброго дня! Якщо один із клієнтів Ощадбанку не виконав договірні зобов'язання (не відправив товар/не надав послуги) необхідно звернутись до правоохоронних органів. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Проблема решена
maralex111 3 декабря 2021, 10:03
Не могу зарегистрироваться в Дии через банк айди Ощада. Пишет, что неполная информация. Поддержка Ощада отмораживается и посылает в Дию
Ощадбанк
Ответ банка
3 декабря 2021, 10:17
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Grin1966va 2 декабря 2021, 20:16
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 75/2
Решили мою проблему с авторизацией на портале Дия. Быстро и оперативно огромное спасибо Минфин и Ощадбанк.
Ощадбанк
Ответ банка
3 декабря 2021, 9:52
Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок. Були раді допомогти!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Y37DfgLA93 2 декабря 2021, 0:57
Неработоспособный пенсионер. Обслуживаюсь в отделении Ощадбанка в Голосеевском районе г. Киева. Для оплаты коммунуслуг использую интернет-банкинг «Ощад 24/7».
Три года назад был лишён жилищной субсидии из-за непередачи Ощадбанком в платёжных документах показаний счётчика горячей воды и образовавшейся из-за этого многотысячной задолженности перед поставщиком услуги.
В этом году лишён жилищной субсидии из-за задолженности перед Управляющей компанией на сумму 1248,20 грн. вследствие непередачи ей Ощадбанком моих ежемесячных платежей.
На мой запрос о причине отсутствия платежей Ощадбанк утверждает, что моих платежей не было два предшествующих до 2019 года, хотя у меня есть все оплаченные и подтверждённые самим же Ощадбанком квитанции за последние четыре года.
Т. е. Ощадбанк ограбил своего клиента-пенсионера.
К сожалению, НБУ и лично его председатель Шевченко К. Е., не реагируют на жалобы о беспределе Ощадбанка.
Ощадбанк
Ответ банка
2 декабря 2021, 9:33
Доброго дня! Інформація, яка вказується при проведенні платежу (призначення платежу, показники тощо) передається до організації-отримувача. При цьому це не звільняє від відповідальності за своєчасність та правильність передачі показників користувача комунальних послуг.

Якщо комунальна організацію стверджує, що не було отримано платежів, ви можете надати квитанції як підтвердження оплати. Банк переказує кошти чітко за реквізитами, що вказуються.
sveta737571 1 декабря 2021, 21:47
З рахунку покійного батька щомісяця з липня 2019 знімали по 20, а потім по 100 грн за обслуговування неактивного карткового рахунку. Пояснили спеціалісти банку це тим, що банкові не було відомо про його смерть. А у 2017 році на запит держнотаріуса Ощадбанк надав довідку про стан рахунку для оформлення спадщини. Я особисто надала банку у 2017 році копію свідоцтва про смерть. Отже два роки банк знав про смерть клієнта, а тоді сталася амнезія і почали знімати гроші. Копії договорів банківського обслуговування депозитного та карткового рахунків покійного батька у відділенні мені не надали. Заяву про надання копій договорів відмовлялися приймати та реєструвати. Порадили звертатись в центральний офіс. Книгу скарг не надали. Порадили звертатись на гарячу лінію.
Ощадбанк
Ответ банка
2 декабря 2021, 9:25
Доброго дня! Рахунок продовжує обслуговуватись за діючими умовами ДКБО до його закриття власником рахунку або, в даному випадку, спадкоємцем.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Boris66 30 ноября 2021, 22:30
Согласно тарифу Зарплатный клиент банка может дважды в месяц снять наличные в отделении банка без комиссии. Если он по забывчивости снимает наличные третий раз, у него без предупреждения снимают 1% от снятой суммы+ 5 грн. Банку прибыль, а клиенту — саечка за забывчивость.
Ощадбанк
Ответ банка
1 декабря 2021, 10:25
Доброго дня! Дана комісія передбачена тарифами банку, які чітко визначають умови зняття готівки: два зняття в місяць без комісії незалежно від суми, третє зняття — тарифікується в розмірі 1% від суми + 5 грн. Якщо ви не пам'ятаєте точно кількість зняття готівки в касі в поточному місяці — не проблема це уточнити. Можна переглянути операції в Ощад 24/7 або чат-боті чи зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та уточнити в оператора.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝