Минфин - Курсы валют Украины

Установить

НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ БАНКУ!!!!!!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
jktrcfylhf1 12 августа 2015, 19:29
Доброго дня! Прошу керівництво даного банку зреагувати на моє повідомлення. 12 травня 2015 року, я звернулась в Ковельське відділення «Ощадбанку» (м.Ковель, вул.Смірнова, 4) для отримання соціальної виплати, яка була перерахована на мій особистий рахунок 09 серпня 2015 року. Проте свої кошти я отримати не змогла, оскільки працівник банку (бейджика при собі в неї не було, а тому я не в змозі сказати її ПІП) приблизно півтори години переконувала мене в тому, що це неможливо, оскільки закінчився термін дії моєї картки. Спілкування даного представника з працівниками гарячої лінії та іншими спеціалістами банку результатів не принесло (вона їх ігнорувала). Спеціаліст даного відділення відмовилася приймати в мене заяву на видачу моїх же коштів, навіть після розмови з начальником, мотивуючи це тим, що в неї закінчився робочий день та немає часу, хоча на той момент було біля 16 год. Прошу розглянути дане звернення та притягнути працівника відділення до відповідальності задля уникнення такої поведінки в майбутньому.

Комментарии - 4

+
0
Paradigm
Paradigm
13 августа 2015, 9:40
#
До чого тут працівник? Якщо програмним комплексом не передбачена можливість видачі готівки без фізичної наявності діючої картки, то навіть голова Правління нічого не зробить.
+
0
romansemen
romansemen
21 мая 2020, 16:18
#
Клієнту банку достатньо відкритого рахунку на який зараховуються кошти. Наявність чи відсутність банківської карти не впливає на обіг грошових коштів та користування ними клієнтом банку. У разі відсутності картки банку достатньо пред*явити касиру паспорт та виписку з номером рахунку.
+
0
Ирина Нарыжкина
Ирина Нарыжкина
13 августа 2015, 18:27
#
Согласна, сотрудник банка не несет ответственности за безалаберность вот-таких клиентов, которые «неудосужились» своевременно получить новую пластиковую карточку взамен той у которой истек срок действия! так что нечего сваливать с больной головы на здоровую!
+
0
romansemen
romansemen
21 мая 2020, 16:21
#
Банк работает со счетами которые открывают на имя клиента. Отсутствие банковской карты на обслуживание клиента банка не влияет. Клиенты у которых нет карты обсдуживаются по паспортным даным и выпиской с номером счета!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ БАНКУ!!!!!!!!