НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ БАНКУ!!!!!!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброго дня! Прошу керівництво даного банку зреагувати на моє повідомлення. 12 травня 2015 року, я звернулась в Ковельське відділення «Ощадбанку» (м.Ковель, вул.Смірнова, 4) для отримання соціальної виплати, яка була перерахована на мій особистий рахунок 09 серпня 2015 року. Проте свої кошти я отримати не змогла, оскільки працівник банку (бейджика при собі в неї не було, а тому я не в змозі сказати її ПІП) приблизно півтори години переконувала мене в тому, що це неможливо, оскільки закінчився термін дії моєї картки. Спілкування даного представника з працівниками гарячої лінії та іншими спеціалістами банку результатів не принесло (вона їх ігнорувала). Спеціаліст даного відділення відмовилася приймати в мене заяву на видачу моїх же коштів, навіть після розмови з начальником, мотивуючи це тим, що в неї закінчився робочий день та немає часу, хоча на той момент було біля 16 год. Прошу розглянути дане звернення та притягнути працівника відділення до відповідальності задля уникнення такої поведінки в майбутньому.
Написать комментарий
Комментарии - 4
До чого тут працівник? Якщо програмним комплексом не передбачена можливість видачі готівки без фізичної наявності діючої картки, то навіть голова Правління нічого не зробить.
- +
- 0
- romansemen
- 21 мая 2020, 16:18
- #
Клієнту банку достатньо відкритого рахунку на який зараховуються кошти. Наявність чи відсутність банківської карти не впливає на обіг грошових коштів та користування ними клієнтом банку. У разі відсутності картки банку достатньо пред*явити касиру паспорт та виписку з номером рахунку.
- +
- 0
- Ирина Нарыжкина
- 13 августа 2015, 18:27
- #
Согласна, сотрудник банка не несет ответственности за безалаберность вот-таких клиентов, которые «неудосужились» своевременно получить новую пластиковую карточку взамен той у которой истек срок действия! так что нечего сваливать с больной головы на здоровую!
- +
- 0
- romansemen
- 21 мая 2020, 16:21
- #
Банк работает со счетами которые открывают на имя клиента. Отсутствие банковской карты на обслуживание клиента банка не влияет. Клиенты у которых нет карты обсдуживаются по паспортным даным и выпиской с номером счета!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |