×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Шахрайські дії
Але співробітник сказав, що безкоштовно вже не відкривається, і щоб відкрити потрібно заплатити 150 грн.
Прийшлось заплатити.
При внесенні 150 грн кассир квитаніцю не видав, що нас насторожило.
Вже вдома подзвонив на гарячу лінію ощадбанку і дізнався, що картка дійсно відкривається безкоштовно.
А 150 грн взяли за автострахування (авто і водійських прав у нас немає і не буде).
Тобто співробітники для того, щоб робити план по страхуванню не просто нав’язують додаткові послуги, які вам не потрібні, а не дають вам можливості скористатися іншими послугами банку, поки їх не заплатите (бо їм треба робити план, бо не отримують премію).
Виходить, поки громадяни України рахують копійки, щоб вижити в цих надскладних для країни умовах, співробітники ощадбанку беруть за безкоштовні послуги гроші. Вважаю такі дії як Шахрайство — заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою (стаття 190 Кримінального кодексу України). Розумію що ці гроші співробітник не поклав собі в карман, але робиться все це для того. щоб потім отримати премію за виконання плану по не потрібних клієнтам послугам.
Пишу також, щоб попередити клієнтів цього банку: уточнюйте по гарячій лінії ощадбанку законність та реальну вартість наданих вам послуг, через те, що під виглядом однієї послуги підсовують інші.
Хочеться знати публічну відповідь Ощадбанку стосовно дій співробитників: вимагання менеджером 150 гривень за оформлення «Моя карта» і не видачею квитанції касиром. Вважаю що менеджери та касири працюють заодно в цій схемі.
Також вимагаю провести розслідування по цим страховкам, які підсовують співробітники. Впевнений, що не тільки нам прийшлось заплатити за ці страховки щоб отримати ті послуги, за якими ми приходили.
Комментарии (1)
Ощад 24/7
Дякуємо за пропозицію. Вже працюємо над реалізацією всіх функцій в новому додатку. Просимо ще трохи зачекати. Також, зауважимо, що На сьогоднішній день обидва наші додатки працюють і можуть незалежно працювати на одному пристрої. Ви можете виконати операцію і в попередній версії застосунку. В подальшому всі сервіси будуть доступні в новому «мобільному Ощад».
Комментарии (6)
Після оформлення договору вказали не мій номер рахунку для інтернет -еквайрингу
Написать комментарий
12 дней обмана…
Банк не затримує виплату заробітної плати. Максимальні терміни зарахування коштів можуть складати до 3 х днів.
Якщо у вас виникли сумніви щодо даного зарахування рекомендуємо звернутися з цим питанням до бухгалтерії підприємства/організації в якій ви працюєте і уточнити коли було проведення операцій з перерахунку коштів на банк.
Написать комментарий
Проблема із зарплатною карткою
Написать комментарий
Работники колл-центра не знают про лимиты выдачи наличных в их же банкоматах
Сначала поговорил с тетенькой, которая сказала «Узнавайте в Монобанке!».
На мое резонное замечание, что это вообще-то Ощадбанк устанавливает лимиты на снятие наличных в своих банкоматах, сказала «нууу ладно, щааас, подождите».
Подождал, вернулась, сказала «Сейчас переведу вас на специалиста по данному вопросу, но я бы все же спросила в Монобанке».
Следующий специалист узнал мою область проживания и радостно ответил, что «Сколько в банкомате есть денег — столько и сможете снять! Лимитов нет ни на разовую операцию, ни на общую сумму!».
Очень воодушевившись данной информацией, я написал в любимый-крутой Монобанк, решив спросить — а вдруг есть какие лимиты по моей карте? На что в Моно мне ответили, что по моей карте лимитов нет, но _по их опыту_ в Ощадбанке все же есть лимит в 1 000 грн. на разовую операцию и 3 000 грн. в день.
Пойдя к банкомату … что бы вы думали?
Я смог снять 3 раза по 1 000 грн. Всё.
Т. е. та первая тетенька из колл-центра конечно была права, посоветовав спросить в Монобанке, лол.
Ну, а если серьезно, то мне сдается, что это прям простейший вопрос, на который сотрудники колл-центра обязаны знать ответ, а не предоставлять неправдивую инфо.
Перепрошуємо за якість консультації. Хочемо перевірити якість наданої вам консультації та при наявності порушень докласти зусиль для недопущення таких випадків в майбутньому. Для цього просимо повідомити нам в особистому повідомлені ваше ПіБ, дату дзвінка і номер телефону.
Що стосується лімітів так, першочергово потрібно звернутися до банку емітента карти для уточнення можливості зняття готівки в банкоматах інших банків, перевірки наявності лімітів та комісій передбачених тарифами банку. Також не варто забувати, що інші банки можуть встановити ліміт на видачу готівки по картках інших банків, як по сумі та і по кількості зняття. Зі сторони Ощадбанку ліміт на видачу готівки по картках інших банків складає 3 операції на добу не більше 3 тис грн сумарно.
Комментарии (2)
Отказ от продления депозита
Очень прошу помогите вернуть свои деньги, собранные на «черный день». Г. Угледар Донецкая обл.
Комментарии (4)
Не віддають гроші із завершеного валютного депозиту.
Ситуацією вже займаємося. По результатам перевірки, вас проінформуємо.
Комментарии (4)
плохая работа 590 отделения в городе одесса
Написать комментарий
Нет ответа на запрос нотариуса
Банк готує та надає відповідь на звернення громадян впродовж 30 днів з моменту отримання листа банком.
Комментарии (1)
прием граждан по личным вопросам
Написать комментарий
Не отдают деньги с депозитов и мобильных сбережений, предлагают поехать под бомбы переоформить карту
В году так 2013 м открыл у них счет, откладывал туда на всякий случай, деньги держал на мобильных сбережениях и маленьком депозите. Капало себе и капало по чуть денег. И вот, настал 2022й, мне пришлось уехать из моей области из-за бомбежки, бежал как и все на нервах и забыл карточку банка под бомбами.
Ну в общем, спустя некоторое время пришел в себя, стали нужны деньги, решил воспользоваться этой заначкой. Без задней мысли звоню на горячую линию, там мне поясняют что онлайн нельзя переоформить карту, нужно идти в отделение.
В отделении мне говорят что не могут выпустить мне карту и перевести на нее деньги с моей старой карты т.к. программа не видит карточные счета другой области! На мой логичный вопрос «и что же мне делать?» Девушка оператор звонит руководству по Полтавской области и там ей говорят: предложите клиенту поехать на границу области и там попробовать переоформить карту, т.к. может там программа видит область где клиент изначально открывал карту! Это просто шок контент, поехать условно под бомбы чтобы снять депозит, что за бред?!
Видел тут отвечают представители банка, будет очень круто разобраться в ситуации, если вам не все равно конечно.
Ходил в отделение: 10016/0208 м, вулиця Лікаря О.Богаєвського, буд. 9/77, Кременчук, Полтавська область, 39615. Был там 2022.07.26 с 10.30 до 11.30 утра, буду рад дать любую обратную связь!
Это просто нонсенс как в 21 м веке нужно ехать условно говоря под бомбы переоформлять карту т.к. программа банка не видит соседнюю область! Просто ШОК!
Напишіть, будь ласка, в особистому повідомлені адресу відділення банку, де відкрито ваш рахунок. Ситуацію перевіримо
Комментарии (1)
Внутренние перемещения между счетами идут часами.
Максимальні терміни зарахування коштів на рахунок може бути до 3-х робочих днів. Тому, впродовж цього терміну кошти перераховуються і ви бачите відповідний статус по операції. Як тільки пройде повністю списання з рахунку і вони перейдуть на депозитний рахунок статус операції зміниться на «операція успішна».
Написать комментарий
Неможу зняти власні кошти з поточного рахунку фізичної особи
Якщо сьогодні коштів знову не вдасться зняти просимо повідомити в особистому повідомлені. Ситуацію додатково перевіримо.
Написать комментарий
Не возможно перевести деньги со своего счета на карту другого банка , сменить лимиты операций в день
Комментарии (1)
Не працює Ощадбанк 24
Комментарии (3)
Смс уведомления
Люди в аккупации и элементарно не могут воспользоваться своими же деньгами!
Банком було розроблено механізм підтвердження операцій через вайбер.
Покроково:
1. Завантажити новий додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
2. Зателефонувати до контакт-центру через сайт: https://www.oschadbank.ua/chat (якщо немає зв'язку, можна натиснути «Продовжити без авторизації»)
3. Назвати оператору повний номер картки і дати відповідь на декілька питань
4. Оператор налаштує відправку паролей у Viber на ваш фінансовий номер на одну добу, щоб ви зареєструвались.
Написать комментарий
Отвратительный сервис…
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (2)
Неможливо увійти до мобільного додатку на окупованих територіях
На сьогоднішній день банком розроблено механізм підтредження операцій без смс, через Вайбер. Якщо у вас не має його, або інший номер зареєстрований в Вайбер провести операцію неможливо. У випадку якщо буде розроблено альтернативний канал проведення операцій ми повідомимо
Написать комментарий
Некомпетентні працівники відділення м.Київ, Пулюя 5
Що це за здирництво? Чому клієнтів змушують на незаплановані витрати через їхній банк?
Банк не змушує клієнтів проводити операції по карті. В своїй діяльності він керується чинним законодавством України та договором комплексного банківського обслуговування клієнтів. Згідно тарифів банку якщо клієнт не проводить операцій по рахунку банком передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку (можливо це малось на увазі працівником, що вам телефонував). Для уникнення списань по рахунку, дійсно, достатньо провести будь-яку операцію: зняти гроші, поповнити чи провести якийсь платіж.
Комментарии (3)