Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
valeckiy 28 июня 2022, 14:54
Головна проблема банку, що рішення приймають одні люли, а виконують інші і між ними глуха стіна.

Так звані «кредитні канікули» на період війни ввели майже всі банки і 1червня всі разом відмінили. Різниця тільки в тому що одні банки заздалегідь і детально проінформували клієнтів про можливі варіанти погашення кредитів, а Ощадбанк зробив розсилку в якій написали що треба одразу заплатити всі платежі на час кредитних канікул. І не проблема якщо не заплатити ці платежі будуть перенесені на кінець терміну погашення. І нічого для цього робити не треба.

Добре написано, але виконання трохи інше, в день планового платежу вся сума боргу просто лягає як просрочка. Менеджери просто розводять руками, кажуть самі не розуміються чому так, що не треба було платити плановий платіж, щоб борг не нарахувався. Потім починають дзвонити інші співробітники і повідомляти що в тебе просрочка яку треба погасити і на будь-які питання просто кажуть, що вони самі не розуміють як так і що ці рішення приймає керівництво, а вони просто виконавці і нічого не можуть вдіяти.

І це все при тому, що війна не закінчилась в країні. Тому однозначно це мій перший і останній кредит в цьому банку, да і інші продукти банку мене тепер не цікавлять.
Ощадбанк
Ответ банка
28 июня 2022, 17:55
Доброго дня. Банк не нараховує штрафні санкції або ж пеню (подвійна облікова ставка НБУ) за протермінування платежів. При цьому після завершення кредитних канікул платежі, які було відтерміновано, потрібно сплатити.
Vaalll 28 июня 2022, 12:26
При попытке перевода средств через ощад24, выдаёт ошибку. Operation has been declined by your bank. Try again later or contact support. С чем это связано? Владелец карты с пропиской г. Донецк, но временная регистрация на территории Украины.
Ощадбанк
Ответ банка
28 июня 2022, 14:30
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 або через сайт: https://www.oschadbank.ua/ua (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Andrej9 27 июня 2022, 15:44
В мене карта ощад банку на яку я отримував соціальні виплати, оформлював її в місті Харкові. У карти вичерпався строк дії. Я звернувся до відділення в місті Кременчук, де мені відповіли що перевипуск можливий тільки в Харкові в тому ж відділенні де я її отримував. І зняти кошти з неї я теж не можу.
Ощадбанк
Ответ банка
27 июня 2022, 17:42
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію перевіримо.
Проблема решена
GalinaYal 27 июня 2022, 14:46
Доброго дня.
Я Галина Ялинна вдова ліквідатора Чорнобильської АЕС. Таке питання. На якій підставі Ощадбанк заблокував мій особистий кабінет, при його створенні? Я до цього моменту не користувалася ним. Але умови змусили мене його зробити в новому додатку, так само як і придбати потрібний телефон, так як звичайний з кнопками не підходить. Гаразд. Проживаю на непідконтрольній території, де немає зв’язку, а іноді Інтернету і світла. При спробі створити пароль пише «невідома помилка під час скидання пароля. Зверніться до Контакт-цетру». Карта ЕПП (які ви «навручали») та інших варіантів зняти з неї — немає можливості. Як мені звернутися без зв’язку? Зателефонувати або приїхати до вас особисто немає можливості, ви це зараз розумієте. Пробувала читаючи відгуки зателефонувати через слухалку з ВПН, йде розмова, але нікого не чути у відповідь. З мікрофоном все в порядку. Я вже думаю, що це все через суму на моєму рахунку, немалу. Видаліть мій особистий кабінет, для ще однієї спроби його створити або вживайте заходів для використання мною МОЇХ особистих коштів в цій ситуації, яку Я особисто не створювала!
Ощадбанк
Ответ банка
27 июня 2022, 17:37
Доброго дня. Найближчим часом надамо зворотний зв‘язок.
Полезный комментарий
GalinaYal 27 июня 2022, 17:57
Дякую. Допомогли швидко вирішити питання!
boris322 27 июня 2022, 12:24
Нужно сделать перевод с пенсионной карты на карту привата, выдает ошибку «превышен лимит сумы», менял лимиты через ощад24 и мобильный ощад — толку 0. До этого стоял лимит до 2000грн, но даже 1000 не могу перевести. В мобильном ощаде вообще нет функции перевода на карту. И что делать?
Ощадбанк
Ответ банка
28 июня 2022, 14:31
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 або через сайт: https://www.oschadbank.ua/ua (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Добрый вечер. Обслуживаюсь в отделении Ощадбанка г Лозовая Харьковская обл по ул Богдановская 22а. Уже не однократно некоторые сотрудники банка (Дарья ход менеджер и зав. кассой Кристина фамилии не помню) разглашают информацию о клиенте. Им уже делались замечания по этому поводу. Просматривали мои счета и сообщили информацию третьему лицу. На сколько мне известно просматривать счета клиентов без их согласия запрещено и тем более сообщать информацию о клиенте третьим лицам. Задолженности по картам
не было и для просмотра счетов у них оснований нет.
Ощадбанк
Ответ банка
27 июня 2022, 10:08
Доброго дня. Подібні дії виключено, оскільки працівники банку несуть дисциплінарну, кримінальну та цивільно-правову відповідальність, а їх робота знаходиться під постійним контролем.

Перевіримо всі деталі ситуації. Пишемо вам в особисті повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
olegdonn 25 июня 2022, 14:43
Фух, ми думали нарешті, що дочекалися свята, що банк замість смс -підтверждення на окупованих територіях без мобільного зв’язку буде висилати бідолахам разовий пароль для активації нового додатку мобільний Ощад та інше на Viber!
Але Ощадбанк не був бим їм, якщо було б все так просто… Виходить, що банк ввів цю привілегію для обраних та чомусь про це в широкому колі не поспішає ділитися, а людям дуже хочеться їсти іноді та отримати інші потреби, особливо під час війни. Дайте розгорнуту відповідь, будь ласка, чому ця привілегія не для всіх постраждалих українців та чому залежить від номера картки та обласної дирекції, яка випустила цю картку?
Ощадбанк
Ответ банка
27 июня 2022, 10:05
Доброго дня.

Номер картки — частина ідентифікації клієнта, тому його справді потрібно назвати при підключенні паролей у вайбер. Якщо картка на руках, це не викличе додаткових складнощів.

Активація одноразовий паролей у вайбер можлива саме для клієнтів із тимчасово окупованих територій Донецької, Луганської, Херсонської та Запоріжської областей.
0666246739 25 июня 2022, 12:36
Протягом деякого часу не вдається увійти а Дію через Ощад. Після введення СМС спочатку пишуть: сталася помилка, а потім: ви не пройшли авторизацію.
Ощадбанк
Ответ банка
27 июня 2022, 9:59
Доброго дня.

Системних збоїв із авторизацією в Дії на даний момент немає.

Якщо це можливо, просимо уточнити в служби підтримки порталу Дія, в чому причина відхилення авторизації.

Також ви можете перевірити, чи активна банківська картка, за якою ви намагаєтесь авторизуватись, через контакт-центр банку за номером телефону 0800210800.
Відкрила карту в ощадбанк в доларах, поповнила рахунок доларами.
При оплаті в євро на суми 690 євро списали — 823,76 доларів!!!

Для порівняння в Приватбанк при списанні с суми 690 евро списали — 732.78 доларів

ощадбанк банк списав комісію 1,5% — та ще конвертував два рази валюту!!! І моя втрата коштів склала майже 90 ДОЛАРІВ!!!
Ощадбанк
Ответ банка
27 июня 2022, 9:57
Доброго дня. Сума списання за валютними операціями залежить від декількох факторів:

— курсу валюти на день списання, який може змінюватись та відрізнятись від курсу, на день проведення операції;

https://www.oschadbank.ua/currency-rate

— запиту на списання, який надходить від МПС Visa або Mastercard (саме МПС формує валюту запиту, що надходить до банку).
SsSs17 24 июня 2022, 19:10
Таке враження, що не банк, а сєпари.
Чому неможливо додзвонитись до контакт центру через веб дзвінок? Виклик завершено, ніяких пояснень. Гроші на карті, термінали аж в трьох магазинах, Ощад 24.зробити не можу — ще до війни виникла якась помилка з телефоном, яку не вирішило ні звернення до банку, ні дзвінок на гарячу лінію. Тепер ще й через те, що не можу додзвонитись через сайт
Чому немає інших варіантів авторизації?
Чому не працює жоден банкомат?
Окуповані території ви вже списали?
Ощадбанк
Ответ банка
24 июня 2022, 19:25
Банкомати обслуговуються скрізь, де це можливо за поточних умов. Дзвінок через сайт працює в штатному режимі. Спробуйте, будь ласка, використати інший браузер або активувати VPN.
Перше, при покупці через термінал вийшов чек, що гроші будуть повернуті, в ітогі, гроші зняті два рази. На гарячій лінії сказали йди в банк, писати заявку на повернення коштів, Як в 22 році?? Друге, вже три роки отримую дитячі на карту даного банку, строку дії карти ще далеко до закінчення, а гроші чомусь повернули в усзн.це що? Вам не потрібні клієнти? То їх стає все менше!!!
Ощадбанк
Ответ банка
21 июня 2022, 16:29
Доброго дня!

Якщо мова йде про оплату через термінал в магазині, то з приводу повернення коштів потрібно звернутись до торгової точки. Банк виконує ту кількість запитів, яка надходить. Відповідно, якщо через термінал надійшов запит на списання два рази, саме торгова точка здійснює повернення останньої суми.

Стосовно соціальної виплати, будемо вдячні вам за детальний опис ситуації. Можете написати тут в коментарях, або в особисті повідомлення. Дякуємо!
anastasiaevenko 20 июня 2022, 11:44
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ильфа и Петрова, 63/1
Доброго дня!
31-го травня 2022 року мені був надісланий Swift переказ USD через Wise на мою валютну картку 5167−8031−0068−0003.
Стано на сьогодні, 15-е червня, гроші так і не надійшли на мій рахунок.
Я зв’язалася с працівником банку, яка після довгих перемовин змогла знайти цей переказ і повідомила наступне:
Платіж заморожений, кошти були зараховані на рахунок 3720 в ЦА.
На якій підставі кошти були заморожені працівник банку відповісти не змогла.
Я б хотіла дізнатись, чому кошти були заморожені (на підставі якого закону або поправки) та які подальші інструкції щодо отримання коштів.
До листа додаю форму MT103, яка була надана банком відправником, підтверджуючи наявність даного переказу, та доказуючи, що 1-го червня цього року, гроші покинули банк відправника в США.
Ощадбанк
Ответ банка
20 июня 2022, 14:19
Доброго дня. Існують затримки, пов'язані із зарахуванням платежів через цю систему. На даний момент очікуємо роз’яснень від НБУ щодо ситуації. Перепрошуємо за незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
El9en1a 20 июня 2022, 9:51
Я в шоке осталась от банка! Оформляла карту, в итоге мне сказали ждать месяц, я сказала, что мне именная не нужна карта, сказали не важно месяц ждите! На мой счёт по шли деньги и без карты я их снять не могу! Позвонила записаться онлайн, на время, мне сказали, что модно записаться только к консультанту, а в кассу нужно в очереди стоять! Я работающий человек, в итоге с бабушками и дедушками стою в очереди! Принимают и запускают по одному человеку в отделение! Очередь одна, ни кто не контролирует, куда стоят люди! И работают они видите ли до 14:00, т.к война, в то время как приват банк работает весь день! Ужасный банк! Научитесь фильтровпть, кому важнее! Что старикам не нужно на работу, а молодежи нужно! И прием ведите быстрее, а не по одному человеку! Я в шоке!
Ощадбанк
Ответ банка
20 июня 2022, 11:01
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності. Роботу відділення перевіримо, зазначте лише адресу, будь ласка.
Минфин
Ответ администратора
22 июня 2022, 19:16
Отзыв не засчитан (на 22.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
fantom13 18 июня 2022, 16:30
Отделение по адресу: Херсон, ул. Суворова, 26
Добрый день. ребят выключите дебильного бота плиз, который требует номер телефона и подтверждение на него на оккупированных территориях. Вы вообще в курсе что у нас (Херсонская, Запорожкская обл.) нету мобильной связи, иногда есть интернет (это обязательное условие для работы веб банкинга), так почему не сделать подтверждение каким нибудь образом по интернет соединению? и то это не решение проблемы, т.к. большинство ваших клиентов пенсионеры, другие к вам не пойдут, а не все пенсионеры имеют смартфоны с уже установленным приложением (при отсутствии мобильной связи его установить на новый телефон не получится).

согласно статистике в Херсонской области на начало года было 276 тыс пенсионеров +неизвестное кол-во клиентов + юр лица (объем платежей которых посущественней)

Подытожим: вы совершаете обалденный «кидок», «пользуя» деньги клиентов лишив возможности их пользоваться своими собственными средствами, ссылаясь на военное положение и отсутствие связи, косвенно принуждаете брать «гуманитарку» и потом попытаетесь их обвинить в коллаборационизме???

Ну это так накипелло, а по факту почему ваши менеджеры не могут помогать клиентам? вечная отмазка нету интернета, мы не работаем, нас не пускают в отделение (мне интерсно кто их не пускает?) доступ к сети можно получить у людей которые не безразличны и которые сами заинтересованны.
Внимание вопрос: вы нас слили? или когда-то начнете заботится и о юге УКРАИНЫ?
Ощадбанк
Ответ банка
20 июня 2022, 9:04
Доброго дня. Готуємо альтернативний спосіб підтвердження операцій для тих клієнтів, які вимушено залишились без мобільного зв’язку. Розуміємо ситуацію та стараємось вирішити питання якомога швидше. Орієнтовний термін — 1 липня.
Проблема решена
Yuriy8383 18 июня 2022, 1:20
Отделение по адресу: Киев, пл. Спортивная, 1-А
16 червня 2022 поповнювали картку ощадбанку на 50тисяч грн (пятдесят тисяч грн) у банкоматі (A0901489) за адресою Київ, пл. Спортивна 1а (банкомат знаходиться у приміщенні відділення Ощадбанк торгівельного центру «Гулівер») у час з 14.25−14.45, під час поповнення банкомат забрав гроші 100 купюр номіналом у 500 грн та не провів поповнення, висвітивши чорний екран з надписем «технічна помилка зверніться до банку».
Працівник банку перевірив, гроші на картку не надійшли, ми написали заяву. Ми попросили надати записи відеофіксації банкомату, щоб отримати докази поповнення, на що отримали відмову.Потім через 15хв зявилися працівники інкасаційної служби двоє чоловік і почали працювати з банкоматом, на питання чи інкасація зараз проходить відповіли, що інкасація буде по графіку, коли її призначать і вони зайшли собі зняти готівку, а керівниця відділення сказала, що вони інші операції проводять, але хлопці оперативно щось робили саме з цим банкоматом і оперативно підїхали після нашого зверннення до банку про ситуацію.
Ми викликали поліцію, але взяти записи відеоматеріалів вони не стали, пояснивши відсутністю компетенції у органів поліції отримувати такі записи. Керівник відділення замовив інкасацію на ранок, повідомили що після інкасації в головном управлінні відповідальний працівник зробить перевірки залишку і повідомить. Сказали що о 15.00, потім о 17.00 нададуть відповідь, нарешті о 17.50 повідомили, що не має залишку в банкоматі, тому гроші не віддадуть. Ми намагалися звязатися з цим управлінням банку, нам відмовили надати телефонний номер через те що це управління взагалі до 16.45 працює. Враховуючи обставини ми звернулися з заявою до відділку поліції м.Києва. Будемо воювати за свої гроші і далі.
Хочу звернутися до журналістів для надання їм відповідного сюжету про шахрайські дії банківської установи. Керівник установи та працівник поліції завіряли в перший день, що гроші як в коробці і нікуди не дінуться і працівник поліції зауважив, що це державний банк, не має сумнівів, що віддадуть кошти, але виявилось, що шахраї саме у банках і поповнюючи на будь-яку сумму кошти в банкоматі через передбачені та будь-які технічні проблеми вам скажуть. що немає залишків в банкоматі і ви не отримаєте гроші. Зрозуміло що з банкомату 100% тільки працівники банку мають право вилучати гроші і 100% тільки працівники банку скористалися банківською системою та напевно на постійній основі ошукують громадян через технічні помилки чи поповнення більше ніж 50 купюр часто мабуть призводить до збоїв, про що споживачі не знають, а працівники банків наживаються, бо в їх одних руках проводиться вся документація і інкасація, тому кожного разу поповнюючи картку в банкоматі чи терміналі знайте ці гроші ви можете втратити і в нашій країні їх вам точно не повернуть! будемо залучати інші органи як нбу, депутатські запити, журналістів для вирішення цього питання!
Ощадбанк
Ответ банка
20 июня 2022, 9:01
Доброго дня. Дякуємо вам за детальний опис ситуації, її обов‘язково перевіримо детальніше та надамо зворотний зв’язок.
Проблема решена
banakh 17 июня 2022, 20:46
Знімала минулого місяця в банкоматі 500євро комісія була 466грн, сьогодні знімала в тому ж банкоматі 500євро комісія 1999грн. Дуже класний банк (сарказм).
Ощадбанк
Ответ банка
20 июня 2022, 8:55
Доброго дня. Зняття готівки в банкоматі іноземного банку тарифікується в розмірі 1,5% + 35 грн (плюс комісія 1% за конвертацію валюти).

10% від суми операції може блокуватись на випадок валютних коливань. Таким чином банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту. Після завершення обробки операції, ця сума буде розблокована автоматично (протягом 1-3 днів).
Проблема решена
Nikanovikova 15 июня 2022, 14:53
Вiддiлення Ощадбанку м. Луцьк, вул. Грушевського, 1. 9 червня 2022 року хотiли отримати переказ Western Union. Касир повiдомила, що переказ бачить, але виплатити не може, бо збiй в системi (i що це не перший випадок за день такий). Квитанцiй не було i пiдпис нiде не ставили). Пicля цього намагались отримати переказ в iншому банку, але код вже був не активний. Коли знову звернулись в Ощад (в те саме вiддiлення) сказали, що нiчим не можуть допомогти. На службi пiдтримки Western Union вiдповiли, що переказ був отриманий у тому ж вiддiленнi, на Грушевського, 1.Чи можна надiслати запит на Western Union?
I що ще можна з робити у такому випадку?
Ощадбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 16:38
Доброго дня. Ситуацію перевіримо і надамо зворотний зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mangol1234567 15 июня 2022, 14:40
Отделение по адресу: Одесса, ул. Бочарова, 53
Возле банка, который расположен в Одессе, ул Бочарова 53, нет ни одной скамейки, нет навеса, люди, в основном пожилые, некоторые инвалиды, стоят на солнцепеке часами и ждут когда их пригласят в отделение банка.Вот одна из историй, которая произошла с моей знакомой.Она инвалид 2-й группы.После сложной операции на позвоночнике.В самом отделении банка можно, находясь в вечной очереди, присесть на удобный диванчик и ждать.И тут прозвучал сигнал воздушной тревоги и всех из банка выставили на улицу.Понятно, что должны бежать в укрытие, но все остались стоять в той же очереди только уже на солцепеке, и ждать когда произойдет заветная встреча с кассиром, чтоб расстаться с деньгами и оплатить счета коммунальных платежей.Простояв мучительно долгий час в таком положении, являясь инвалидом, моя знакомая.оказавшись четвертой в очереди, а пропускают (почему-то)по три человека, зашла в банк, чтоб присесть на диван.И ее работник банка начала выгонять из отделения.Я не знаю какие у вас правила, но это неуважительно в отношении пожилых и больных людей.Тем более что все эти люди клиенты вашего банка.Почему в отделениях других банков, людей всех пускают и есть возможность дождаться своей очереди в приятных условиях, с кондиционером, сидя на удобных диванах.А ваши клиенты теряют сознание перед дверью в Ощадбанк??? Дойдет до того что скоро кто-то погибнет в очереди, сердечников много, и это будет на совести работников банка…Конкретно что следует из моего обращения: просьба уважительнее относиться к клиентам, пускать всех в отделение без ограничений, а если по каким-то причинам есть ограничения, тогда создайте достойные условия для ожидания на улице, перед банком (скамейки и навес от солнца, дождя и снега)
Ощадбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 16:36
Доброго дня. Дякуємо за відгук, порядок обслуговування у відділенні перевіримо детальніше.

Просимо не сприймати повідомлення про повітряну тривогу як неповагу — це лише прохання пройти до найближчого укриття. Це спричиняє незручності в тому числі й для банку, але на часі саме безпека є пріорітетнішою.

Створюємо всі умови для зручної оплати платежів без відділення. Це ідеальний варіант, оскільки затрачається найменше часу. Якщо потрібно розібратись з оплатою — завжди раді допомогти.
Проблема решена
Оксана Марченко 15 июня 2022, 13:06
Здравствуйте! Заблокировалась карта, а восстановление только по звонку. Как можно позвонить с территории где нет связи, заблокированы все звонки.
Другие банки нашли способ из таких ситуаций, а у вас почему-то проблемы (((
Ощадбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 16:20
Доброго дня. Можна зателефонувати через сайт банку, якщо є шанс отримати хоча б одне смс-повідомлення: https://www.oschadbank.ua/ (значок повідомлення, потім — слухавки). Пишемо вам також в приватні повідомлення.
hersonchina 15 июня 2022, 9:14
Не потурбувались зовсім про воєнний час!!! На окупованій території без мобільного зв’язку неможливо зробити переказ!!!
ПриватБанк потурбувався!!! Чому ви також не зробите можливість переказу без підтвердження з смс. Якщо немає мобільного зв’язку виживай як хочеш… Прикро, що непродумано і не йдете на зустріч клієнтам … Батьки залишились без коштів… І неможливо їм навіть на вільних територіях допомогти…
Ощадбанк
Ответ банка
15 июня 2022, 9:28
Ми працюємо над пошуком альтернативних способів підтвердження, які були безпечними. Як тільки з‘явиться інформація, одразу ж повідомимо.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝