Заблокували карту Вирішення через інтим керівнику
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Очманіти історія…ви вкажіть в якому відділенні (адресу) це було і прізвище ім`я побатькові цього хероя, якщо пам`ятаєте, нехай публіка знає, який там персонал припарений працює…
Послухайте недо Мерлін Мондро,не пишіть маячню,Ви переплутали сайт,це не Тік-Ток.Дівчата,які слідкують за собою,не відкривають рахунки в Ощадбанку (в банку для пенсіонерів) . Ви явно переоцінюєте свою зовнішність,є така хвороба,але вона зустрічається на багато пізніше,не в 27 років.
- +
- +15
-
- 1financier
- 18 декабря 2025, 20:29
- #
Схоже, що дівчина передивилася німецьких порнофільмів. Дуууже мало віриться, що керівник відділення буде себе так підставляти перед взагалі незнайомою людиною за таку копійчану справу, як блокування карток.
Набагато більш вірогідна причина, що клієнтка в такий ееее… оригінальний спосіб вирішила хоч якось насолити відділенню і його уерівнику, за те що в обхід правил банку не хочуть їй розблоковувати картку
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 21 декабря 2025, 15:00
- #
Хотелосяб послухаты запись данного разговора :D я думаю вам надо было сделать это)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 11 | 11.85 |
| USD | 41.8 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Менеджер на місці довго мурижила мене не могла сформулювати що вона хоче — то вона пропонує продукти банку, то пройти якусь голосову верифікацію (при тому, що я знаходжусь на відділенні), одним словом не кваліфікований персонал — від слова взагалі.
Оскільки оператор на місці не розуміє навіщо вона там і що їй потрібно робити пішла я до керівника відділення.
Керівник уважно вислухав і каже що карту скоріш за все не розблокують бо це нові правила такі в них мурижити клієнтів (хоча документи я всі надала), далі керівник каже якщо зочете я можу по сприяти в швидкому вирішенні питання але ж ви розімієте …
Я подумала що підку куплю йому шоколадку чи якийсь снікерс (а я дівчина 27 років слідкую за собою), а він мені каже ви так гарно виглядаєте, тут я зрощуміла що щось неладне, далі пішли розмови як йому тяжко працювати тут та як він втомлюється і йому не вистачає домашнього затишку …(навіщо мені це, мені потрібно щоб розблокували мою карту і щоб я могла зняти кошти)
І в кінці він каже ну ти зрозуміла як пришвидшити вирішення твого питання? Я така ні.
Тут він мені каже що ось там у нас кухня є зараз підемо туди і ти зробиш мені приємно, а я тобі допоможу…
І тут я ошаріла…
Тобто щоб вирішити питання по блокуванню карти потрібно робити якийсь інтим керівнику відділення, жах,
НЕ БАНК, А ДНО, персонал нулі а керівник хотів розвести мене на інтим — ЖАХ
кошти заблоковані але таким шляхом вони мені не потрібні в мене є честь на відміну від цих …сів