НЕ ВІДДАЮТЬ МОЇ КОШТИ! Повна байдужість та ігнор з боку Ощадбанку!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 13
Так, а процес фінмону був закінчений? Якщо ні то банк і не закриє рахунок.
- +
- 0
-
- vladlutcak
- 3 июня 2025, 12:32
- #
Як я повинен зрозуміти що процес фінмону був закінчений? Я не працюю в банку, і зворотнього звʼязку немає!! Якщо ви знаєте процедуру закриття (етапи) поділіться будь ласка
Як я повинен зрозуміти що процес фінмону був закінчений?
довідатись від банку
Я не працюю в банку
але ви його клієнт
і зворотнього звʼязку немає!!
ви ж самі пишите що спілкувались з підтримкою
довідатись від банку
Я не працюю в банку
але ви його клієнт
і зворотнього звʼязку немає!!
ви ж самі пишите що спілкувались з підтримкою
- +
- 0
-
- vladlutcak
- 3 июня 2025, 13:16
- #
Так але немає від них конкретних відповідей, взагалі ніяких відповідей, вони просто приймають мої звернення, обіцяють що перетелефонують, але нічого не відбувається.
Розумієте, ви зараз намагаєтесь ставати в позу бо ви ображений клієнт. Але це вам ані трохи не допоможе, хіба що морально.
Блокування рахунку це з вирогідністю 99% фінмониторинг про який ви нічого не написали. Під час проведення фінмону банк не має права закривати рахунок на вимогу клієнт — це прямо забороняє закон. Тому якщо ви вирішуєте не намагатись довести банку що ваші дії були цілком легальні, а хочете як найшвидше закрити рахунок — то в ваших інтересах зробити все щоб фінмон завершився як найшвидше.
І вже потім або сам банк закриває ваш рахунок через припинення відносин за ініциативою банку, або якщо банк раптом передумав то ви самі закриваєте рахунок стандартним шляхом.
Блокування рахунку це з вирогідністю 99% фінмониторинг про який ви нічого не написали. Під час проведення фінмону банк не має права закривати рахунок на вимогу клієнт — це прямо забороняє закон. Тому якщо ви вирішуєте не намагатись довести банку що ваші дії були цілком легальні, а хочете як найшвидше закрити рахунок — то в ваших інтересах зробити все щоб фінмон завершився як найшвидше.
І вже потім або сам банк закриває ваш рахунок через припинення відносин за ініциативою банку, або якщо банк раптом передумав то ви самі закриваєте рахунок стандартним шляхом.
Ну так финмон тебя блокнул.
То что ты пришел закрыть счет поздравляю, но так не работает
сотрудник в идеале должен был тебе обьяснить за что блок. Ты должен был дать пояснения либо отказ. И согласно инструкции нбу до 2 — х месяцев банк проверяет и розрывает отношения и перечисляет тебе деньги на другой банк со статьей.
То что ты пришел закрыть счет поздравляю, но так не работает
сотрудник в идеале должен был тебе обьяснить за что блок. Ты должен был дать пояснения либо отказ. И согласно инструкции нбу до 2 — х месяцев банк проверяет и розрывает отношения и перечисляет тебе деньги на другой банк со статьей.
- +
- +1
-
- vladlutcak
- 3 июня 2025, 12:29
- #
Я написав лист, що документи подавати не буду, прошу закрити рахунок, (як ви кажете відмову), також подав заяву на закриття. Ви кажете щось про 2 місяці, але в банку взагалі ніяких термінів не дають.
Ну так значит твой сотрудник ничего не делал и не отправлял на фин мон.
если у тебя крипта или курсы и при этом никаких начислений соц.виплат. То это 100 разрыв отношений.
Уточняй у сотрудника дату отправки документов про отказ на фин мон.
если у тебя крипта или курсы и при этом никаких начислений соц.виплат. То это 100 разрыв отношений.
Уточняй у сотрудника дату отправки документов про отказ на фин мон.
- +
- +1
-
- vladlutcak
- 3 июня 2025, 13:17
- #
Знаю дату. Сподіваюсь ощад відреагує на коментар хоч тут
У мене та сама історія!!!
Тільки так званий «фін. моніторинг» заблокував мої кошти ще 25 БЕРЕЗНЯ 2025!!!
Я продала власну квартиру за гривню за програмою «ЄВідновлення». Кошти надійшли мені на рахунок ПриватБанку. Мені потрібна була готівка, щоб обміняти її на долари, щоб купити нове, житло. Щоб пришвидшити процес її знімання (обмеження — 100000 грн/день в одному банку), я почала переказувати кошти на власний рахунок Ощадбанку. З 18 по 25 березня я переказувала по 29 999 грн (по 3 платежі на день).
Раптом, 25 березня 2025 так званий фін. моніторинг заблокував мій рахунок. Того ж дня, 25 березня 2025, я подала до відділення Ощадбанку ФІЗИЧНО оригінал свого договору куплі-продажу квартири. Працівниця відсканувала його і подала до фін. моніторингу при мені!!! Сказала, що рахунок мають розблокувати протягом 2-х ТИЖНІВ!!! Рахунок і досі не розблокували ПО СЬОГОДНІ!!!
Я регулярно телефоную завідуючій відділенням, до якого я подавала свій договір куплі-продажу квартири, а вона кожного разу каже:
— Черга на розблокування дуже велика. Дуже багато незадоволених людей. Всі чекають. І ви чекайте. Хтось чекає уже 4 місяці.
— Я підіймаю це питання на кожному робочому зумі. Поки що безрезультатно.
— Термінів ніяких немає. Ніхто не знає, скільки часу займе розблокування. Але вам нічого хвилюватись, бо ж у вас є легальне підтвердження походження коштів.
ЛЮДОНЬКИ, ЦЕ СВАВІЛЛЯ!!! КОЛИ ЦЕ ПРИПИНИТЬСЯ? ПИШІТЬ ПУБЛІЧНО, СКАРЖТЕСЬ УСІ, У КОГО ТАКА Ж СИТУАЦІЯ!!! В НАШІЙ КРАЇНІ РОЗГОЛОС МАЄ ЕФЕКТ!!!
Тільки так званий «фін. моніторинг» заблокував мої кошти ще 25 БЕРЕЗНЯ 2025!!!
Я продала власну квартиру за гривню за програмою «ЄВідновлення». Кошти надійшли мені на рахунок ПриватБанку. Мені потрібна була готівка, щоб обміняти її на долари, щоб купити нове, житло. Щоб пришвидшити процес її знімання (обмеження — 100000 грн/день в одному банку), я почала переказувати кошти на власний рахунок Ощадбанку. З 18 по 25 березня я переказувала по 29 999 грн (по 3 платежі на день).
Раптом, 25 березня 2025 так званий фін. моніторинг заблокував мій рахунок. Того ж дня, 25 березня 2025, я подала до відділення Ощадбанку ФІЗИЧНО оригінал свого договору куплі-продажу квартири. Працівниця відсканувала його і подала до фін. моніторингу при мені!!! Сказала, що рахунок мають розблокувати протягом 2-х ТИЖНІВ!!! Рахунок і досі не розблокували ПО СЬОГОДНІ!!!
Я регулярно телефоную завідуючій відділенням, до якого я подавала свій договір куплі-продажу квартири, а вона кожного разу каже:
— Черга на розблокування дуже велика. Дуже багато незадоволених людей. Всі чекають. І ви чекайте. Хтось чекає уже 4 місяці.
— Я підіймаю це питання на кожному робочому зумі. Поки що безрезультатно.
— Термінів ніяких немає. Ніхто не знає, скільки часу займе розблокування. Але вам нічого хвилюватись, бо ж у вас є легальне підтвердження походження коштів.
ЛЮДОНЬКИ, ЦЕ СВАВІЛЛЯ!!! КОЛИ ЦЕ ПРИПИНИТЬСЯ? ПИШІТЬ ПУБЛІЧНО, СКАРЖТЕСЬ УСІ, У КОГО ТАКА Ж СИТУАЦІЯ!!! В НАШІЙ КРАЇНІ РОЗГОЛОС МАЄ ЕФЕКТ!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49 | 49.6 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Моя заява на закриття рахунку була подана лише 12 травня, через три тижні після звернення! І що ви думаєте? Після цього — повна тиша! Жодної відповіді, жодного прогресу. Просто ігнор.
19 травня я був змушений подати офіційну скаргу у відділенні. Я телефоную щодня на гарячу лінію — і що? Ніхто нічого не знає, ніхто не може сказати ні термінів, ні хто відповідальний. Просто розводять руками!
Минув вже більше місяця, а мої власні гроші досі не повернули! Це взагалі законно? Це сервіс? Це якась фінансова установа чи знущання над клієнтами?
Ощадбанк — це дно! Якщо ви цінуєте свої гроші, нерви і час — ніколи не зв’язуйтесь із цим банком!