Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Клієнтоорієнтованість дорівнює 0

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vbryfnf 7 мая 2025, 11:34
Отделение по адресу: Киев, пр-т Науки, 4
Від банка постійно надходили сповіщення, що потібно оновити дані. Зв’язалась з підтримкою з’ясувала які потрібні документи та інші деталі. Також мою увагу звернули на те що у червні закінчується термін дії карти, її треба пролангувати. Манера спілкування підтримки то окрема тема, не буду ее чепати (хоча є приємні, клієнтоорієнтовані співробіпники).

Відпросилася на роботі, прийшла у відділення на пр Науки 4. Відразу хочу відмітити це було о 9 ранку, я єдиний відвідувач, співробітників на місці немає, дякую приберальниці яка покликала хоч когось. Працівниця банку віслухала що мені подрібно і каже: «Можу записати Вас на червень до спеціалиста».
Тобто на червень? Якщо потрібен запис, чому підтримка про це не каже, не записує? Або, можливо, сотїть черга і раніше червня нікто із спеціалістів не звільниться? Або на робочему місці окрім цієї дівчини та приберальниці нікого не було, просто не було кому вирішувати питання? Я вже мовчу про те що для вирішення питання снову доведеться спізнюватись на роботу.

Процедуру оновлення данних до цього проходила ще в кількох банках. В одному за допомогою застосунку — дякую, чудове рішення. В другому це зайняло десь10 хвилин і все це з усмішкою, без жодних проблем — дякую за чудовій сервіс. А от Ощадбанку подякувати нема за що ((((((

Враховуючи той факт, що не лише не оновили дані, а і не прийняли заявку на пролонгацію карти (під час якої я би подала документи і відбулося оновлення данніх) банку не потрібні кліенти, тримачі карток ((((

Виникає питання, а чи мені так вже потрібна та картка ощада (хочу є іх клиентом років 20)? Чи простише зняти з картки заощадження і працювати з іншим банком?

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.6
PLN 10.9 11.8
USD 42.05 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.6
PLN 10.9 11.8
USD 42.05 42.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Клієнтоорієнтованість дорівнює 0