Неприйнятний досвід з Ощадбанком: відсутність орієнтованості на клієнта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- StarFighter27
- 9 июля 2024, 12:14
- #
Виктория, к сожалению реалии /Ощада таковы. Чтобы заработать баллы, нужно впаривать кредитные карты и страховки. Это рекомендовано, но не обязательно
Таке відношення в ощаді було завжди стосовно вимог з’явитися в відділення де відкрито.
Але саме смішне те, що як тільки державний банк Ощадбанк дізнався що я військовослужбовець — він мені закрив кредитний ліміт. А після ще списав особисті кошти з картки як комісію за те, що я наче їй не користуюся рік.
Але саме смішне те, що як тільки державний банк Ощадбанк дізнався що я військовослужбовець — він мені закрив кредитний ліміт. А після ще списав особисті кошти з картки як комісію за те, що я наче їй не користуюся рік.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Через певний час, я змінила місце роботи і рахунок в Ощад мені був більше не потрібен. Я хотіла закрити рахунок, зробити це онлайн неможливо. Для закриття рахунку спершу треба закрити кредитку (яка у мене була заблокована і я жодного разу нею не скористалась). Працівниця банку зазначила, що кредитку можна закрити лише у тому відділенні, де відкривали, адже необхідно спершу знизити кредитний ліміт до 0 грн. На інформаційній лінії сказали, що закрити кредитку можна у будь-якому відділенні. Після донесення цієї інформації працівниця банку все ж погодилась знизити кредитний ліміт, але щоб закрити кредитку і рахунок треба ще раз прийти в банк. Також вона зазначила, що буде змушена писати пояснення на керівника, чому саме вона закривала кредитку.
Це неприйнятний досвід для сучасного банку! Ощадбанк має бути орієнтованим на клієнта, а не створювати штучні перешкоди для закриття рахунків та кредитних карток.