Не квапляться з розблокуванням рахунку після закриття виконавчого провадження.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +1
- Валерка Котовский
- 9 декабря 2023, 15:29
- #
Пишите ощаду в фейс бук, страницу можно найти на главном сайте ощад внизу, наверное финмон тупит как это обычно бывает, особенно в ощаде
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
У зв’язку з виконавчим провадженням, виконавча служба наклала арешт мої рахунки, в тому числі і на рахунок в Ощадбанку.
20.11.2023 виконавче провадження було оплачене і закрите. Деякі банки відразу розблокували рахунки, деякі на наступний день, але звісно не Ощадбанк.
Я почекав тиждень, а потім почало здаватись, що потрібно уточнити на рахунок розблокування в контакт центрі.
Далі хронологія НЕ вирішення питання:
20.11 виконавче провадження закрито.
28.11 перший дзвінок у контакт центр. На питання чому рахунок досі заблокований оператор сказав, що рахунок заблокований, т.к. начебто виконавець не подав\не надіслав відповідне звернення, порекомендував звернутись до виконавця.
06.12 повторне звернення в контакт центр, відповідь та сама, направляють до виконавця, питання не вирішене.
06.12 відповідне звернення до виконавця, де він мені підтвердив, що звернення з електронним підписом було передане через АСВП з електронним підписом виконавця. Також виконавець висловив мені свої співчуття на рахунок того, що у мене рахунок у цьому банку.
06.12 ще раз телефоную в контакт-центр, кажу що виконавець підтвердив те, що передав необхідне звернення в банк. Оператор пропонує залишити заявку для перегляду блокування. Через, приблизно, дві години у 16:18 у Вайбер приходить сповіщення, що рахунок розблокований.
07.12 на касі в магазині відчуваю здивування від того, що при спробі розрахуватись карткою бачу, що угода відхилена банком. Знову телефоную в контакт-центр, чую все те саме, що чув і раніше, але тепер вони можуть констатувати факт, що рахунок був відразу заблокований після розблокування. Знову залишаю звернення.
08.12 оператор контакт-центру видає мені нову інформацію, на рахунок того, що я маю тепер добиватись від виконавця, щоб той у свою чергу надсилав банку якісь запити, щоб уточнити статус розблокування рахунку.
08.12 інший оператор контакт-центру пропонує ще раз залишити заявку. Відповідно залишаю.
09.12 у ще іншого оператор контакт-центру я дізнаюсь, що термін розгляду цієї заявки — 30 днів. Не уточнив — робочих чи календарних.
Отже резюме: Ощадбанк 06.12, через 17 днів після закриття провадження, спромігся розблокувати рахунок, потім, в той же день, безпідставно заблокував його знову.
Оператори контакт центру нічого не знають, не можуть надати ніякої суттєвої інформації.
На питання — на якій підставі була повторно заблокована картка, відповідей не дають.
На питання — на якому етапі заходятся попередні заявки на перегляд блокування, відповідей не дають.
На прохання переключити на когось більш компетентного, або з ширшими можливостями — відмовляють, бо така опція не передбачена.
На прохання дати контакти відділу, або уповноваженої особи, яка має якесь відношення до процесу розблокування карток чи рахунків — відмовляють, бо комунікації з ними не передбачені.
В мобільного додатку ніяк не можливо з’ясувати статус рахунку, а при спробі переказу коштів — пише, що сталась помилка на сервері. А по факту то не помилка, а заблокований рахунок.
Абсолютно не рекомендую зв’язуватись з Ощадбанком, не міг собі уявити, яке це дно.