Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентність і лінь — головні наративи банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Cler13 12 сентября 2022, 16:57
Працівники банку без «гарячої лінії» не можуть вирішити жодного питання. Налічки завжди немає. Начальниця відділення підвищує голос, коли чує справедливі дорікання!
Ощадбанк
Ответ банка
12 сентября 2022, 17:08
Добрий день. Якщо потрібно перевірити інформацію по карті чи ж наприклад обліковий запис ощад 24/7 то дійсно потрібно звернутися до працівників контакт центру оскільки це все потрібно перевірити в певному програмному забезпеченні. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення по якому запитанню ви зверталися у відділення банку.

Комментарии - 4

+
0
Cler13
Cler13
12 сентября 2022, 17:03
#
І, до речі, яке мають право взагалі співробітники банка брати телефон клієнта і дзвонити з нього на гарячу лінію?
+
0
Ukrsamover
Ukrsamover
13 сентября 2022, 19:43
#
То звонили бы сами. А то приходят в банк. сами ни чого делать не хотят. Требуют что бы за них все сделали. А потом еще и жалобы пишут. Полный бред.

+
0
Cler13
Cler13
15 сентября 2022, 8:50
#
Це ви пишите «брєд». Перед тим, як звернутися до цих йолопів, я три (3!!!) рази уточнювала інформацію у таких же «спеців» на гарячій лінії. Вони мені кажуть одне, ці - інше. Зрештою, тільки тикання мордою в помилки допомогло вирішити проблему. І того — мінус 3 дня по 1−2 часа, купа нервів.
+
0
Cler13
Cler13
15 сентября 2022, 8:52
#
Ви працівник банку? Це входить в ваші професійні обов’язки — обслуговувати клієнтів. Якщо все потрібно вирішувати тільки через гарячу лінію, нащо ви сидите у відділенні? Долари міняєте?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Некомпетентність і лінь — головні наративи банку