Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найгірший банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Перше, при покупці через термінал вийшов чек, що гроші будуть повернуті, в ітогі, гроші зняті два рази. На гарячій лінії сказали йди в банк, писати заявку на повернення коштів, Як в 22 році?? Друге, вже три роки отримую дитячі на карту даного банку, строку дії карти ще далеко до закінчення, а гроші чомусь повернули в усзн.це що? Вам не потрібні клієнти? То їх стає все менше!!!
Ощадбанк
Ответ банка
21 июня 2022, 16:29
Доброго дня!

Якщо мова йде про оплату через термінал в магазині, то з приводу повернення коштів потрібно звернутись до торгової точки. Банк виконує ту кількість запитів, яка надходить. Відповідно, якщо через термінал надійшов запит на списання два рази, саме торгова точка здійснює повернення останньої суми.

Стосовно соціальної виплати, будемо вдячні вам за детальний опис ситуації. Можете написати тут в коментарях, або в особисті повідомлення. Дякуємо!

Комментарии - 4

+
0
Matviichuk
Matviichuk
21 июня 2022, 17:16
#
Стосовно першої ситуації, навіть в ощад 24 одна операція виконана, інша виконується вже 5 діб, а стосовно коштів дитячих, я не в змозі бігати до відділень розбиратися, на гарячій лінії нічого не пояснюють, рекомендують звернутися до відділення. А як я можу покинути дитину в лікарні з лейкозом і їхати до іншого міста ???залишили нас без коштів, невідомо з яких причин. Банк ніяк не попередив ні про які проблеми, хоча кошти за смс банкінг справно списує
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
22 июня 2022, 9:47
#
Якщо операція в процесі виконання і кошти по операції тимчасово заблоковані, отже банк очікує підтвердження цього списання від торгової точки. Відповідно, якщо таке підтвердження не надійде, сума буде розблокована автоматично. Максимальний термін блокування — 30 днів.

Яка саме проблема виникла із дитячими коштами?

+
0
McDonalds
McDonalds
24 июня 2022, 11:53
#
Вот Вы сейчас кипишуете, а описать более подробно проблему не можете, то какого ответа вы ждёте от банка?
+
0
StarFighter27
StarFighter27
26 июня 2022, 19:19
#
Ваша истерика проблему здесь не решит. По поводу обращения в отделения — нормальная практика. Заявление на возвращение средств — обычное дело.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться