Найгірший банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- Matviichuk
- 21 июня 2022, 17:16
- #
Стосовно першої ситуації, навіть в ощад 24 одна операція виконана, інша виконується вже 5 діб, а стосовно коштів дитячих, я не в змозі бігати до відділень розбиратися, на гарячій лінії нічого не пояснюють, рекомендують звернутися до відділення. А як я можу покинути дитину в лікарні з лейкозом і їхати до іншого міста ???залишили нас без коштів, невідомо з яких причин. Банк ніяк не попередив ні про які проблеми, хоча кошти за смс банкінг справно списує
- +
- 0
- OschadbankUA
- 22 июня 2022, 9:47
- #
Якщо операція в процесі виконання і кошти по операції тимчасово заблоковані, отже банк очікує підтвердження цього списання від торгової точки. Відповідно, якщо таке підтвердження не надійде, сума буде розблокована автоматично. Максимальний термін блокування — 30 днів.
Яка саме проблема виникла із дитячими коштами?
Яка саме проблема виникла із дитячими коштами?
Вот Вы сейчас кипишуете, а описать более подробно проблему не можете, то какого ответа вы ждёте от банка?
- +
- 0
- StarFighter27
- 26 июня 2022, 19:19
- #
Ваша истерика проблему здесь не решит. По поводу обращения в отделения — нормальная практика. Заявление на возвращение средств — обычное дело.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Якщо мова йде про оплату через термінал в магазині, то з приводу повернення коштів потрібно звернутись до торгової точки. Банк виконує ту кількість запитів, яка надходить. Відповідно, якщо через термінал надійшов запит на списання два рази, саме торгова точка здійснює повернення останньої суми.
Стосовно соціальної виплати, будемо вдячні вам за детальний опис ситуації. Можете написати тут в коментарях, або в особисті повідомлення. Дякуємо!