Минфин - Курсы валют Украины

Установить

шахрайські дії працівників банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Yuriy8383 18 июня 2022, 1:20
Отделение по адресу: Киев, пл. Спортивная, 1-А
16 червня 2022 поповнювали картку ощадбанку на 50тисяч грн (пятдесят тисяч грн) у банкоматі (A0901489) за адресою Київ, пл. Спортивна 1а (банкомат знаходиться у приміщенні відділення Ощадбанк торгівельного центру «Гулівер») у час з 14.25−14.45, під час поповнення банкомат забрав гроші 100 купюр номіналом у 500 грн та не провів поповнення, висвітивши чорний екран з надписем «технічна помилка зверніться до банку».
Працівник банку перевірив, гроші на картку не надійшли, ми написали заяву. Ми попросили надати записи відеофіксації банкомату, щоб отримати докази поповнення, на що отримали відмову.Потім через 15хв зявилися працівники інкасаційної служби двоє чоловік і почали працювати з банкоматом, на питання чи інкасація зараз проходить відповіли, що інкасація буде по графіку, коли її призначать і вони зайшли собі зняти готівку, а керівниця відділення сказала, що вони інші операції проводять, але хлопці оперативно щось робили саме з цим банкоматом і оперативно підїхали після нашого зверннення до банку про ситуацію.
Ми викликали поліцію, але взяти записи відеоматеріалів вони не стали, пояснивши відсутністю компетенції у органів поліції отримувати такі записи. Керівник відділення замовив інкасацію на ранок, повідомили що після інкасації в головном управлінні відповідальний працівник зробить перевірки залишку і повідомить. Сказали що о 15.00, потім о 17.00 нададуть відповідь, нарешті о 17.50 повідомили, що не має залишку в банкоматі, тому гроші не віддадуть. Ми намагалися звязатися з цим управлінням банку, нам відмовили надати телефонний номер через те що це управління взагалі до 16.45 працює. Враховуючи обставини ми звернулися з заявою до відділку поліції м.Києва. Будемо воювати за свої гроші і далі.
Хочу звернутися до журналістів для надання їм відповідного сюжету про шахрайські дії банківської установи. Керівник установи та працівник поліції завіряли в перший день, що гроші як в коробці і нікуди не дінуться і працівник поліції зауважив, що це державний банк, не має сумнівів, що віддадуть кошти, але виявилось, що шахраї саме у банках і поповнюючи на будь-яку сумму кошти в банкоматі через передбачені та будь-які технічні проблеми вам скажуть. що немає залишків в банкоматі і ви не отримаєте гроші. Зрозуміло що з банкомату 100% тільки працівники банку мають право вилучати гроші і 100% тільки працівники банку скористалися банківською системою та напевно на постійній основі ошукують громадян через технічні помилки чи поповнення більше ніж 50 купюр часто мабуть призводить до збоїв, про що споживачі не знають, а працівники банків наживаються, бо в їх одних руках проводиться вся документація і інкасація, тому кожного разу поповнюючи картку в банкоматі чи терміналі знайте ці гроші ви можете втратити і в нашій країні їх вам точно не повернуть! будемо залучати інші органи як нбу, депутатські запити, журналістів для вирішення цього питання!
Ощадбанк
Ответ банка
20 июня 2022, 9:01
Доброго дня. Дякуємо вам за детальний опис ситуації, її обов‘язково перевіримо детальніше та надамо зворотний зв’язок.

Комментарии - 3

+
0
ProNat
ProNat
18 июня 2022, 15:10
#
Дуже Вам співчуваю. Втратили теж на просторах ції установи майже таку ж суму. Але в нашому випадку це був переказ з Польщі. Просто розчинився, а банк не дає ЖОДНОЇ відповіді, куди зникли кошти! Тому наразі, якщо потрібні будуть свідчення ще таких же постраждалих людей в розслідуванні, журналістських матеріалах, пишіть. Будемо раді Вас підтримати!
Ми вже подали позовну заявку до суду і теж розіслали інформацію по різним засобам інформування та структурним органам. Ніколи не подаруємо такого відношення, в буддь якому разі потрібно залишатися людьми. А нас просто місяць ганяли по колу, це відкрите знущання.
Щиро бажаємо Вам справедливого вирішення ситуації. Завжді раді допомогти!
+
+4
Yuriy8383
Yuriy8383
20 июня 2022, 23:48
#
Щиро дякую за допомогу працівників банку та особливо Мінфіну! гроші нарешті отримали в повній сумі! Ви молодці!
+
0
McDonalds
McDonalds
24 июня 2022, 12:09
#
«Зрозуміло що з банкомату 100% тільки працівники банку мають право вилучати гроші і 100% тільки працівники банку скористалися банківською системою та напевно на постійній основі ошукують громадян через технічні помилки»

Для Вашего понимания, сотрудники с банкоматом ничего не делают, только фиксируют заявки и ВСЁ. Инкасацию проводит исключительно инкасаторская служба. А записи Вам никто не мог дать, потому что это не предусмотрено.

Ну и рад за Вас что всё решилось)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / шахрайські дії працівників банку