Про обслуговування у центральному відділенні Ощадбанку м.Золочева Львіської області
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Розумію, що людський фактор, що люди втомлені, що в кожного свої проблеми і що останнім, можливо, надто багато людей-клієнтів. При цьому за зроблену помилку, працівник мав би вибачитися, а цього нема.
Доцільно було б ввести додаткві посади щоб люди не перевантажувались і не втрачали самоволодіння.
Не дивлячись скільки кому років, клієнтів тримають як худобу на сходах перед входом в банк всередині будинку. На людей кричать. Немає поваги до клієнтів і до людей похилого віку. При чікуванні немає де сісти.
Складається враження, що не банк для людей, а навпаки. Сьогодні вкрай неприємне враження від відвідування цього відділення.
Щодо обмеженої кількості людей у приміщенні відділення, це пов'язано із вимогами карантинних заходів, які банк не має права ігнорувати. Сподіваємось на розуміння.