Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
mariupol2023 2 мая 2023, 1:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Раисы Окипной, 8
Если Ваш счет открыт в Донецкой области или в любой другой, Киевское отделение не видит движений по счету, не может совершать какие либо действия со счетом и по старинке (телефоном) связываются с отделением, где открывался счет. Для осуществления платежей через онлайн банкинг юрлицами необходимо иметь аппаратный ключ — зеленую флешку, которая стоит 300 грн (800 грн за дубликат). В Киеве сейчас ни в одном отделении нет в наличии этих аппаратных ключей и трех разных отделениях мне заявили — мы уже ждем их второй месяц. В 2023 году это наверное единственный банк в Украине, который не дает подвязать файловые ключи к счету Юрлица для подтверждения платежа!!! Когда закончится этот совок и кому выгодно уничтожать один из крупнейших банков Украины?
us4qq 27 апреля 2023, 23:16
З Ощадом не хотів мати ніяких справ взагалі, ще пам«ятав як вони кинули всіх своїх клієнтів на гроші під час розпаду СРСР. Але будучи військовим пенсіонером держава, видавши свій закон, не залишила мені вибору — тільки пенсійна карта Ощадбанку без варіантів. Якби не піклування держави про Ощадбанк, куди вона всупереч волі громадян, сіломіць їх туди зганяє (бюджетників, пенсіонерів), з таким сервісом та відношенням до клієнтів він давно б вже збанкрутував. Спочатку вони закрили своє відділення в моєму селищі, а згодом й ліквідували банкомат. Два роки тому, для заміни пенсійної картки на нову, в зв»язку з скінченням терміну картки, потрібно було 2 рази їздити у сусіднє місто за 50 км та дві доби стояти у черзі, жах… Але 2 тижні тому вони перевершили в своєму сервісі самі себе. Здійснював переказ з картки Ощад на картку іншого українського банку (раніше вже не раз на неї перекидав свої кошти) під час здіснення переказу видало мені повідомлення в додатку Ощад24 — збій в роботі сервера, спробував здіснити переказ повторно, мені заблокували й картку й вхід до додатку Ощад24. Звернувся до операторів підтримки банку, ті здіснивши мою ідентифікацію особи в телефоному режимі відповіли мені, що моя картка скомпрометована, так як я здіснював переказ коштів на картку яка в них знаходится в чорному списку, як картка шахраїв. Я повідомив їм, що моя картка знаходится в мене, її номер та інші данні я нікому не передавав, в інтернеті та магазинах нею не розраховувався, ніяких дій щодо порушення договору з банком не скоїв, чому мені заблокували доступ до коштів та додатку не зрозуміло. Мені запропонували взяти документи та звернтися до відділення банку. Я повідомив, що мешкаю на окупованій території та не можу цього зробити, та попрохав їх розблокувати картку та доступ до додатку он-лайн або по телефону, встановити мою особу можливо без проблем — наприклад як це робить -Приват-банк, через онлайн кімнату, відеодзвінок, таемне питання та інш. Відмовили, тільки особисте відвідування банку. На зауваження, що пенсійна виплата на картку є єдине моє джерело існування та без неї я буду вимушений оформлювати російську пенсію або шукати роботу на окупованій території їх залишило байдужими. Передзвонив їм через тиждень й запитав номер реєстрації звернення банку до правоохороних органів з приводу шахрайства з приводу якого вони заблокували мені картку (адже якщо вони знають про злочин та не повідомили про нього до поліції то самі здіснюють злочин) нічого мені не надали, сказали, що це лише підозра. Минуло 2 тижні, нічого не змінилося з того часу. Саме цікаве, що мені картку заблокували, а ту картку яка в них у чорному списку — ні. Перечитав відгуки про банк на цьому сайті — без коментарів… Побачив й майже таку саму історію як і в мене: чоловік перебував за кордоном й йому заблокували картку позбавивши змоги користуватись коштами. Сьогодні обзвонив 4 своїх товаришів з селища з якими разом працював, виявилося їм також всім заблокували картки в цьому місяці. Роблю висновок: банк блокує рахунки всім клієнтам які внаслідок війни перебувають за межами країни або на окупованій території та не можуть фізично прийти до відділення банку, таким чином має змогу використовувати кошти своїх клієнтів для свої оборудок скориставшись горем громадян України під час війни, знаючи заздалегідь що останні нічого не зможуть зробити та кидаючи їх на призволяще. Робіть висновки самі: хто тут шахраї та хто наживається на людському горі під час війни…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Juliette1986 27 апреля 2023, 21:06
Специально зарегистрировалась, чтоб кого о предупредить
Виренская Татьяна или же Мила
На карту Ощадбанка 5167 8031 1303 0717
Берет оплату за товар, не отправляет, тебя блокирует и все. Торгует в объявлении детскими пластиковыми горками, песочницей, домик для детей, шезлонги, раскладные столики, рассказывает истории о закрытии точки продажи и распродаже товара, берет оплату и не высылает товар
Александр Рубцов 27 апреля 2023, 15:19
26.04 при вхідному дзвінку з контакт центру Ощадбанку, я взяв телефон своєї дружини (вона була зайнята, а я не знав хто телефонує), то оператор запропонував покликати мою дружину та назвав її ім'я та по батькові. Стає питання, на якій підставі оператор контактного центру державного банку розголосив персональні данні моєї дружині, першому, хто підняв слухавку? Вважаю такі дії оператора некомпетентними та такими, яки призводять до витоку персональних данних третім особам без погоджження саме з власником персональних данних.
Aleks583 26 апреля 2023, 18:16
Жахливе обслуговування платіжних карток. При отриманні коштів через банкомат іншого банку, через сервісну помилку, кошти були списані з карти, але не видані банкоматом. Майже годину не міг додзвонитися на гарячу лінію. Потім оператор повідомив, що кошти заблоковані до моменту проведення звірки розрахунків очікуйте протягом 3 робочих днів. Через 3 дні повідомили, що чекати треба до кінця місяця. Далі кажуть — 30 календарних днів с моменту транзакціі. При цьому немає ніякої контретики стосовно того, чи повернуть мені мої кошти. Оператори гарячої лінії абсолютно нічим не здатні допомогти окрім повторювати, що треба чекати звірки
взаєморозрахунків. Цікаво, якби кошти були видані, але не списані з карти, Ощадбанк також 30 календарних днів перевіряв би проведену транзакцію? Навряд чи!!!. Дуже шкодую, що взагалі обслуговуюсь в цьому банку і нікому не раджу.
Farradey 26 апреля 2023, 17:32
Мав рахунок в банку, був призван на строкову службу, потім розочалася війна, не мав доступу до банківської картки, а з неї банк почав кожен місяць списувати по 100гр за неактивність, ось і маєшь заощадження… Коли прийшов у відпустку був дуже вражений «працею» банка! НІКОМУ НЕ РАДЖУ ЦЕЙ БАНК
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NikandrovMikola 24 апреля 2023, 10:04
Отделение по адресу: Киев, ул. Маршала Тимошенко, 12
Обратился в отделение Ощадбанка на ул. Тимошенко для перевыпуска карты.
Получил огромное удовольствие от обслуживания и общения с приятнейшей девушкой Мариной.
Осталось очень приятное впечатление от профессионализма и общения
Time2bass1 23 апреля 2023, 22:12
Сегодня 23.04 пытался сделать перевод на карту другого банка, платеж не прошел, а банк заблокировал мою карту. При звонке в поддержку оператор сказал что карта скомпроментирована и вам нужно явиться в отделение и перевыпустить карту. Операцию совершал я не у кого больше доступа к моему кабинету не было, спрашиваю за что заблокировали мне отвечают карта на которую был осуществлен перевод в черном списке ощада. Карту я открывал через чат бот, в Украине я не нахожусь и в итоге потерянные деньги на счету в ощад, деньги возвращать не хотят, карту разблокировать по телефону тоже. В общем не советую иметь дело с этим банком.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олекса Р 22 апреля 2023, 11:09
Хочу поділитися поганим досвідом для доброї справи.
Дзвонили з номерів 044 364−37−90, 094 499−07−34.
Представилися співробітниками служби безпеки Ощадбанку.
Запропонували пройти перевірку, що моя банківська картка не передана іншим особам.
Вивідали у мене CloudOTP (одноразовий пароль) з смс для аутентифікаії в Telegram.
Вивідали у мене останні цифри банківської карти…
Далі був дзвінок від контакт-центра Ощадбанку 044 363−01−33 …
Дивуюся своїм діям.
В результаті залишок на рахунку 0 грн.
Будьте обачними при спілкуванні по телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0664186774 21 апреля 2023, 19:23
Отделение по адресу: Ужгород, ул. Минайськая, 34 В-Г
Швидке та якісьте обслуговування! Привітний колектив!👍🏻👍🏻👍🏻
Іван Солдатенко 21 апреля 2023, 18:20
Отделение по адресу: Киев, ул. Академика Янгеля, 4
Не спрацьовувала транспортна картка на картці киянина і я до посиніння прикладав ту картку, бо думав може тупить валідатор як завжди. В сумі мінус 33 грн просто за то що на картці не було грошей, ще й за проїзд треба було платити додатково, хоча на транспортній картці було 50 поїздок і це мені підтвердили в ГІОЦ.
Ніхто про таку «комісю» не розказував та і взагалі це нонсенс списувати гроші за те що їх не має, а потім на картці утворювався мінус який, впевнений, міг би вплинути на кредитну історію і тд.
Ощад, кмда, гіоц посилають один до одного і ніхто нічого не вирішує.
Працівниця банку на моє прохання показати де саме це написано відмовлялася і говорила, що «все є на сайті самі дивіться», після скандалу вона хвилин 20 обдзвонювала колег, щоб всією філією то знайти та діловитим голосом сказати, щоб я уважніше читав інформацію на сайті і перед тим, щоб виясняти щось у неї ґрунтовно ознайомитися із інформацією. Хто буде знати що «Обслуговування рахунку при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок» це зняття грошей за те що їх немає.
06Cdtnkfyf 19 апреля 2023, 18:46
Сегодня в банкомате хотела снять деньги, но в конце операции на экране банкомата было написано «операция скасована». Деньги естественно, банкомат не выдал. Тут же деньги с карточки были списаны. На горячей линии ничем не помогли, ответ был «ждите 3 дня, потом пишите заявление и ждите еще месяц! это полный беспредел! НИКОМУ никогда не советую пользоваться Ощадбанком! Полное дно! Никакой ответственности. Мне нужно срочно купить дорогостоящее лекарство, а я это сделать не могу теперь! Всю ответственность за свое здоровье и за свою жизнь возлагаю на Ощадбанк!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
6284936q 18 апреля 2023, 21:40
Отделение по адресу: Киев, ул. Харьковское шоссе, 21/6
Доброго дня.Моя мама оформила карту киянина, оплатила за неї 150 грн.Через місяць отримала.Вчора отримала СМС від банку що має заборгованість за карту і потрібно з’явитися до відділення.Сьогодні сходила до банку, там так і не пояснили за що борг, тільки грубіянили і лякали що якщо вона не переведе пенсію на Ощадбанк то і на далі будуть борги
віктор корділевський 16 апреля 2023, 5:11
15.04.2023р укасира коростишів ощадбанку відмовили обміну 100 доларів 1996 р.в., на гривні, заявивши що не зможуть іі продати і категорично вімовивши пояснити причини,
адмістратор банку повідомила, що це право касира.Зовні долар не пошкоджений,
Коли я сказав що буду скаржитись, адміністратор проігнорувала не надавши пояснень.
Я вкрай не задоволений обслуговуванням цього банку
ROXYMAN 16 апреля 2023, 1:37
Доброго дня. Ніколи не подумав би що стану жертвою шахраїв, так як чудово розбирався як я думав до цього у цій темі. Отже по порядку. Після отримання авансу на роботі, вирішив оплатити комунальні послуги. І чомусь ніколи не міг з нового додатка оплатити за ел.енергію. Приходилося завжди заходити в старий додаток лише для цього.Тому що відображалась лише картка з ковідної тисячі. Та і взагалі у мене відображалась в головному вікні лише картка яка давно заблокована, а перехід на активну яка була відновлена після втрати останньої завжди відбувався через заблоковану. Вирішив подзвонити в підтримку Ощадбанку, де там мене не зовсім зрозуміли і хлопчина запропонував видалити аккаунт ощад24/7 і щоб я його знову зареєстрував через активну картку. Запропонував послухати робота як це зробити, де той пропонував реєструватися через чатбот де посилання на нього є в офіційному сайті. Перейшовши туди я дійсно побачив 2 варіанта чатбота, а саме у Viber, або Telegram. Обравши телеграм, чатбот відкрився на не фінансовому номері, оскільки в телеграмі у мене було 2 аккаунта. Ну я довго не думаючи на фінансовому номері ввожу назву Ощадбанк. Появляється у мене в пошуку лого і назва чатботу, таке як коли я перейшов з сайту і воно відкрилося не там де було потрібно. Зайшовши туди все так само як і має бути. Поділився номером. Дзвінок з Ощадбанку де мені робот диктує 4 цифри які я маю ввести в чатбот для реєстрації. Я його ввожу і все паралельно реєструюсь як я зрозумів і я і шахрай. На наступний день приходить повідомлення про переказ всіх які залишились коштів у розмірі 4500 грн на інший банк. Дзвоню тут же в підтримку і говорю відмініть платіж, там розвели руками і сказали, що платіж проведений і відмінити вже не можуть. Куди саме і на який банк тоже не можуть глянути, лише. те що можуть сказати що платіж був здійснений через ощад24/7. І що можуть заблокувати карту і сам доступ до ощад 24/7. Порекомендували звернутися до правоохоронних органів. Я довго не міг збагнути як таке сталося. Поки сам не здогадався і не звірив логін самого чатботу де звісно він відрізнявся на 1 букву. Офіційний @OschadBot, а липовий @OschadjBot. Поїхав в райвідділ написав заяву. Зараз пасха на носі, та і вихідні ніхто не буде тим займатися. Хоч я і винен, але то дуже велика і винна безпеки Ощадбанку, що вони дозволили такій схемі бути. По перше, якщо ви вже і відкрили отой чатбот, то слідкуйте за появою клонів фішингових чатботів в соцмережах і оперативно видаляйте їх, щоб і нікому думки не спало таке робити. А по друге дозвольте відміняти операції по дзвінку хоча б після 15−30 хв після її реалізації, або обов’язково вводом якихось цифр, чи дзвінком як це є в системах безпеки інших банків. Заяву в поліцію написав, та не надіюсь, що кошти ці колись побачу.
OlgaCv 15 апреля 2023, 19:10
Так сталось що помер батько, який мав індивідуальний сейф в Ощадбанку.
Після відкриття спадкової справи, на прохання нотаріуса, банк відмовився відкрити сейф і надати опис вмісту ячейки. Після тривалого очікування, і після отримання свідоцтва на право на спадщину, знов звернулись в відділення банку з тим самим питанням. Навіть написали офіційну заяву, прикріпивши необхідні документи. Відповідь на яку отримали лише через 4 місяці при черговому звернення у банк, в якій банк відмовив у проханні, аргументуючи тим що один з спадкоємців не вступив у права.
Потім від сторонньої людини нам стало відомо що потрібно проплатити за сховище, але при зверненні до менеджера вона запевнила що це неправда, тому що то спадкова скринька.
Не так сталося, як гадалося. Знов таки від іншої людини ми дізнались що банк хоче відкрити сховище самостійно, бо комусь те сховище потрібно.
Реагуючи на інформацію направили електронне звернення з проханням не робити протиправних дій, нарешті почати комунікувати зі спадкоємцями і відповідь надати на електронну адресу, у зв’язку з тим що знаходимося за межами України.
І що ви думаєте. Завдяки СМС дізнались що відповідь направлена звичайним листом, який ми не можемо отримати.
Питання: чи компетентні працівники там працюють і чи можна довіряти банку який неодноразово порушує права клієнта, не дотримується умов договору, не комунікує з клієнтом. Чи варто мати індивідуальне сховище, яку банк може відкрити без вашої участі порушуючи банківську таємницю.
Teque 14 апреля 2023, 21:05
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ильфа и Петрова, 63/1
Хотел сегодня обменять сто-долларовую купюру на гривну.

Кассир взяла купюру — помяла в руках и вернула со словами — ветхая!
К слову купюра не потертая, без штампов, без разрывов, в согнутом пополам виде стоит ребром на столе, т. е. не как тряпка, а нормальная купюра — разве что не хрустит как абсолютно новая. (https://ibb.co/37fsSm6) — фото купюры.
На мой вопрос к кассиру — на чем основывается ее предположение о ветхости — был получен уникальный ответ — «Я так решила, забирайте — менять не будем!»
Тогда я попросил пригласить администратора отделения (г.Одесса, № 0583).
Подошла некая Соловьева Елена Владимировна, как она представилась и сходу (не видя купюры говорит) — мы не принимаем ветхую иностранную валюту к обмену. Это было очень странно — т.к. она купюру даже не видела и свои предположения строила сугубо на личном мнении кассира.

Тогда я процитировал постановление НБУ № 50−0006/6961, где четко перечислены признаки, по которым финучреждения ОБЯЗАНЫ принимать банкноты, не являющиеся изношенными, а именно:
— локальные потертости (частичная потеря краски на изображениях) и/или потеря бумагой жесткости;
— отпечатки штампов/печатей, надписи, включая видимые в ультрафиолетовых лучах, общая площадь которых не превышает 200 мм²;
— пятна, общее количество которых не превышает трех штук диаметром до 5 мм каждая;
— надрывы или надрезы, общее количество которых не превышает трех штук длиной до 3 мм каждый;
— отверстия и проколы, общее количество которых не превышает четырех штук диаметром не более 1 мм каждый.
Это все считается незначительными повреждениями, с которыми банки обязаны проводить валютообмен!!!

После этого Соловьева решила взять купюру в руку, покрутила ее и нашла маленький надрыв, пояснив, что из-за него как раз и не возьмут. После трех раз прочтения выше перечисленный признаков ветхой купюры — взяла линейку и пошла мерять размер надрыва — и что бы вы думали? Даааа… надрыв, по ее замерам составил… внимание… 4 мм (!)… все это есть на видео (снимал на камеру «экспертные» замеры Соловьевой с помощью прозрачной старой дешевой линейки со стертыми делениями). И тот факт, что надрыв ОДИН, а не три… ее ни как не волновал — главное по ее замерам он 4 мм, а не установленные три!
В общем послали меня вместе с банкнотой подальше, а на мои возражения, что вы занимаетесь произволом и я напишу жалобу ответили мне — «Нам все равно». Т. е. даже это их не останавливает и плевали они на все жалобы и указы НБУ…
Вот такой вот государственный банк!

Надеюсь этот отзыв найдет продолжение и все-таки людей в госучреждениях научат работать с людьми, тем более в такое время!

З.Ы. К слову — за мной стояла женщина — у нее была одна купюра с мааалеким штампом, вторая вообще новая — обе также не приняла кассир, с той же формулировкой — «И у вас ветхие». И перед лицом женщины закрыла кассу (время рабочее).
Teacher2023 14 апреля 2023, 20:23
Щоб закрити рахунок, потрібно явитися у банк.
У країні війна. Люди, хто де, але у ощад повинен прийти саме у відділення.
Як людина прийде із Канади чи навіть із Німеччини/Польщі наприклад?
На питання, чи можна якось деактивувати рахунок, щоб не нараховувалась оплата?
Відповідь — приходьте із паспортом у відділення.
Це дніще. 100500 разів жалкую, що зв’язався із ощадом
klarknikal 12 апреля 2023, 11:52
Ситуація така, хотів зняти кошти у сумі 5.000 гривень в приватбанкоматі 10.03.2023, банкомат при видачі коштів зламався і карту віддав, а операція на зняття зарахувалось,і кошти списались. Я написав заяву у віділення банку 13.03.2023 на повернення коштів, мені сказали чекати до 30 днів, вже час пройшов, а відповіді і грошей немає. Дуже погане обслуговування банку, за клієнтів не думають…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yuriy50770 9 апреля 2023, 11:32
Про якість обслуговування нічого поганого не скажу. Але. Ощад продовжує знімати комісію за зняття коштів в інших банках, за 8000 знятих у банкоматі Приватбанку вирахували 45 грн. комісії. Хоть навіть з прасок віщали що введення банкоматного руомінгу і що комісія не береться. Ці два банки, ощад та приват, є в цих списках! на протест перейшов в Приват банк. бо банкоматів ощаду знайти тяжко, особливо в незнайомих містах.
.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝