Жахливе обслуговування!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Працівнику надала паспорт гр. України, для підтвердження особи.
Працівник банку відмовила у зв’язку з відсутністю вклеїного фото у 25-років.
Хочу зауважити, що мій день народження 14.04 — з моменту дня народження до моменту звернення у відділення банку не пройшов термін у 1 місяць.
Працівник банку — Світлана
Пащенко, на прохання законодавчо обґрунтувати та вказати нормативно -правовий акт, дозволила перейти на особистості,
обґрунтувавши тим, що «это не мои проблемы, нужно было головой раньше думать»
По-перше: Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (набрав чинності 17.03.2020) установлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
По-друге: Чому працівник банку дозволяє розмовляти з клієнтов на «ти», та відмовляти в наданні інформацї, а саме законодавства, на підставі якого вона відмовляє?
По-трете: Чому працівник банку дозволяє, собі вислів «скаржтесь куди хочете »!
Дивно, що «внутрішній розпорядок» банку, не відповідає нормам чинного законодавства.
На жаль)