Притензія про надання не якісних послуг та недбалого ставлення під час виконня службових обовязків посадовими особами відділення Ощад банку на вулиці Парковій будинок 2 с.м.т.Чаплинка Херсонської області 30.03.2021
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
13 .50 30 березня 2021 року звернувся до відділення вище вказаної фінансової установи з метою отримати фінансові послуги зняття готівки з карткового валютного рахунку — касир видала мені копію сліп квитанції терміналу купюру та повернула мою id картку з якої на чистий папірець переписала мої персональні данні; місце народження дату народження П.І.П. номер id картки та змусила поставити підпис нп такому папарці.Я зробив зауваження касиру та попросиа видати копію такого не зрозумілого документу та розяснити для чого касир збирає про мене таку інформацію. На зауваження касир почала вимагати в мене готівку в зворіт та підвищувати голос для залагодження конфлікту звернувся до куруючого відділення спочатку устно, а потім в кабінеті написав притензію про надання не якістних послуг керівник цього відділення відмовилась приймати та реєструвати притензію яка була складенна на голову правління Ощад банку, зателефонувала своєму чоловікові яки не є працівником Ощад банку яки в подальшому в холі данного відділення погрожував мені в майбутньому фізичною розправою. Вважаю такі послуги не якістними працівники касир та керівник поставились не дбало що до виконання своїх професійних обовязків.Прошу безпеку Ощад банку вжити заходів що до поновлення моїх прав на інформацію про послуги які мені надала касир, а саме забеспечіти мене копією дакументу який склала касир з моїми персональними данними, поновити моє право на звернення уякому мене обмежила куруюча відділення коли відмовила в прийнняті письмової притензії не прийнявши такий документ та не зареєструвавши для подальшого розгляду також щодо безпеки таких послуг для мого життя та здоровя про погрози фізичної розправи в майбутньому від чоловіка керуючого віділення та забезпечення моєї безпеки як споживача про якісні безпечні фінансові послуги Ощад банку що до попередження фізичної розправи як результат послуг з боку керуючого відділення та її чоловіка який пообіцяв фізично розправитись зі мною за те що я звенувся в Ощад банк з метою зняти готівку з карткового рахунку. О крім того вище вказану інформацію я залишив не однаразово як усне звернення на іформаційну лінію Ощад банку але не зворотнього звязку та реакції від служби безпеки не має.Чи працює ВАША ФІНАНСОВА УСТАНОВА ЩО ДО ЗАБЕСПЕЧЕННЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА ПРИПИНЕННЯ НАДАННЯ НЕ БЕЗПЕЧНИХ НЕ ЗРОЗУМІЛИХ НЕ ЯКІСТНИХ ПОСЛУГ ТА НЕ ДБАЛОСТІ ВАШИХ ПРАЦІВНИКІВ?
Ответ банка
31 марта 2021, 9:04
Доброго дня. Ми обов’язково з’ясуємо ситуацію, яка сталася у відділенні. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваш номер телефону та ПІБ. Дякуємо
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |