Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк — ніколи знову! ©

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Insti 29 марта 2021, 15:08
Отделение по адресу: Киев, пл. Спортивная, 1-А
Так склалось історично що я є щасливим (сарказм) власником картки АТ «Ощадбанк» згідно зарплатного проекту на підпиємстві. Вибору особливого щодо цього прикрого положення в мене немає (працівники державних компаній та установ знають про що я), тож доводиться інода взаємодіяти із даним банком. І все було б нічого, якщо б цього банку взагалі не існувало, але так знову історично склалось що цей банк існує, та ще претендує на якісь місця серед діючих банківських установ України.
Що доброго можу сказати — що за останні років 5 персонал навчили чемно спілкуватись, бути дуже доброзичливими, намагатись допомогти у вирішенні питань клієнту банку. Але при цьому, враховуючи повністю неконкурентоспроможну політику банку, «совкову» бюрократичну тяганину із взагалі нікому непотрібним збиранням підписів, постійно глючащий «софт» — ці намагання співробітників банку допомогти клієнту так і залишаються намаганнями, може навіть і щирими, але які ніяк не допомогають у вирішення питань клієнтів.
Що відмінного від доброго можу сказати — постійно непрацюючі банкомати, на екран яких наклеєні аркуші з вказанням найближчого банкомату, який (о, диво!) також не працює, та має такий самий листок, на якому написана адреса такого ж непрацюючого банкомату!
Раніше була проблема з видачею готівки у відділеннях — гроші не хотіли видавати, направляли на банкомати, і тільки коли починав «скандалити» видавали гроші через касу. Зараз начебто такої проблеми не спостерігаю, але гроші видають як у касі, так і у банкоматах переважно по 200 гривень, інших купюр в касі немає.
Небажання касирів проводити оплати через касовий апарат, направляють до терміналу. На слова що потрібна квитанція для пред’явлення до держустанов з відмітками банку нічого не хочуть чути (у інших банках такі операції спокаійно проводять, ставлять штамп (печатку).
Постійний фізичний спам від представників банку у вигляді брошюр (чемно відмовляюсь), оформлення автоцивілки, відкриття депозиту чи кредитної лінії.
Ще до того, при видачі картки по зарплатному проекту, намагання представників банку видати за те, що кредитну картку додатково брати ОБОВ’ЯЗКОВО! Люди, хто це читає — це незаконно! Ніхто не зобов’язаний оформлювати кредитну картку при отриманні зарплатної! Нав’язування оформлення карти на обов’язковому порядку — це злочин! Не погоджуйтесь на оформлення кредитних карток разом із зарплатними, не беріть їх до рук, навіть якщо їх вже вам видають, та не розписуйтесь у отриманні!
Із останьої негативної події взаємодії із ощадбанком — було втрачено картку, подзвонив на гарячу лінаю, картку заблокували. Замовив перевипуск картки — сказали що протягом двох тижнів буде картка. Випуск там щось 40 гривень, доставка на відділення біля дому — ще 30 гривен. Прийшла через тиждень, але це не звільнило мене від відвідин відділення ощадбанку, де ця карта була випущена, так як мені заблокували разом із карткою доступ у ощад24. А розблокувати доступ можна лише при особистому візиті у відділення ощадбанку де випущено картку, та написанні письмової заяви про розблокування. Але і тут справа ще складніша — просто так ощадбанк не буде по заяві клієнта одразу відновлювати доступ клієнта після особистого візиту до відділення де було випущено карту та написано заяву — треба ще обов’язково щоб цю заяву підписав керівник відділення та ДОЗВОЛИВ своїм особистим підписом рабам, ой, тобто клієнтам ощадбанку, заходити у додаток ощад24 на свій особистий рахунок. А це займає… ну дуже багато часу, у п’ятницю о 17 заява була написана, а надати доступ обіцяють у вівторок (при тому що відділення працює ще й у суботу). Та й до цього додається взагалі незрозуміло як працюючий софт (програмне забезпечення) по обслуговуванню карт — зняв ліміт на переказ коштів на гарячій лінії, у банку підтвердили що ліміт був знятий, при переказі коштів пише що стоїть ліміт. Ніхто із представників банку ні у відділенні, ні на гарячій лінії не розуміє чому так, як це виправити, і що з цим робити.
Ощадбанк
Ответ банка
29 марта 2021, 21:20
Вітаємо! Дякуємо за детальний зворотний зв’язок щодо банку та роботи працівників у відділенні. Ми додатково проведемо з співробітниками даного відділення роботу щодо якості обслуговування клієнтів.
Стосовно кредитної картки- вона, дійсно, оформлюється за власним бажанням клієнта та є конкурентоспроможнім продуктом з пільговим періодом. Додатково зазначимо, що до моменту її використання, картка повністю безкоштовна, тобто виступає в якості додаткового гаманця.
Рекламу продуктів співробітники банку видають клієнтам для ознайомлення- це нормальна практика всіх банків, тому що не всі клієнти знають, що, наприклад, в банку можна також оформити ОСАГО або застрахувати життя.
Інформацію щодо вашої ситуації з Ощад 24/7 обов’язково перевіримо та надамо зворотний зв’язок, для цього напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш номер телефону та ПІБ. Дякуємо

Комментарии - 3

+
0
19036256
19036256
29 марта 2021, 16:27
#
Зачем эти опусы? Просите Ваше предприятие открыть Вам зарплатную карту в другом банке, нет принуждения открывать только в Ощадбанке, видимо Вашему бухгалтеру так было выгодно, моему мужу предприятие открыло карту в Приват банке… Предъявляйте претензии бухгалтеру Вашего предприятия. Я пенсионерка в 2014 году сама выбрала между Приватом и Ощадом, Ощадбанк и все эти годы банк меня не подводил, с моего счёта не исчезло в никуда ни копейки, наличность снимаю в любом украинском банке БЕЗ КОМИССИИ, сижу дома и плачу коммуналку БЕЗ КОМИССИИЮ. Разблокировать кабинет Ощад 24, без получения и активации новой карты НЕ ВОЗМОЖНО, Вы новую карту активировали в терминале? После активации сможете войти в Ощад 24, по старому логину и паролю. И там новая карта и старая кстати (где будет написано-заблокирована по просьбе клиента) тоже будут указаны.Для этого не нужно писать бесполезных заявлений.Есть другой способ звоните на горячую линию, закрываете свой старый кабинет и регистрируетесь по новой, по новой карте.
+
+6
Insti
Insti
29 марта 2021, 16:48
#
Зачем? А затем чтобы люди почитали, проанализировали информацию, и если по доброй воле захотят открывать счёт в Ощадбанке, то задумались и избавили себя от ошибки, которая сможет на ровном месте доставить хлопоты, когда в других банках по вышеописанных позициях проблем нет.
За советы по моему случаю с отсутствием доступа в ощад24 спасибо, но они не актуальны для меня, ибо всё это было проделано в первую очередь, ничего не помогло.
Без комиссии снимаются личные средства в любом банкомате согласно действующему законодательству — это не прерогатива именно Ощадбанка.
На счёт оплаты коммуналки без комиссии — Вам, вероятно, повезло, и ощадбанк заключил договора с Вашими управляющими компаниями/поставщиками услуг. Не всем так повезло. Но у меня есть карты других банков, где платежи совершать намного проще, и там действительно без комиссии.
По поводу описанной Вами ситуации с Вашим мужем — не всем всегда резонно входить в конфликт с руководством предприятия по таким вопросам — понятно что законодательство на моей стороне, но руководство прямо не желает переводить работников в индивидуальном порядке на выплату зарплаты на личные счета сотрудников — хотя и с января 2021 года конкретно для бухгалтерии стало легче это делать — вступили в силу поправки к инструкции согласно постановлению НБУ. Однако если настаивать на смене банка, можно лишиться некоторых позитивных моментов в работе, что, тем не менее, не отменяет негативного впечатления от работы с Ощадбанком и не оправдывает данный банк.
+
0
Insti
Insti
30 марта 2021, 8:34
#
Вчора ввечері десь приблизно о 17-й годині все ж таки розблокували доступ у додаток ощад24, я так розумію дзвонили з банку щоб повідомити про це, але я не міг відповісти на дзвінок у той час. Ліміт на переказ на картку все одно не було знято, але вже після «танців з бубном» на гарячій лінії виявилось що переказ із картки на картку прив’язаний до додатку, і якщо заблоковано додаток, то заблоковано весь функціонал картки, і поки не було відновлено функціонал додатку ощад24, то переказ із картки на картку здійснити неможливо.
Це дуже поганий сервіс, коли після візиту у відділення банку та письмової заяви власника картки ще треба чекати два робочих дні, щоб банк відновив доступ клієнту до додатку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться