Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Лохотрон

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Citrik 12 января 2021, 21:29
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Воли, 37
Сьогодні оплачувала комунальні послуги через термінал, який розташований у відділення Ощадбанку. Оплату здійснювала пенсійною карткою Ощадбанку. Платіж пройшов успішно, про що я отримала смс повідомлення про списання коштів. АЛЕ картку термінал не повернув! Відразу звернулась до працівників відділення про цей факт. Мені відповіли, що картку зможу забрати через аж 7−10 днів після якоїсь інкасації. Враховуючи, що картка містила чіп пай-пас, зателефонувала на гарячу лінію банку, щоб тимчасово заблокувати мою картку. Здивувало повідомлення, оператора, що картка буде заблокована безкоштовно, а розблокують мені її лише за ОПЛАТУ! Я її не загубила, я не мала проблем з введенням пін коду або якихось інших причин неповернення картки (адже, нагадую платіж пройшов). Не розумію, чому я повинна оплачувати некоректні роботу терміналу???
Ощадбанк
Ответ банка
13 января 2021, 10:45
Доброго дня! Прикро, що склалась подібна ситуація. Приносимо вибачення за незручності.
Комісію за розблокування картки передбачено тарифами банку. В цілях безпеки ви можете також активувати в системі Ощад 24/7 опцію «захист картки», або ж тимчасово встановити обмеження на проведення операцій через додаток або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Комментарии - 6

+
+21
iona43
iona43
13 января 2021, 11:07
#
Ответ банка поражает.
1. Доброго дня! Прикро, що склалась подібна ситуація. (жалеют, что вы попали в лохотрон? — ну не верю).
2. Комісію за розблокування картки передбачено тарифами банку (деньги мы все же с вас сдерем :)
3. В цілях безпеки ви можете також активувати в системі Ощад 24/7 опцію «захист картки», або ж тимчасово встановити обмеження на проведення операцій через додаток або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat (Это чтобы вы не скучали в ощад24/7, там судя по отзывам происходит большое веселье - сервис то доступен, то недоступен, то глючит то работает. Короче крутите колесо фортуны в ощад 24/7 — вам повезет!)
+
0
anatoliiukr
anatoliiukr
7 февраля 2021, 13:52
#
В договоре должно было быть об этом написано, после подписания уже смысла возмущаться нет
+
+12
vad4607
vad4607
14 января 2021, 22:05
#
Странно, но с момента введения комиссии, за разблокировку, то и дело, банкоматы, не только ощад, стали карточками питаться…)))
Совпадение?
+
0
iona43
iona43
15 января 2021, 10:48
#
Не думаю! :)
+
0
VIY
VIY
18 января 2021, 19:40
#
Банк принадлежит другу ЯЦЕНЮКА!!!
+
+3
Volodymyrus
Volodymyrus
1 февраля 2021, 11:17
#
Здирницька ви шкура. й не репне ваша пика, з вини банку ще плати за вашу провину. а як 1 копійки не вистачить при оплаті кредиту ви готові з людини навіть органи достати й подібні вам.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться