Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
IRYNAKRAS 10 ноября 2023, 20:17
Сьогодні надійшло повідомлення від фк прімоколект що я повинна сплатити борг на користь ощаду, наче кредитні кошти. Це зарплатна картка, кредитний ліміт не був навіть встановлений, на 2023 рік був арешт і є досі, яким чином клієнту нараховується комісія за обсл.рахунку коли я технічно не можу його закрити через арешт? Але цікаво, що заборг. Не за комісії, а по виписці видно, що сума списана в рахунок арешту, примусове стягнення за кредитні кошти? Баланс був нульовий на момент встановлення арешту. Ірина lionheart1401@gmail.com
Є постанова від приватного виконавця про зняття арешту.
Рахунок соціальний.
Звернення в контакт центр без результату, у них все в порядку черги…
Чат бот та сама історія.
Ощадбанк, можливо я привезу вам свою дитину і ви їй про порядок черги розкажете…
Просто немає слів
Sparta1488 8 ноября 2023, 9:34
07.11.2023 близько 18:00 заходив у свій застосунок Ощадбанку, але мене не впустили, я почав писати менеджеру банку, перевірили мою інформацію і сказали що мій рахунок та картка заблокована і в мене є якийсь арешт, сказали щоб я звернувся до Виконавчої служби.Сьогодні я звернувся до Виконавчої служби і сказав ситуацію яка сталася, вони перевірили інформацію і сказали що в них на мене нічого немає, ніяких арештів немає,і сказали звернутися до банку щоб вони сказали номер Виконавчого провадження, на що я знову звернувся до банку, вони спершу нічого не хотіли казати, але після того як я сказав що у Виконавчої служби на мене нічого немає, вони сказали що арешту вже ніякого немає та треба звернутися у відділення банку для розблокування рахунку та карти.
Як взагалі можна арештувати рахунок, якщо номера Виконавчого провадження немає.Саме цікаве що вчора арешт був, але сьогодні його вже немає.Я знаходжусь на бойовому завдані, мені потрібен доступ до моїх коштів, всі мої кошти на тому рахунку який заблокували, як я маю тепер жити і за які кошти?
Ніяких вибачень та допомоги від менеджерів я не отримав, вимагаю негайно раз блокування карти та мого рахунку.
07.11.2023 року я відвідала Відділення Ощадбанку за адресою Одеська обл. м. Біляївка, вул. Отамана Головатого, 146 з метою обміну валюти (доларів США) Мені відмовили в обміні, посилаючись на те, що на купюрі стоїть штамп і в них таку купюру не приймуть. Спершу мені відмовила касир, потім я звернулася до старшого касира, вона також відмовила, порадивши мені обміняти долари на місцевому ринку. Це вже не перша така відмова в цьому банку.
AvonaDak 7 ноября 2023, 17:00
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 27
Ми отримали грант на власну справу в жовтні, звернулися в найближче відділення Ощаду. Там мені одразу сказали, що я маю відкрити ще додатковий рахунок окрім грантового та платити за обслуговування гранту 500 грн на місяць. Ну ок, 24 жовтня зайшли кошти, мені сказали поповнити на 1000 грн і не дали доступу. Поки моя знайома також не отримала грант і я не дізналася, що співробітник поставив їй застосунок та надав доступ в кабінет. Затребувавши доступ, я побачила що менше ніж за місяць користування рахунком, з мене знято 1000 грн, там якісь заборгованості. Співробітники банку мутні, на питання не відповідають, а в центрі зайнятості кажуть, що взагалі не маю я відкривати другий рахунок та ще за щось платити. Нащо ви наживаєтесь на цьому гранті, ви можете пояснити? Не вам же його повертати. Я хочу закрити другий рахунок, але звісно вони відмовляються це робити.
marinakoreckai1 7 ноября 2023, 14:33
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 82. Опис помилки: Виникла помилка при розборі відповіді від OCSP-сервера
не можу зареєструватися на порталі пенсійного фонду!!!
Banax 6 ноября 2023, 10:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Лятошинского, 4
Лятошинського,4.Черги немає. Зала пуста. Приймають тільки по запису. Сторінко он лайн запису не працює.Працівники байдикують.Гарна робота за велику зарплату.
Юрий Самойленко 6 ноября 2023, 10:18
26.10.2023 відкрив картку «мій комфорт». У оператора банка заказав кредитний ліміт 10000 грн. відкрили 20000 грн.
Того ж дня перевів 4000грн. на власну карту «Мій рахунок».
На початку листопада зняли кошти за:
Стандартні відсотки по кредиту (частина мінімального платежу) 1,28 ₴
Стандартні відсотки по кредиту 44,88 ₴
Нарахування відсотків за користування КЛ 10,26 ₴
Разом 56.92 ₴
За десять календарних днів користування кредитом у суммі 4000 грн. мені обійшлося 57 грн., тоб-то 1.42 %. на мій погляд це багато!
Близько 09. години 06.11.2023 я звернувся до відділення банку з вимогою закрити карту «Мій комфорт». Оператор банку відмовився це зробити, посилаючиь, шо гроші які переведені на цю карту поступили, але не закріпилися. Повідомила мене, що потрібно прийти через 2−3 години.
Я не брав кредит більш 20 років. В даний час я шкодую, що звернувся до даного банку з бажанням отримати кредитну картку.
Vlad Wilz 5 ноября 2023, 12:43
Доброго дня, звертаюсь до всіх працівників ощад банку, бо це вже набридло. Одного дня хотів перекинути кошти з Ощад банку на картку Mono-банку (свою). В підсумку мене викинуло з застосунку, заблокувало картку і сказали що я займаюсь шахрайськими діями (картка на яку я кидав знаходиться в якомусь там листі). Щоб розблокувати картку мені сказали зʼявитись у відділення Ощад. Коли я прийшов щоб переоформити картку мені сказали чекати 1−2тижні щоб забрати. Після цього коли прийшов забирати картку — сказали написати заяву на розблокування мобільного застосунку і чекати ще 1−2 тижні, вже пройшло 2 тижні і я звернувся в мобільну підтримку де мені сказали знову прийти і написати заяву…
Я все розумію, але це вже занадто.
До найближчого відділення мені 50 км і кожен раз їхати до вас мені не дешево обходиться. І все це через якусь вашу помилку в системі.
Говорив з консультантами Ощад, вони сказали що на мою картку Mono в системі є скарги.
Говорив з консульнтантами Mono, вони сказали, що це помилки ощад (на мою картку немає ніяких скарг і все гарно працює)
vl6 b 3 ноября 2023, 22:17
При конвертації оплати картою приховано знімають по космічному курсу що не відповідає реальному міжнародному
Сьогодні 03.11.2023р. приблизно з 10 до 11.00 була необхідність сплатити штраф, але квитанція потрібна була з мокрою печаткою, тому звернувся в центральне відділення Кропивницького для касового обслуговування, хоча я не є клієнтом банку.
В відділенні працює електронна черга. Мій номер 122. Працює лише одна каса, бо центральне відділення обласного центру…
В процесі очікування, приблизно 30−40 хвилин, черга майже не рухається, бо є «білі» люди, які забирають картки в єдиній працюючій касі і яких заводять без черги (це більш важливі клієнти і їх час очікування більш дорогоцінний). Дякуючи спеціалісту, який все ж запропонував здійснити оплату через термінал, а потім підвів до другої(працюючо-непрацюючої каси) потрапляю до вікна касира, де штраф хочу сплатити безконтактно NFC через еквайринг…
Готові?!
Подолавши всі надбання електронної черги, касир дає відповідь, що термінали банку на касі центрального обласного відділення Ощаду не налаштовані!!! для здійснення безконтактної оплати! Перепитав касира, чи це насправді і чи правильно я все зрозумів? Відповідь — так. Тільки фізична картка для оплати. Привіт Apple pay і Google pay. Вам ще є куди рости в далекому 2023 році.
Короче клієнтом банку я не був, а сьогодні ще і не став. Платіж зробив в іншому державному банку за кутом, витративши приблизно 2-і хвилини часу і сплативши цю квитанцію безконтактно.
Хочу щиро подякувати Ощаду за наданий досвід і ця одна зірка, саме за цей безцінний досвід. Тепер мені є з чим порівнювати!
Дякую!
Ana110317 2 ноября 2023, 18:02
Це нонсенс — під час війни люди, які не мають доступу до їх фінансового номеру та проживають закордоном не можуть отримати доступ до їх рахунку. В мене є паспорт, але цього не достатньо. Нужно приїхати за три тисячі кілометрів до відділення банку, щоб відновити номер телефону. Тим часом вони списують 100 гривень щомісяця за те, що ти не користуєшся рахунком. Це шахрайство! На прохання надати контакти керівництва відповідають, що не можуть, т.я. я не можу авторизуватися — тому що в мене немає доступу до телефону. Я впевнена, у такому становищі тисячі громадян України. Прошу вжити заходів та вплинути на керівництво банку для найшвидшого внесення змін до порядку відновлення доступу до власного рахунку. Дякую
Kytsunyak05 2 ноября 2023, 13:59
Отделение по адресу: Киев, ул. Строителей, 23-А
Навіщо електронна черга, якщо фахівці не дотримуюються її? Який від цього сенс? Обрала для себе час, який відповідає моїй обідній перерві, і до фахівця не втрапила. Обслуговуванням незадоволена. Не рекомендую дане відділення!
Alena1974 2 ноября 2023, 13:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Ореста Левицкого, 25/37
Доброго дня. 30−10−23 я звернувся на відділеня Ощадбанку по вул. Курчатова 25/37, з проханням або зняти ліміт на картці, або виплатити мені готівкою суму коштів.По переше відношення фахівців цього банку до мене було таким начеб то я прийшов не свої кошти зняти, а просити в борг… мені відмовили і сказали що всю суму не можливо. кусками і тільки під замовлення через центральний офіс…але коли саме я зможу їх отримати сказати внятно ніхто не міг. купа негативу. купа хамства… вони навіть сперечались зі своїм колегами з гарячої лінії з цього приводу.але документи все ж таки прийняли і сказали чекати… Цього ж дня ввечері мені зат. і сказала завтра можливо отримати кошти… я прийшов в назначений час і чекав майже 3 години під банком начеб то поки центральний офіс не дав згоду на видачу такої суми. після чого мене знову відправили додому. і вже 01−11−23 я знайшов телефон відділення по вул.Володимирська 4. спілкувалась зі мною фахівець Олена. Дуже кчемна приємна людина… За 1 годину.вирішили всі мої питання. Зателефонувала і сказала що я можу їхати на відділення де сдавав документи і отримати. кошти. Все ж таки є адекватні і дуже чуйні люди. Кошти я мав отримати за загиблого сина.Але чому я учасник АТО інвалід мав бігати як той сайгак. вислухуючи бредятину з боку фахівців відділення. а людина за 1 годину вирішила все. Дуже прискорбно що звичайним людям приходиться стикатись з такими проблемами. 3 дні чекати підтвердження з начеб то центрального офісу.це Ганьба. А пані Олені з відділення по вул.Володимирська 4 Велике Дякую і низький уклін від мене як від батька загиблого сина!!!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олег Ксановский 2 ноября 2023, 12:29
Отделение по адресу: Одесса, ул. Преображенская, 49/51
Працюю в Одеському Р У.
Вчора керівник відділення мені повідомив, що відділення тепер працює з клієнтами на пів години більше (не до 17:30, а до 18:00).
До того, я виходив з роботи не раніше шостої, просто тому що це так званий «операційний час», навіть якщо робота вже вся виконана (а за час, проведений на роботі логічно що не доплачували).
Хоча я на роботі й так вісім годин. А на що я їх витрачаю, на зведення каси чи на роботу з клієнтами, це вже проблеми роботодавця.
Тепер ж офіційно я працюю до 18:00, хоча цілком пропорційно з роботи буду виходити не раніше 18:30. Але керівництво нічого не каже про доплати за ці 30 хвилин на день. Трохи більше двох додаткових годин на тиждень. Той час, який я проведу з клієнтом.
Саме кумедне, що навіть наказ на пошту не приходив.
Це дуже демотивує. І так зарплати низькі в порівнянні з іншими банками.
Такими темпами можна і до 20:00 працювати.
Ще й з цією обідньою перервою незрозуміло. Ніби вона відсутня (по факту «плаваюча»), але на сайті показується графік з 13 по 14.
Банк видно мало що не хоче доплачувати, так ще й не вказує актуальну інформацію.
Я дійсно вже втомився від цього. Навіть не знаю, куди скаржитися, щоб щось змінити.
YEVHEN1986 2 ноября 2023, 12:08
Самостійно та безпідставно блокують рахунки. Інформацію про те ким, на якій підставі заблоковано рахунок — не надають. Самостійно та без повідомлень списують кошти на користь сторонніх осіб, на якій підставі, також не повідомляють (скарга вже в НБУ). Коли намагаєшся зареєструвати скаргу на гарячій лінії — кидають трубку, піднімають голос та кричать (розмовляв з оператором спокійно та врівноважено). Дозвонитись у відділення м. Івано-Франково (Львівська обл.) взагалі не можливо.
Минфин
Ответ администратора
2 ноября 2023, 12:54
Відгук зарахований (на 02.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Lesya140590 2 ноября 2023, 9:33
Протягом місяця не можу зайти в новий додаток Ощад! Після введення номера телефону номер з банку не телефонує! Оператор каже що дзвінки з банку направляються і мої спроби їм щось пояснити не приносять результату! Зі сторони мобільного оператора проблем немає, скоріше що додаток у Баку не працює… Допомогу вони мені не надали! Банк і обслуговування на нульовому рівні! Не рекомендую цей банк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ami123 1 ноября 2023, 13:07
На відділення у м.Гостомель звернулась моя мати, яка є переселенкою з Луганської області. Спочатку невірно її проконсультували щодо тарифів по картці, після того, як я зайшла на сайт банку та все ж таки вибрала необхідну картку, їй Комнацька Олена Анатоліївна відмовила у відкритті, через те, що довідка переселенця була в ДІї з неповною інформацією та оформлена на м.Київ.
Мама дала слухавку їй, щоб я уточнила, і на питання, на підставі чого ви відмовляєте-отримала відповідь, що не може відкрити рахунок, бо як вона вкаже місце прописки Луганська область, а фактичне місце проживання зі слів клієнта не вносять (тільки в їх банку, напевно).
До яких пір громадян України будуть за місцем народження/прописки чи ще чогось дискримінувати!!! Вважаю роботу Олени некомпетентною, так як у всіх без виключення банках ОКРІМ ОЩАДУ, рахунки відкривають без проблем. Прошу провести роботу з даним співробітником та надати зворотню відповідь щодо законни підстав даної відмови. Дякую!!!
Anastasia14789 31 октября 2023, 14:14
исполнительной службой был наложен арест на все счета 15.05.2023, снятие ареста исполнительной службой и рассылкой писем о снятие ареста датируется 31.08.2023. так вот вопрос почему Ощадбанк накладывает арест на счет 27.10.2023. куда обращаться??? с тем что в отделение посылают в исполнительную, с исполнительной есть документ для банка о снятие ареста, но в отделение сказали что им «эта бумажка"(как сказала работница) не нужна. также по моей просьбе исполнительный повторно отправляет письмо в банк, но говорит что оно станет в конец очереди.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sashahlbv 30 октября 2023, 19:59
Ощадбанк — є самим жахливим банком (на мою думку). Наприклад, заблокував я картку, коли мені потрібно її розблокувати у програмі Ощад то пише «функціонал тимчасово не працює» або візьмуть 20 грн після успішної розблокування картки, в інших банках розблокування є безкоштовним (наприклад: ПриватБанк, Monobank). Ще, коли відкриваєш нову картку, то перша зміна пін-коду є безкоштовним, якщо в друге хочеш змінити, то вже 10 грн чи навіть більше, в інших банках це теж є безкоштовним, сьогодні ходив у відділення закривати картку та це правильне рішення для мене. З плюсів є додаток, він виглядає гарно але мало функціоналу, деякі з них взагалі не працюють, потрібно робити все через чат-бота.
Минфин
Ответ администратора
2 ноября 2023, 12:20
Відгук не зарахований (на 02.11.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝