×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Все курсы банка |
Проконсультуйте будь ласка
Там залишився борг 120 грн, дядя винен Ощадбанку, як його закрити?
Чи потрібно закривати мені борг, чи принести свідотство про смерть?
Я звонив на гарячу лініюю ніхто не відповідає.
Постійно звоне робот, та напоминає про борг.
Проконсультуйте будь ласка.Картки немає, є Ф.І.О. померлого.
Дякую.
Комментарии (4)
Безобразие
Комментарии (3)
.
Написать комментарий
Вруны
Комментарии (1)
Боротьба з вірусом.
Написать комментарий
ОЩАД, не ганьбись, поверни пенсіонерові гроші на його 100-грамовий плавлений молоковмісткий сирок «Дружба»
31 березня 2020 — загальна плутанина і складнощі із початком карантинних заходів.
Стало неможливо додзвонитися на Гарячу лінію по 0800-210-800.
Загалом я телефонував з 13-ї години — більше години безрезультатних спроб і десятки виконаних голосових підказок бездушного автомату.
Нарешті випадково натрапив на «підказку», яка, схоже, дозволить мені зв'язатися з банкіром через СМС. Натискаю її (рівно так, як минулу годину пару десятків разів натискав інші цифри-кнопки підказок).
Проте, і в цей раз додзвонитися до оператора не зміг. Кладу слухавку, чекаючи тепер СМС від банкіра, коли він звільниться.
Нарешті о 14:17 СМС прилітає. Але це виявився СМС про те, що мені без доп. попередження підключена платна послуга! Послуга, до слова, якою за десятки років я жодного разу не замовляв і не користувався.
Обурений, починаю знову додзвонюватися і хвилин через 10, нарешті за півтори години із полегшенням чую дівчину-оператора.
З'ясовую з нею своє основне питання по пільзі учасника бойових дій.
Другим питанням прошу відключити випадкову платну послугу, яка мені не була потрібна, яку вибрав випадково, невмотивовано для користування нею, а лише унаслідок неможливості з’єднатись із живим оператором. Через декілька хвилин дівчина повідомляє, що послуга відключена, а після закінчення нашої з нею бесіди прилітає о 14:34 СМС, що це підтверджує. Заспокоєний запевненням дівчини-оператора, що за 10-12 хвилин формального підключення послуги з мене плата не зніметься, я спокійно живу місяць.
Доки раптом в Особистому кабінеті вашого сайту не помічаю увечері 24 квітня, що і без того нікчемна сума на моєму пенсіонерському рахунку зменшилася на 7 гривень!
25 квітня, після 11-ої ранку телефоную парубкові-операторові по шахрайствах Дмитрові і детально розповідаю дане питання і ситуацію. Він фіксує моє звернення із проханням повернути 7 гривень.
28 квітня, після 16 години мені, коли я на вулиці, телефонує з номера 044-363-01-33 деяка «головний економіст», яка з явною упевненістю в своїй правоті і всесильності доводить мені, що плакали ваші 7 гривень, а оператор-дівчина від 31 березня нібито відправлена на перенавчання – і ви, типа, повинні цьому дуже зрадіти.
АЛЕ:
1. У мене немає претензій до оператора-дівчини від 31 березня. Прошу їй подякувати.
2. У мене є претензія до ОЩАД банку, який без однозначного попередження про фінансові наслідки, тобто майже шахрайські, стягнув мої беззахисні пенсіонерські 7 гривень.
3. У мене претензія до ОЩАД банку, який настільки різнопланово-складений випадок проблеми у роботі системи в цілому — виніс на розгляд лише человеко-бухгалтера.
4. У мене є претензія до человеко-бухгалтера від 28 квітня (якоїсь на кшталт «Вікторія», але не упевнений), яка не передала описаний випадок (недостатньо коректної роботі системи підказок в цілому з одночасним ускладненням неможливістю людям додзвонитися у той час в період карантину) на розгляд більш повноважного працівника. Вона лише гордо, чисто по-бухгалтерські, оповістила мене про правильність тарифів ОЩАДА, адже які я не оспорював і не оспорюю!
ОЩАД, не ганьбись та поверни пенсіонерові гроші.
Постався до громадянина своєї країни по-людськи.
Ще з повагою, клієнт банку.
Комментарии (10)
не могу войти в ощад 24
Написать комментарий
Кредитка
Написать комментарий
Второй месяц не могут решить мою проблему.
Написать комментарий
Дурят
Комментарии (1)
Пенсионная карта заблокирована с деньгами и не маленькими , а кредит я не могу заплатить .
Написать комментарий
Мошенники
Карта: 5167 8031 0148 9495 (5167803101489495)
Номер телефона: 066 496-37-51 (0664963751)
Имя — Николай с Тернопольской области
Заказывали 28.04 товар на сайте ОЛХ. Скинули предоплату 500 грн. Палатки нет, на звонки и требование вернуть деньги, отвечает что не вернет.
ощадбанк говорит, что ничем помочь не можем, вот если бы были нашим клиентом, то было бы легче помочь. отдельное спасибо помощникам мошенников. не дай Бог быть клиентом этого банка!
заявление в полицию написали. будьте осторожны.
Комментарии (7)
Картки Ощадбанку
Комментарии (2)
Мошенник с картой Ощадбанка
После оплаты денег пишет смс что он сидит в тюрьме и разводит людей на бабки.
Для перевода указывает карта ощадбанка 5167 4901 5324 2244, получатель Хан Артур Петрович
Телефон мошенника 095-757-60-81 +380957576081
Комментарии (1)
О продлении карточки ощадбанка
Написать комментарий
Единственный банк, хотя и государственный который не реагирует на мошенников. И тем самым мошенники начали открывать счета в этом банке.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (13)
Перевыпуск пенсионной карты
Почему в выпусках новостей вы так удивляетесь тогда огромным очередям из пенсионеров под отделениями?!
Комментарии (2)
Нові умови кредитування
Комментарии (1)
Не приходит смс подтверждение при регистрации
Комментарии (1)
НЕ рекомендую ОЩАД 24
Видимо, эксперт банка невнимательно читал мой вопрос, потому что я писала, что личный кабинет не дает возможности это сделать. Дважды отключали через личный кабинет в настройках смс-банкинг, и дважды сразу приходила смс, что в целях безопасности нельзя отключить от карты смс-банкинг.
Пробовали звонить персональному помощнику в банке, ответ поразил: «Идите с паспортом в отделение». И это пенсионерке из группы риска в карантин ??? Смысл тогда иметь персонального помощника?
Горячая линия Ощадбанка не работает в выходные. Ждали утра понедельника и несколько часов с прерыванием звонков в режиме ожидания (причем отключались не мы, а нас спустя каждые 20 минут ожидания на линии оператора!!) Спустя 2 часа висения на телефоне, общения с 4 операторами и корвалола для пенсионерки смс-банкинг отключили.
НЕ РЕКОМЕНДУЕМ ОЩАД 24/7 НИКОМУ и отговаривать будем других от пользования услугами банка
Комментарии (4)