Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ОЩАД, не ганьбись, поверни пенсіонерові гроші на його 100-грамовий плавлений молоковмісткий сирок «Дружба»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
LtCol 30 апреля 2020, 12:04
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 22
ОЩАД, не ганьбись та поверни пенсіонерові гроші.

31 березня 2020 — загальна плутанина і складнощі із початком карантинних заходів.
Стало неможливо додзвонитися на Гарячу лінію по 0800-210-800.
Загалом я телефонував з 13-ї години — більше години безрезультатних спроб і десятки виконаних голосових підказок бездушного автомату.
Нарешті випадково натрапив на «підказку», яка, схоже, дозволить мені зв'язатися з банкіром через СМС. Натискаю її (рівно так, як минулу годину пару десятків разів натискав інші цифри-кнопки підказок).
Проте, і в цей раз додзвонитися до оператора не зміг. Кладу слухавку, чекаючи тепер СМС від банкіра, коли він звільниться.
Нарешті о 14:17 СМС прилітає. Але це виявився СМС про те, що мені без доп. попередження підключена платна послуга! Послуга, до слова, якою за десятки років я жодного разу не замовляв і не користувався.

Обурений, починаю знову додзвонюватися і хвилин через 10, нарешті за півтори години із полегшенням чую дівчину-оператора.
З'ясовую з нею своє основне питання по пільзі учасника бойових дій.

Другим питанням прошу відключити випадкову платну послугу, яка мені не була потрібна, яку вибрав випадково, невмотивовано для користування нею, а лише унаслідок неможливості з’єднатись із живим оператором. Через декілька хвилин дівчина повідомляє, що послуга відключена, а після закінчення нашої з нею бесіди прилітає о 14:34 СМС, що це підтверджує. Заспокоєний запевненням дівчини-оператора, що за 10-12 хвилин формального підключення послуги з мене плата не зніметься, я спокійно живу місяць.

Доки раптом в Особистому кабінеті вашого сайту не помічаю увечері 24 квітня, що і без того нікчемна сума на моєму пенсіонерському рахунку зменшилася на 7 гривень!

25 квітня, після 11-ої ранку телефоную парубкові-операторові по шахрайствах Дмитрові і детально розповідаю дане питання і ситуацію. Він фіксує моє звернення із проханням повернути 7 гривень.

28 квітня, після 16 години мені, коли я на вулиці, телефонує з номера 044-363-01-33 деяка «головний економіст», яка з явною упевненістю в своїй правоті і всесильності доводить мені, що плакали ваші 7 гривень, а оператор-дівчина від 31 березня нібито відправлена на перенавчання – і ви, типа, повинні цьому дуже зрадіти.

АЛЕ:
1. У мене немає претензій до оператора-дівчини від 31 березня. Прошу їй подякувати.
2. У мене є претензія до ОЩАД банку, який без однозначного попередження про фінансові наслідки, тобто майже шахрайські, стягнув мої беззахисні пенсіонерські 7 гривень.
3. У мене претензія до ОЩАД банку, який настільки різнопланово-складений випадок проблеми у роботі системи в цілому — виніс на розгляд лише человеко-бухгалтера.
4. У мене є претензія до человеко-бухгалтера від 28 квітня (якоїсь на кшталт «Вікторія», але не упевнений), яка не передала описаний випадок (недостатньо коректної роботі системи підказок в цілому з одночасним ускладненням неможливістю людям додзвонитися у той час в період карантину) на розгляд більш повноважного працівника. Вона лише гордо, чисто по-бухгалтерські, оповістила мене про правильність тарифів ОЩАДА, адже які я не оспорював і не оспорюю!

ОЩАД, не ганьбись та поверни пенсіонерові гроші.
Постався до громадянина своєї країни по-людськи.

Ще з повагою, клієнт банку.
Ощадбанк
Ответ банка
30 апреля 2020, 13:01
Доброго дня. Перепрошуємо за дану ситуацію. Дозвольте детально в ній розібратися. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ та контактний номер телефону.

Комментарии - 10

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
30 апреля 2020, 19:58
#
Для того чтобы зайти в ощад 24/7 вам приходит смска. Это смска входит в смс-информирование которое у вас снимает 7 грн. Банк вам 7 грн не вернет. Чтобы избавиться от учетной записи вам нужно позвонить на горячую линию дождаться оператора сказать ему хочу удалить учетную запись потом вы пройдете идентификацию клиента. Удалите учетную запись и потом скажете хочу отключить смс-информирование.
+
0
LtCol
LtCol
1 мая 2020, 10:51
#
«Для того чтобы зайти в ощад 24/7 вам приходит смска. Это смска входит в смс-информирование которое у вас снимает 7 грн.»

Это не так. Такие СМСки НЕ входят в платное СМС-информирование
+
0
LtCol
LtCol
1 мая 2020, 10:55
#
Я, к примеру, десяток лет пользуюсь бесплатным входом в Личный кабинет, а СМС-информирование подключил впервые случайно. И впервые с меня снялось 7 гривен
+
0
19036256
19036256
1 мая 2020, 14:52
#
LtCol,НЕ ПРАВДА,вход в личный кабинет Ощад 24 ВСЕГДА БЫЛ ПЛАТНЫМ,сначало 1,потом 2,потом 3, и 5,а теперь 7грн.Какие такие не входят?Это СМС оповещение можно отключить,но тогда НЕЛЬЗЯ заходить в личный кабинет,потому,что как только Вы зайдёте,оповещение автоматически включится,и как результат,в конце месяца снимут 7грн.Я шесть лет зарегистрирована в Ощал24,что б Вы не спорили зря,сделайте проверку.В Ощад 24,войдите в Вашу историю,и вводите десятилетнюю дату назад,просмотрите все снятия и оплаты.Там всё будет указано,эта информация не секретная и не скрыта.Карты менялись,а расчётный счёт тот же,историю проверяйте по счёту. Обращайте внимание на 25 числа,обычно в эти дни снимают.
+
0
elen1
elen1
1 мая 2020, 16:20
#
19036256, не вводите людей в заблуждение, если сами не владеете проверенной инф-й...да, раньше автоматом подключалось смс-оповещение...но, видимо, после многочисленных жалоб на настойчивое навязывание неугодной услуги, последнее время, «автомат» убрали...только что проверила у себя в личном кабинете...полезно все ж писать негативные отзывы, а не «петь», как Вы, бесконечные оды этому банку
+
0
LtCol
LtCol
4 мая 2020, 10:06
#
OkeyDoki и 19036256 - живут какими-то своими прошлыми понятиями и не владеют текущей ситуацией.
Интересно, отпишутся ли тут, что поняли и что неправы?)
+
0
19036256
19036256
6 мая 2020, 1:37
#
Elen1А что ВЫ ТОЛЬКО ЧТО могли проверить???????? Проверьте 25 числа, когда начисляется и снимается оплата 7грн.Жалобы, на отключение многогодовой услуги не действуют.Сами заблуждаетесь и других не заблуждайте.Вы понятия не имеете, оплата снимается не за каждый вход, а один раз в месяц 25 числа.
+
0
LtCol
LtCol
4 мая 2020, 10:07
#
Вы неправы. За входы в Личный кабинет ничего платить не нужно.
+
0
elen1
elen1
6 мая 2020, 18:02
#
19036256, я в курсе, когда снимают 7 гривен в месяц, если подключена услуга смс-информирования...ПОВТОРЯю, что раньше эта неугодная мне услуга, подключалась автоматом, при входе в Ощад24 и приходилось ее каждый раз отключать-сами знаете,что не коротенькой цепочкой действий...сейчас же, заходя к ЛК- в разделе мої картки, а далее ,  в раздел БЕЗПЕКА,напротив номера моей карточки киянина,- стоит надпись АКТИВУВАТИ, а раньше было-ВІДКЛЮЧИТИ...ну, может, другое было слово, не помню, потому как отключала смс-информирование давно, до Нового Года еще, последний раз...сейчас же захожу периодически в ЛК, потому как присылали 200 гривен, а позже 300 гривен к пасхе от Кличка- никаких списаний по 7 гривен в месяц с прошлого года, еще не было...и надпись напротив номера моей карточки-АКТИВУВАТИ...так что зайдите в свою БЕЗПЕКУ и проверьте...не исключаю, что это исключительно только ЛИЧНО МНЕ,отключили эту услугу навсегда)...ну и, возможно, только исключительно для КАРТКИ КИЯНИНА, у Вас, прошу прощения, я забыла, что вы одесситка, кажется- таковой карточки быть не могло и не может быть
+
0
LtCol
LtCol
5 мая 2020, 7:09
#
4 мая на эл. почту пришёл НЕГАТИВНЫЙ ответ от ОЩАДА (повідомляємо… та повідомляємо… — хахаха):

«Повідомляємо, за Вашим запитом було проаналізовано викладену Вами інформацію у зверненні та повідомляємо наступне.

Фахівцями контакт-центру АТ «Ощадбанк» було встановлено, що підключення послуги СМС-банкінг відбулося за Вашим запитом, при дзвінку до контакт-центру, за допомогою автоматичного меню самообслуговування для держателів платіжних карток. Ініціювавши підключення послуги СМС-банкінг, Ви погодились з її підключенням.

Зазначаємо, що незалежно від того, скільки днів у білінговому періоді було підключено СМС-банкінг, кошти за дану послугу списуються щомісяця з Вашого карткового рахунку автоматично у день білінгу. У випадку, якщо послуга була відключена до дня білінгу, то буде нарахована та списана остання комісія за попередній білінговий період, що визначено п. 6.9 Розділу VI Договору. Білінг проводиться у вихідний день (з п’ятниці на суботу) передостаннього тижня місяця, за умови наявності в останньому тижні не менше одного робочого дня поточного місяця.»

Приносимо вибачення за спричинені незручності та сподіваємось на Ваше розуміння.

З повагою,  
контакт-центр АТ 'Ощадбанк'."
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / ОЩАД, не ганьбись, поверни пенсіонерові гроші на його 100-грамовий плавлений молоковмісткий сирок «Дружба»