×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Платіжна карта яку не отримували
Повідомляю, що я ні коли не отримувала в Ощадбанку платіжну карту 4−664*, відповідно не мала і не маю на даний час в користуванні платіжної картки 4−664*. В січні 2022 року Я, як неповнолітня особа, разом з батьком зверталась з приводу оформлення дебітної платіжної картки до відділення Ощадбанку за адресом: м. Київ, вул. Срібнокільська, 14А. Але на протязі до 10 березня 2022 року платіжна карта банком мені не була надана, та менеджером банку мені було повідомлено що випуск карти не можливий. В подальшому Я перебувала за межами України та не мала можливості отримати будь яку платіжну карту Ощадбанку, будь яких контактів з працівниками банку не мала, та будь яких повідомлень від Ощадбанку, або поштових листів не отримувала. В даний час Я знаходжусь за межами України.
Ощадбанком не були виконанні в обумовлені строки зобов’язання з випуску та передачі в моє користування дебітної платіжної карти, не було прийнято дій з інформування мене про терміни затримки випуску та передачі у користування дебітної платіжної карти, що робить замовлення до Ощадбанку на випуск дебітної платіжної карти нікчемним та недійсним. Окрім того продукт Ощадбанку — дебітну платіжну карту мені не було передано в користування. Прошу скасувати неправомірно нараховану мені заборгованість перед Ощадбанком у розмірі 360 UAH за обслуговування платіжної картки 4−664*. Припинити/скасувати дію будь яких угод між мною та Ощадбанком щодо платіжної картки 4−664*.
Комментарии (3)
Чудо государственный банк
Комментарии (2)
Банк-Аферист!
Я живу за границей, на карту поступала пенсия. Выплаты по пенсии закончились и карта мне больше не нужна. Я пыталась заблокировать карту через приложение, но это НЕВОЗМОЖНО! Далее я пыталась хотябы отключить смс уведомления через это приложение, но и это оказалось невозможным! Нужно прийти именно в отделение банка. Но я нахожусь в США и прийти в отделение банка, которое находится в Украине просто невозможно. Что это за замкнутый круг для клиентов?! На карте остались копейки, но мне пришло уведомление, что на ДЕБЕТОВОЙ карте появился ДОЛГ!!! Как такое вообще возможно, что это за аферистские махинации?!
Как избавиться от услуг этого банка, я не знаю.
Что будет дальше?! Долг, который банк сам выдумал, вырастет. Потом банк подаст в суд и откроется дело?! Или как это всё понимать?!
Комментарии (3)
Не можливість закрити рахунок.
Написать комментарий
Переоформлення картки киянина — 70 гривень?
Комментарии (2)
Ощадбанк опустися нижче плінтуса
Якщо Ви хочете оплатити картою товар, а у вас на карті недостатньо коштів для цієї покупки, то ощадбанк за це знімає з Вас 3 гривні.
Супер!
Комментарии (3)
Самый негативный банк
Буду переходить в другой банк.
Не советую эту кантору.
Комментарии (3)
Де подівся депозит
Комментарии (5)
Подяка працівникам ОЩАДБАНКУ
Хочу подякувати працівникам Ощадбанку міста Києва, який розташований на вул. професора Підвисоцького (там обслуговуюсь багато років з різних питань), за фаховість, доброзичливість і увагу до клієнта. Можу сказати, що мені повезло з цим відділенням.
Керівник відділення Філоненко С. А. приділяє увагу кожному відвідувачу, який заходить, одразу йде йому назустріч (у прямому сенсі), питає про проблему, і я помітила, що жодного разу не було, щоб вона не змогла б її вирішити і надати професійні роз’яснення.
Також подяка за гарне обслуговування касиру Загоруй Валентині, менеджеру Кривчун Тетяні і ще одному касиру, прізвище не запам’ятала.
Бажаю усім працівникам цього відділення здоров’я, добробуту, оптимістичного настрою, впевненої ходи (як і усім нам, українцям) на шляху до Перемоги над рашистами!
Написать комментарий
Ушли деньги с пенсионного счета
Комментарии (9)
Зімав готівку з валютної карти
Написать комментарий
Надійність банка
Написать комментарий
Графік роботи
Комментарии (7)
Крадіжка депозиту
Комментарии (2)
«Надійний банк з вигідними умовами
Також, програма «Ощад» має багато корисних функцій та варіантів налаштування. можемо налаштувати автоплатежі та моніторинг регулярних витрат, щоб не забувати про оплату рахунків. Крім того, можна створювати індивідуальні цілі та плани збережень, щоб досягти власних фінансових цілей.
Отже, програма «Ощад» — це незамінний помічник у фінансовому плануванні, який допомагає краще організувати свої фінанси, контролювати витрати та досягати фінансової стабільності. Щиро рекомендую всім, хто прагне збалансованого та відповідального ставлення до грошей, скористатися цією унікальною програмою.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (8)
банк «Шедевр Проблем»
Так, замовлення валюти — це взагалі такий розкішний сервіс, який, звісно, доступний лише в найпрестижніших інституціях. А щодо зняття грошей — це ж просто майстер-клас з того, як зробити звичайну операцію максимально ускладненою. Звісно, чекайте два тижні на пластикову карту, (а дочекавшись, ще постійте в черзі за карткою, а потім в касу) тим часом ваші кошти знаходяться у відкритому доступі для креативних шахраїв. Це з урахуванням того, що мій особистий менеджер запевняв мене, що зняти валюту можна просто зателефонувавши їй)
І звісно, якщо ви попадете в зону активних бойових дій, це не може пройти без цікавих пригод із викраденням коштів. Це я був на ротації в Херсоні, так от там тільки у клієнтів цього «банку» шахраї зняли кошти. Якщо вибираєте банк, вибирайте той, де вас грабують не лише через кредити, а й через злочинців.
Щодо іпотеки, то вам, безумовно, щастить! Що там, що тут, якщо лише банк може відповісти з таким ентузіазмом на ваш запит із найгіршими умовами (хоча я клієнт банку більше 10 років).
Але взагалі, забудьте про ці мізерні дрібниці. Банк «Шедевр Проблем» — це якість на кшталт відмінного фарбування усіх аспектів вашого фінансового життя. Що тут говорити, вони точно заслуговують титулу «найгірший банк», а ваш розповідь — справжня поезія невдач.
Комментарии (1)
Банк не цінує клієнтів
Навіть не спромоглася повідомити, що не чекайте я не встигаю…
Потім переможно повідомила, що в неї робочий час скінчився і відмовилася надати консультацію клієнтам, що близько години чекали своєї черги.
Приватні банки собі такого відношення до клієнтів не дозволяють!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цю совдепію з таким огидним персоналом!
Комментарии (1)
Комісія на карту без попередження
Комментарии (3)
Обслуговування у відділенні банку
Комментарии (2)
Державний банк Ощадбанк не піклується про громадян держави
Комментарии (1)