Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Валерія Онищенко 2 марта 2024, 19:46
23 лютого 2024 року до мене, надійшли повідомлення від Ощадбанку що до заборгованості за обслуговування платіжної картки 4−664*.
Повідомляю, що я ні коли не отримувала в Ощадбанку платіжну карту 4−664*, відповідно не мала і не маю на даний час в користуванні платіжної картки 4−664*. В січні 2022 року Я, як неповнолітня особа, разом з батьком зверталась з приводу оформлення дебітної платіжної картки до відділення Ощадбанку за адресом: м. Київ, вул. Срібнокільська, 14А. Але на протязі до 10 березня 2022 року платіжна карта банком мені не була надана, та менеджером банку мені було повідомлено що випуск карти не можливий. В подальшому Я перебувала за межами України та не мала можливості отримати будь яку платіжну карту Ощадбанку, будь яких контактів з працівниками банку не мала, та будь яких повідомлень від Ощадбанку, або поштових листів не отримувала. В даний час Я знаходжусь за межами України.
Ощадбанком не були виконанні в обумовлені строки зобов’язання з випуску та передачі в моє користування дебітної платіжної карти, не було прийнято дій з інформування мене про терміни затримки випуску та передачі у користування дебітної платіжної карти, що робить замовлення до Ощадбанку на випуск дебітної платіжної карти нікчемним та недійсним. Окрім того продукт Ощадбанку — дебітну платіжну карту мені не було передано в користування. Прошу скасувати неправомірно нараховану мені заборгованість перед Ощадбанком у розмірі 360 UAH за обслуговування платіжної картки 4−664*. Припинити/скасувати дію будь яких угод між мною та Ощадбанком щодо платіжної картки 4−664*.
Светлана Горбачова 2 марта 2024, 10:52
Вот все плохо, комиссия на все переводы, а больше всего бесит оплата 120 грн за карту киянина в ощаде, особенно если ей не пользуюсь
Illy6456 1 марта 2024, 19:45
Как на дебетовой карте может появиться долг/ отрицательный баланс, как такое вообще возможно? И почему нет возможности закрыть карту через приложение, если я живу за границей и карта мне больше не нужна, или если карту украли?!
Я живу за границей, на карту поступала пенсия. Выплаты по пенсии закончились и карта мне больше не нужна. Я пыталась заблокировать карту через приложение, но это НЕВОЗМОЖНО! Далее я пыталась хотябы отключить смс уведомления через это приложение, но и это оказалось невозможным! Нужно прийти именно в отделение банка. Но я нахожусь в США и прийти в отделение банка, которое находится в Украине просто невозможно. Что это за замкнутый круг для клиентов?! На карте остались копейки, но мне пришло уведомление, что на ДЕБЕТОВОЙ карте появился ДОЛГ!!! Как такое вообще возможно, что это за аферистские махинации?!
Как избавиться от услуг этого банка, я не знаю.
Что будет дальше?! Долг, который банк сам выдумал, вырастет. Потом банк подаст в суд и откроется дело?! Или как это всё понимать?!
petrovainna 1 марта 2024, 17:53
Декілька разів ходила до відділення, яке знаходиться на Софіївці-Борщагівці, на Лесі Українки і намагалась закрити рахунок. І зрозуміла, що більше ніколи не буду користуватися послугами цього банку. Перший раз прийшла сказали, щоб не було заборгованості на картках і грошей. Я все зробила. Просила відлючити банкінг, менеджерка сказала, що відключила. Приходжу витратила день на це вона відкриває рахунок, і сказала ой, а вам прийшов банкінг, щоб ви заплатили 9 гривень. Я заплатила, вона говорить приходьте в наступний раз. Я питаю, чи можно буде наступний раз закритити рахунок, і це точно, що закриють рахунок. Вона сказала я не знаю. Скажіть якщо я працюю постійно. Мені, щоб закрити рахунок, потрібно брати відпустку за свій рахунок. Чому я з двох спроб це не можу зробити. Усім раджу, ніколи не користуйтесь послугами цього банку. Це якійсь радянський рудемент. Начальник відділення у відпустці, заступник у відпустці. Ви всі там так працююєте.
RedXIII 29 февраля 2024, 21:46
Отделение по адресу: Киев, ул. Ореста Левицкого, 25/37
На жаль, проблема з нав’язуванням страхування як чогось необхідного все ще актуальна. Жалію, що не ознайомився з правилами переоформлення картки до того, як пішов до відділення (і не почитав коментарі тут на сайті). Тому й заплатив, як телепень. Скарг до цього не було, а от тепер — є. Неприємний момент.
mamon19 29 февраля 2024, 10:40
Банк придумав нову послугу, щоб грабувати українців.
Якщо Ви хочете оплатити картою товар, а у вас на карті недостатньо коштів для цієї покупки, то ощадбанк за це знімає з Вас 3 гривні.
Супер!
Вечьно какие-то проблемы у них, хотел поменять 400 уе. а налички нет!!! Гривны нет!!! И так постоянно.
Буду переходить в другой банк.
Не советую эту кантору.
Був відкритий депозит до 23.02.2024 року, сьогодні він зник з кабінету, у транзакціях нічого немає, в службі підтримки кажуть що депозит зарахується на картку протягом доби, але вже 16 година вечора!!! Хтось з такою проблемою зіштовхувався?
NINONILLA20 24 февраля 2024, 13:15
У цей скрутний час випробувань, з якими зіткнулася наша рідна Україна, чуйність, добре ставлення, доброзичливість мають для кожної людини особливу вагу, а особливо тоді, коли це стосується відвідувань будь-яких державних (та й взагалі, усіляких) установ.
Хочу подякувати працівникам Ощадбанку міста Києва, який розташований на вул. професора Підвисоцького (там обслуговуюсь багато років з різних питань), за фаховість, доброзичливість і увагу до клієнта. Можу сказати, що мені повезло з цим відділенням.
Керівник відділення Філоненко С. А. приділяє увагу кожному відвідувачу, який заходить, одразу йде йому назустріч (у прямому сенсі), питає про проблему, і я помітила, що жодного разу не було, щоб вона не змогла б її вирішити і надати професійні роз’яснення.
Також подяка за гарне обслуговування касиру Загоруй Валентині, менеджеру Кривчун Тетяні і ще одному касиру, прізвище не запам’ятала.
Бажаю усім працівникам цього відділення здоров’я, добробуту, оптимістичного настрою, впевненої ходи (як і усім нам, українцям) на шляху до Перемоги над рашистами!
gal1997 24 февраля 2024, 8:44
Утром, в 5 часов 6го января, с карты на которую приходит пенсия ушли деньги 550 грн. /12 дол. Оказалось в Великобританию, оплата на сайт знакомств, которого даже в инете нет. Это у женщины-пенсионера 75 лет. Позвонили оператору, он сказал снимите подписку. Подписки не было!!! На момент блокировки карты, эта сумма еще висела красным цветом как заблокированая, статус: в ожидании. Деньги все такибыли перечислены с счета. В банке сказали сначала идите в милицию. Даже не приняли заявление, и не отметили факт мошеничества. Понятно, что сейчас во время войны, милиции не до этого, поэтому мошеничество мелкое сейчас просто вокруг очень много. Но что делает внутренняя безопастность банка?! Большие опасения не сотрудники ли банка этим занимаются? Вот в чем вопрос! Теперь доверия нет, и как только приходит пенсия, сразу все обналичивается. Я, сама, являюсь, еще клиентом Приватбанка, и тоже пытались снять деньги с кредитной карты. Так у меня оператор принял заявление, зафиксировал этот факт. И позже мне присоаои подтверждение что да это было мошеничество. А здесь вообще банк никак не отработал ситуацию, просто сказал отмените подписку и отправил милицию, которая 100% послала б обратно в банк!!!
zoro11111 24 февраля 2024, 0:15
Знімав готівку з карти usd 09.02.24. 16год 31 хв 37 с М. Рівне вул. Соборна 348 -В каса 1. Сказав касиру суму яку потрібно зняти usd предав карту. Шахрайка перевала мої usd в гривні а потім продала мені usd комісія становила 24 usd. Бутьте обережні з цим відділом банку, а краще взагалі не звязуватися з ощад банком. Працівникки банку грублять ухиляються від видачі грошей особливо в іноземній валюті. Ще багато негативу можна писати, але не ма часу тратити на цих шахраїв
Rusana55 23 февраля 2024, 21:56
За кордоном у мене витягли з сумки гаманець зі всіма документами і також банківськими картками. За дзвінком на гарячу лінію працівники банку швидко заблокували мої картки. Величезне дякую
Zarva2406 22 февраля 2024, 20:32
У відповідності до графіка роботи потрапити у банк у робочий час (8:00 — 17:00) НЕМОЖЛИВО. Для кого він працює? Для працюючих? Схоже, тільки для пенсіонерів та відпускників. Укрпошта, на яку було багато нарікань, і то працює у суботу з вихідними у неділю та понеділок! Якби мене не примусили отримувати зарплатню черз ваш банк, НІКОЛИ б цього не зробив!
У м. Володимир волинський у відділенні банку, шахраї зняли велику суму коштів, на карту підтвердження про зняття коштів не було, працівники розводять руками, 2 роки вже йде розслідування ніхто нічого не знає, яка безпека у банку? Якщо шахраі зняли доволі не малу суму коштів???
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vladikmelnik78 14 февраля 2024, 15:22
Однією з найбільших переваг програми «Ощад» є її зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Це дозволяє швидко і легко додавати всі доходи та витрати, а також вести облік всіх фінансових транзакцій. Ми можемо створювати різні категорії для витрат, що допомагає більш точно відслідковувати, куди саме йдуть ваші гроші.
Також, програма «Ощад» має багато корисних функцій та варіантів налаштування. можемо налаштувати автоплатежі та моніторинг регулярних витрат, щоб не забувати про оплату рахунків. Крім того, можна створювати індивідуальні цілі та плани збережень, щоб досягти власних фінансових цілей.
Отже, програма «Ощад» — це незамінний помічник у фінансовому плануванні, який допомагає краще організувати свої фінанси, контролювати витрати та досягати фінансової стабільності. Щиро рекомендую всім, хто прагне збалансованого та відповідального ставлення до грошей, скористатися цією унікальною програмою.
Минфин
Ответ администратора
17 февраля 2024, 13:06
Відгук не зарахований (на 17.02.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Віктор Рєзнов 14 февраля 2024, 13:15
Що можна було очікувати від інституції, яка як би несе титул «банку», але водночас виглядає, наче невдале творіння бюрократів із занадто розвиненим почуттям гумору.
Так, замовлення валюти — це взагалі такий розкішний сервіс, який, звісно, доступний лише в найпрестижніших інституціях. А щодо зняття грошей — це ж просто майстер-клас з того, як зробити звичайну операцію максимально ускладненою. Звісно, чекайте два тижні на пластикову карту, (а дочекавшись, ще постійте в черзі за карткою, а потім в касу) тим часом ваші кошти знаходяться у відкритому доступі для креативних шахраїв. Це з урахуванням того, що мій особистий менеджер запевняв мене, що зняти валюту можна просто зателефонувавши їй)
І звісно, якщо ви попадете в зону активних бойових дій, це не може пройти без цікавих пригод із викраденням коштів. Це я був на ротації в Херсоні, так от там тільки у клієнтів цього «банку» шахраї зняли кошти. Якщо вибираєте банк, вибирайте той, де вас грабують не лише через кредити, а й через злочинців.
Щодо іпотеки, то вам, безумовно, щастить! Що там, що тут, якщо лише банк може відповісти з таким ентузіазмом на ваш запит із найгіршими умовами (хоча я клієнт банку більше 10 років).
Але взагалі, забудьте про ці мізерні дрібниці. Банк «Шедевр Проблем» — це якість на кшталт відмінного фарбування усіх аспектів вашого фінансового життя. Що тут говорити, вони точно заслуговують титулу «найгірший банк», а ваш розповідь — справжня поезія невдач.
list0307 11 февраля 2024, 12:04
10.02.2024 працівник ВАСЕКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА (м.Чернігів) понад годину оформляла один депозит, при цьому встигла декілька разів поспілкуватися по телефону по особистих справах. Навмисно тягнула час, не поспішала, щоб більше нікого не обслуговувати. Хоча чудово розуміла і бачила, що в черзі стоять люди, чекають.
Навіть не спромоглася повідомити, що не чекайте я не встигаю…
Потім переможно повідомила, що в неї робочий час скінчився і відмовилася надати консультацію клієнтам, що близько години чекали своєї черги.
Приватні банки собі такого відношення до клієнтів не дозволяють!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цю совдепію з таким огидним персоналом!
Ріта Антоненко 10 февраля 2024, 15:42
10.02.2024 року переказувала кошти з карти на карту Ощадбанку, потім перевіряла три рази баланс на своїй карті Ощадбанк зняв 9 грн комісії без попередження Переказувала 28 грн загального переказу, а залишилося на карті 19 грн, На гарячій лінії Ощадбанку навіть оператор зразу не змогла відповісти — не знала, що за кожен переказ понад 1 раз на добу знімається по 3 грн Чому не було попередження про таку комісію від Ощадбанку?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ASD55zxc 9 февраля 2024, 10:03
Вчора 08.02.24 звертались з чоловіком до відділення Ощадбанку у місті Богодухів з питання отримання (заміни) його банківської пенсійної картки. Обслуговувала працівник банку Нечипорук грубо, з криком. Він людина похилого віку. Їй здалося, що він не так швидко, як їй хотілось би, ставив підпис на бланку. Від хвилювання у нього тремтіли руки. Як такий працівник може працювати з людьми? Як у неї можно щось запитати та не отримати у відповідь хамство та неповагу. Такі працівники дискредитують репутацію банку!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Felon 9 февраля 2024, 9:14
Сьогодні звернулася до колл-центру з питанням як бути пенсіонеру на тимчасово окупованій території? Бабуся знаходиться на лівому березі Херсонської області, пенсійний фонд нараховує пенсію. Але ж державний банк «Ощадбанк» за 2 роки війни і окупації не знайшов вирішення питання як онлайн відкрити пенсійний картковий рахунок. Оператор Євгеній із колл-центру здається взагалі не знає де територіально знаходиться лівий берег Дніпра і говорить про якісь банки, які там працюють і там можна відкрити картку. Чому у пенсійному фонді можна пройти ідентифікацію за допомогою відео зв’язку, а Ощадбанк не володіє новітніми технологіями?
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝