Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
OlhaO 18 октября 2023, 23:30
Вікрила картку для соціальних виплат у відділенні по вул. Генерала Азмазова (колишня Кутузова), 9. Ніякі платежі не здійснювала, гроші не знімала. Проте через 15 днів з’ясувалося, що гроші з картки списані, ще й у валюті. Але окрім мене та співробітника банку, картку ніхто не бачив і в руках не тримав. Досить дивною була реакція кол-центру: не захотіли передавати звернення до безпекового підрозділу банку. Порадили звернутися до поліції, що я і зроблю. Також цікаво, що органи соціального захисту наполягали на відкритті рахунку саме у цьому банку.
NickUA1983 18 октября 2023, 21:31
Отделение по адресу: Киев, ул. Энтузиастов, 39
18.10.2023 до відділення Ощадбанку, яке знаходиться за адресою м. Київ, вул. Ентузіастів, 39 звернулися з питанням обміну пошкодженою банкноти номіналом 500 грн
Банкнота була декілька разів випрана та з надривами. Зберіглося більше 60% банкноти, її серійний номер та захисна стрічка
У відділенні відмовили в обміні, мотивуючи тим, що у низ відсутні технічні можливості перевірки купюри на справжність, хоча за законом банківські установи зобов‘язани проводити обмін пошкоджених банкнот гривні чи взяти таку банкноту на експертизу.
Також зазначу, що до відділення зверталася особа похилого віку, якій фізично важно ходити по іншим відділенням. Операціоніст сказала, що потрібно звертатися до центрального відділення Дніпровського району м. Києва.
Певно, співробітники Ощадбанку нічого не знають про клієнтоорієнтовний підхід до клієнтів та не мають навіть людської імпатіі, що б допомогти пенсіонеру обміняти пошкоджену банкноту.
Написана скарга в контакт-центр Ощадбанку, очікую пояснення, на якій підставі операціоніст відмовив в обміні пошкодженої банкноти
vikavik198 18 октября 2023, 13:56
Ніколи не було проблем з банками, але зіткнулась з Ощадбанком. Прочитала відгуки та зрозуміла, що це система, на яку Ощадбанк ніяк не реагує. Хочу розповісти і про свій досвід співпраці з цим «банком».
Все життя була клієнтом іншого банку. Але на роботі почали вимагати перейти на Ощадбанк.
На початку липня 2023р я стала клієнтом А Т Ощадбанк. Вже через тиждень мені почали надходити дзвінки з різних телефонів про стан мого рахунку: заблокований рахунок, хтось намагається зняти кошти з карти тощо.
06.09.2023 р. я помітила, що на моєму кредитному рахунку 03.09.2023 були здійснені транзакції невідомою мені особою на суму вісім тисяч дев’ятсот гривень. Ці транзакції виглядали сумнівно та не були пов’язані з моїми фінансовими діяльностями.
Про факт шахрайства мною негайно було повідомлено банк. На гарячій лінії банку мені повідомили, що шахраї обійшли систему та зайшли в Ощад24, де зняли кредитні кошти.
Також я звернулася до органів поліції, на даний момент відкрите кримінальне впровадження за ст. 190 ч.1 КК України від 06.09.2023р, де я є потерпілою.
Крім того, я звернулась до АТ «Ощадбанк» з приводу проведення розслідування стосовно шахрайських транзакцій з моєї кредитної карти на рахунок руху коштів по моєму банківському рахунку за 06.09.2023, наданням мені конкретної інформації щодо особи, яка здійснила зняття коштів. Однак на даний момент розслідування не проводиться, про його рух мені не повідомлено. Хоча на сайті банку написано що Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання — ті, які не потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх надходження. Наразі вже 18.10.23р.
Незважаючи на це, Ощадбанк продовжує вимагати від мене сплату кредиту та процентів, пов’язаних з цим кредитом.
Склалося враження, що Ощадбанк навмисно зробив спрощену систему безпеки та співробітники зливають клієнтів або самі займаються шахрайством. Клієнтом банка я була 2 місяці. Нікому не рекомендую цей банк.
mmaxaon201 18 октября 2023, 13:10
м.Київ, проспект Алішера Навої, 69. Жахливе обслуговування. Некомпетентні працівники установи. Мене обслуговувала менеджер Крутінь Ольга Михайлівна. Щоб просто закрити кредитну картку їй знадобилося більше години часу. На картці був борг 0.15коп. Ольга Михайлівна запропонувала погасити 0.15коп через додаток іншого банку (при цьому комісія складала б 0.75коп). Через 30хвилин менеджер Крутінь видала квитанцію на оплату 20коп у касі установи. Після сплати Ольга Михайлівна всеодно відмовлялася закрити рахунок (не оновлюючи даних) сказала, що кошти ще не зайшли, чекайте від 2х годин, до 5діб! а квитанція про сплату не аргумент. Довелося зв’язуватися з гарячою лінією де менеджеру рекомендували оновити дані, що ніякого боргу в 15коп вже немає і рахунок можна закривати. Але Ольга Михайлівна не здавалась і сказала, що тепер в мене зайві 5коп і вона не може закрити рахунок. Після ще 30хвилин з мене взяли заяву, що я передаю 5коп банку. І обіцяли закрити рахунок, про що мене повідомлять СМС. Чекаю! Можливо Крутінь Ользі Михайлівні необхідні курси підвищення кваліфікації. Чомусь така ж сама послуга в інших банках триває не більше 10хвилин, незалежно від балансу картки (все вирішується миттєво). А в Ощадбанку виходить ні з часом, ні з грошима (рекомендація сплатити кошти через інший банк, де комісія в рази більша боргу) не рахуються. Нав’язування якихось страховок, карток, додаткових послуг (.
jonnywalker 17 октября 2023, 15:55
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Ладожская, 8
Отделение в г. Запорожье не выдает валюту USD ссылаясь на не одобрение их заявки офисом в Киеве. Говорят что могут выдать только 1000 грн в день. Это чистое издевательство, потому что они так же делали в прошлый раз, но тогда помогли только разборки через звонок какому-то сотруднику банка (уже не помню), к сожалению сейчас уже не помню кому звонили.
aaaabbbbb 17 октября 2023, 0:00
5 жовтня, мала необережність подзвонити 0800210800 до ощадбанку і все тому, що, на жаль, я маю картку Киянина в ощадбанку, як і мільйони киян, о 10,04, і 10,21- відповів спочатку № 4793 олексій, який випитав все !, забрав час і не відповів нічого. Передзвонила і знову № 4736 Анастасія, яка не захотіла приймати скаргу і перевела мене на! № 3748 поліна, яка прийме скаргу- розмову закінчилась далеко після 11-ї години. О, це знущання було витончене, спокійне, виважене гаяння часу мого і банку, аби я кинула трубку і не завершила розмову! Як вони знущались витончено! і № 4793, і 3748. Мені не грубіянили, і не відповідали, а просто мовчали і тримали на трубці № 3748 поліна, якщо не збрехала свого номеру. Бо не здивуюсь, якщо збрехала, зі словами «зачекайте», «загружається» і знову те саме, і так нескінченна кількість разів. А я хотіла подати скаргу і очікувала на номер скарги, а поліна № 3748, її вона так і не зареєструвала., хотіла щоб я просто кинула трубку і не чекала, тому так. Якби ми могли перейти в другий, а може ми не знаємо, що можемо !? Закликаю всіх Киян, і не тільки, давайте організовуватись і протидіяти ощадбанку, бо всі знають, яке обслуговування в ощадбанку, щоб картку Киянина можна було брати тільки в тих банках, яким довіряєм. А головне, що мені треба було дізнатись- яку заборгованність мені потрібно заплатити, щоб не йшли проценти і не треба було обслуговувати картку. І все. У мене заборгованність приблизно 25 грн. Набридло мовчати, звалюєте все на війну, і робите все, для того, щоб люди були не задоволені! І виникає впевненність, що це не просто знущання над клієнтами, вимушеними співпрацювати з ощадбанком, а це така внутрішня домовленність в ощадбанку для службового задоволення. І не смішіть: які «сильні» сторони є в ощадбанку! нема! Може і є порядні люди в ощадбанку, але думаю, що там їх всіх потроху видавлюють! Моє прізвище Рогова Світлана Дмитрівна. Шкода, що я інвалід на візку і не можу прийти в ощадбанк і все це сказати вам. Але думаю, не допомогло б, бо ощадбанк — це діагноз!
irinkarr 14 октября 2023, 19:32
Вітаю. Спочатку питання:1. Якщо банкомат не видав гроші, тому що вийшов з ладу, в чому проблема при найближчій інкасації, при наявному надлишку (має бути складений акт надлишку), не перерахувати їх людині, яка звернулась з проблемою не видачі грошей?
2. В чому проблема передивитись камеру банкомату, яка підтвердить, що зняття не було?
3. Чому я маю звертатись до банку-емітенту карти, якщо всі докази того, що я не отримала гроші знаходяться в Ощадбанку і можна швидко перевірити достовірність цієї інформації.
4. Скільки днів зберігається відео з банкоматів?
30.09.2023 року в 12.50 я намагалась зняти гроші в банкоматі Ощадбанку, який знаходиться за адресою: Київська обл., Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, 19, але в момент видачі коштів банкомат відключився і видав помилку. Гроші я не отримала, але з картки Монобанку вони були списані. Сума 15 000 грн. В той же момент звернулась на гарячу лінію Ощадбанку і написала листа до контакт-центру, в якому описала ситуацію і надала скрін поломки банкомату. Через декілька днів мені прислали листа, в якому порекомендували звертатись до банку-емітенту картки. Чому я маю звертатись до свого банку, якщо гроші не були видані з вашого банкомату і це було легко перевірити? На сьогодні гроші не повернуті.
191216 12 октября 2023, 17:25
Працівники одне тільки роблять, що ходять і подають вигляд, що вони, щось роблять. Обслуговуваня одного клієнта годину. Плюс хамське відношення
bladezp 10 октября 2023, 12:41
09.10.23 получила фишинговую ссылку через Viber на финансовый номер про выплаты для ВПО. Перешла по ней, запросило ввести последние четыре цифры карты ощад и поступил звонок от робота ощада с требованием подтвердить что я это я. По глупости я это сделала, но больше никаких данных не вводила (не CVV код, не пин код, не кодовое слово или номер с какого либо смс-сообщения). Мошенники зашли в ощад 24 и за одну операцию перевели весь кредитный лимит (24 000грн) на карту другого банка. Никаких дополнительных подтверждений Ощад не запросил, не было даже проверочного смс сообщения. Я сразу же поняла свою ошибку и заблокировала карту в течении 15 минут после операции, в выписке на тот момент платеж значился — в обработке. Сегодня было написано заявление в полицию и получен талон-уведомление. Для полиции нужна была так же выписка — но Ощадбанк не смог ее предоставить, так как карта была открыта в другом городе. Талон-уведомление так же отказались прикрепить к заявлению о мошенничестве. Я не снимаю с себя ответственности за свои действия, но дыры в безопасности у этого банка по сравнению с Приватом или Моно просто поражают воображение. Так же эта операция должна была выглядит крайне рискованной для любой службы мониторинга, так как карта фактически была неактивна и лимит никогда раннее не использовался. Есть мнение что погашать данную задолженность мне не стоит, хотелось бы услышать комментарии.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OschadProblema 9 октября 2023, 20:37
Хочу зареєструватися в ДІЮ, але маю один варіант — ввійти через банк ід. Вибрав ощад банк і увів номер карти але далі не пускає пише — «Карта відсутня» — ще разх звірив номер карти все правильно. І далі пускати не хоче. Що робити?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0688489260 9 октября 2023, 15:55
Вже майже півтора місяця пройшло, а ощадбанк досі не розблоковував рахунок. Зверталася до відділення, там кажуть, що їм ще не надходила постанова. Зробили ксерокопію моєї постанови, що виконавець відправив та все одно арешт не знято.І сказали чекати. Всеодно тиша!!!
Звернулася до виконавця, він відповів, що 30.08.2023 року на адресу Ощадбанку м. Київ вул. Госпітальна, 12 г направлена постанова про зняття арешту з моїх рахунків Укрпоштою, №поштового відправлення 0600042408325 04.09.23 року банк отримав мою постанову № 67207649
Чому банк так погано працює, та скільки ще чекати на розблокування.
SKSN 8 октября 2023, 13:57
З пенсійних карток не цурається знімати кошти за перевірку доступної суми в банкоматах, нараховує комісію по 5 гривень за кожну спробу розрахуватись карткою, якщо на картці відсутні кошти, при заході пенсії, безсоромно знімає всі нараховані таким чином комісії.

При закритті рахунку по заяві — рахунки не закриває, а через пів року надсилає смс про нарахування комісії за обслуговування рахунку через відсутність руху коштів.
27.09.2023 у мене з картки Ощадбанку двома транзакціями зняли дуже велику суму грошей. Кожна транзакція перевищувала дозволений ліміт зняття коштів у декілька разів! Операції були здійснені за 1 хв. На гарячій лінії сказали, що переказ коштів відмінити не можливо, та ще й у грубій формі почали розмовляти, мов самі у всьому винні! Де була служба безпеки банку? Чому коли я робила перекази в кілька сот гривень вони надходили до отримувача годинами, а тут транзакція в десятки тисяч була оброблена за 1 хв. На сайті банк пише, що транзакції здійснюються від 3 до 6 год, інколи навіть 24 год аби запобігти шахрайству. А в даному випадку 1 хв… І ніхто не те що не зупинив транзакції які перевищували суму ліміту в рази, навіть не зателефонували, як так? Що це за банк? Де його служба безпеки і чим вона займається? Виникає думка, що в крадіжці задіяні працівники банку
runwild 5 октября 2023, 23:19
Не стану писати про вічні черги, комісію за перевірку власного рахунку в банкоматі і інші неадекватні прояви цього банку, які всім відомі.
Моя історія цікавіше. Нещодавно натрапив в вайбері на повідомлення від Ощадбанку про те, що з мого рахунку стягнуто кошти за неактивність, і тепер вони стягуватимуться щомісяця. Оскільки картка в Ощаді мені потрібна була тільки для використання «Картки Киянина» з пільгами, раніше я просто раз на рік з неї щось купував, і комісія не начислялась. Інших причин користуватись послугами цього банку я не бачу. Але…
З лютого 2022 року я пішов добровольцем у ЗСУ, і досі знаходжусь на фронті. Ні біля мене, ні в декількох годинах їзди немає ні банкоматів Ощадбанка, ні тим паче відділень. Картка моя давно згоріла, і скористатись я нею не можу. Їхати сотні кілометрів у відділеня, щоб простояти пару годин в черзі і закрити рахунок у мене також немає можливості.

Щоб вас так у лікарнях обслуговували, як ви обслуговуєте своїх клієнтів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
19036256 4 октября 2023, 20:11
Зателефонували з номеру +380443508529, робот промовив,-«Вам надійшов грошовий переказ, натисніть один», нічого не натискала, скинула здвінок, перевірила у мережі, дійсно це шахраї.Не ведіться на шахрайство, не дамо шансів шахраям.Блокуйте ці номери.
vita61 4 октября 2023, 15:05
02.10.23 р., у мене з картки Ощадбанку шахраї зняли крупну суму грошей через додаток. При цьому повідомлення не надійшло и не було дзвінка з банку для підтвердження операції. Операція була виявлена протягом півгодини, але на Гарячій лініі транзакція не була призупинена.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
qawsedrftg11 4 октября 2023, 12:51
Щодо користування кредитної картки в цьому банку- то це, я вважаю, самий найгірший и шахрайський банк. Нараховують якісь безкінечні проценти, а коли дзвониш на гарячу лінію, то роз’яснють так, що нічого не зрозуміло… Зате у них *** все вірно.
Недобанк…одним словом.
Alden White 3 октября 2023, 3:59
Я, перебуваючи на лікуванні закордоном, здійснив переказ на свій же рахунок в інший банк України (monobank), вказавши теж саме імʼя, той самий ІПН, що і в ощадбанку. ощадбанк заблокував вхід у застосунок та користування online banking для мене, тому що якось подумав, що це шахрайство. Шахрайство!!! Одна і та ж людина перераховує гроші зі свого рахунку на свій же рахунок, з тими ж даними, тобто навіть не іншій людині, а собі. ощадбанк вважає це шахрайством. Я — в США, вони кажуть розблокувати можна тільки звернувшись у відділення. Я не просив нічого блокувати, не робив дивних речей — нічого. Навіть вибрав країну перебування, а вони мене просто залишили в такій ситуації без доступу до моїх грошей. Не тримайте гроші в ощадбанку, не користуйтесь цим банком взагалі. Буду звертатись до суду.
filipova 30 сентября 2023, 11:45
Сьогодні побувала у відділенні банку і відкрила картку. Швидко, легко, професійно. Красно дякую
dzd 30 сентября 2023, 10:53
Потрібно було здійснити безготівковий обмін з картки на картку з гривні в євро, щоб здійснити подальші платежі. Вирішив звернутись в Ощадбанк. Картки відкрив, гривню на картку вніс, а сервіс обміну валют в Ощадбанку не працює — «сервер не відповідає». Довелось йти в інший банк, де успішно здійснив потрібно операцію. От і вся коротка та непродуктивна співпраця з Ощадбанком.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝