Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Грубість і некомпетентність персоналу відлілення 45

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Oriy 10 января 2020, 22:33
Отделение по адресу: Киев, ул. Харьковское шоссе, 21/6
В кінці минулого року я замовив перевипуск своєї пенсійної карти у відділенні 0045 ощадбанку з доставкою її у інше відділення на Бажана 24. 10.0. 20 минуло більш як три тижні і ощадбанку нічого мені не повідомив. Коли я звернувся у відділення на Бажана 24, виявилося, що картка готова, але її не направлено з відлілення 0045. У відділенні 0045 Стажорка на прізвище Кікоть повела себе некоректно: Відмовилась допомогти і виправити помилку своїх колег.Також Відмовилась назвати своє прізвище. У відділенні постійно величезні черги. Прошу вжити заходів щодо наведення елементарного порядку у відділенні 45 ощадбанку. Притягнути до дисціплінарної відповідальності Стажорку Кікоть. Прюовідоміти про вжиті заходи за емайлом antabos@meta.ua
Ощадбанк
Ответ банка
11 января 2020, 12:05
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, проведемо роботу зі співробітниками!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Грубість і некомпетентність персоналу відлілення 45